folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Tum Muritlere Bedava Adrese Teslim Cam Sisede Hugo Boss Orange Bay Bayan Ve Lacoste Parfum Firsati



Tum Muritlere Bedava Adrese Teslim Cam Sisede Hugo Boss Orange Bay Bayan Ve Lacoste Parfum Firsati

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    telos00
    telos00's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Aralık/2009
    Erkek

    hiç gülecegim yoktu sabah sabah allahtan erken ögrendiniz neyin nasıl gelecegini :)))

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hojucuk
    hojucuk's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mayıs/2003
    Erkek

    yok artik caput bezi .P

    mail atip sorun bez mi neyse


    C* ya hepsin ya hic..ya TÜRK"sün ya pic!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    evsizligin amina koyayim beles parfum siparisi de veremiyoruz :( `zaten parfum kullanmam ben duzenli dus alirim` diye avutayim kendimi bari :(


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GUS
    GUS's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2013
    Erkek

    bez için mi 5316351352135213561654 kez form doldurdum :D


  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reskam
    Reskam's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek

    hocam  kargo ne kadar tutar ? " konuyu okumadan önce 

    ya bizim bakkalda da var bez mk  boşverin kargo ucretini 

    Reskam tarafından 13/Eki/13 11:42 tarihinde düzenlenmiştir

    İnsanlar melek olsaydı dünya cennet olurdu..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    Reskam bunu yazdı

    hocam  kargo ne kadar tutar ? " konuyu okumadan önce 

    ya bizim bakkalda da var bez mk  boşverin kargo ucretini 

    kargo parası yok hocam beleş bi tadımlık :D

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nolanded
    nolanded's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Aralık/2009
    Erkek

    hacu heyecandan konu başlığını da öyle uzun yazmışsın ki taşmış :)) bi de şişede yazmışsın hahaha

    nolanded tarafından 13/Eki/13 12:08 tarihinde düzenlenmiştir

    Ey kul, etme dünya nazı, kıl namazını, sonra kılarız diyenin dün kıldık namazını. - msne beklerim: nolanded[at]tahribat.com - Ttnet internet problemleriniz halledilir: http://tinyurl.com/5u657py
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DarkFall
    DarkFall's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    o degilde bir kiz arkadasa da artislik yapip bedava yollaticam diye form doldurmustum, iptal etmenin bi yolu var mi? rezil olcaz amk.

    - yhaa bana kagit yollamishlar :SS:S:S hani ufak parfum demistin :S:S

    - fatal error ...... (noktali yeri doldururmusunuz benim icin)

    DarkFall tarafından 13/Eki/13 12:29 tarihinde düzenlenmiştir
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek
    DarkFall bunu yazdı

    o degilde bir kiz arkadasa da artislik yapip bedava yollaticam diye form doldurmustum, iptal etmenin bi yolu var mi? rezil olcaz amk.

    hocam bayram günü indirim oluyor 30 cc 50 cc gidip indirimli almak iyi olur iptal etme şansın mail atabilirsin yoksa arada kaynar /

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Çıkan bezi az bi suyun içinde kaynatın, boş bi parfüm şişesine bezle kaynamış suyu doldurup kullanın amk (bez içinde kalsın yine) azıcık türk kafasıyla düşünün la (:


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
Toplam Hit: 6997 Toplam Mesaj: 72