folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hesaplar / Üyelikler
linefolder Tüm Sitelerden Premium Indirme



Tüm Sitelerden Premium Indirme

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    merhaba, forumda baktigimda insanlarin cogunun premium hesap aramakta oldugunu goruyorum. kendi kullandigim sistemi sizinle paylasayim dedim.

    sitenin adi http://www.alldebrid.com/

    52 siteden premium olarak indirebiliyorsunuz.

    ister uzun sureli uyelik satin alabilir isterse benim yaptigim gibi 20gunluk 3€-6YTR ve sms gibi basit odeme sekliyle satin alabilirsiniz.

    500puana ulastiginizda hesabinizi bir gun daha premium olarak kullanabiliyorsunuz. herhangi bi problem veya sunu yapamadim odemeyi yapamadim falan derseniz yardimci olurum sormaniz yeterli.


    la liberte ne meurt jamais.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    alli
    alli's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2005
    Erkek

    yakında alldebrid acc paylaşımı diye konular açılmaya başlar


    https://i.imgur.com/lCgZ0V0.jpg
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    alli bunu yazdı:
    -----------------------------

    yakında alldebrid acc paylaşımı diye konular açılmaya başlar


    -----------------------------

     

    :D :D :D

     

    bi bakalım iyi bişeye benziyo


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    acilsin abi, phishing sayfalari yiyen insan evlatlari var daha. yalniz bu sistemi birkac aydir kullaniyorum cok iyi, kullanin derim.


    la liberte ne meurt jamais.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    3Dxsolid
    3Dxsolid's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2009
    Erkek

    alli bunu yazdı:
    -----------------------------

    yakında alldebrid acc paylaşımı diye konular açılmaya başlar


    -----------------------------


    Hayırlısı...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    alli bunu yazdı:
    -----------------------------

    yakında alldebrid acc paylaşımı diye konular açılmaya başlar


    -----------------------------

    gayet güzel olur :W

     

    @7-19 

    hocam bu sistem ile linkleri oraya atıyoruz onlar serverine çekip yeni link mi veriyor bize diğer siteler gibi ?

    direk olarak indirme programlarında kullanma yolu var mı ? ( belki adamlar kendileri yapmıştır bi manager )


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    aynen, linkleri yapistiriyorsun saniyesinde serverinden link veriyor fakat yavaslama gibi bi durum yok supheniz olmasin o konuda. idm ve flashget gibi yoneticilerlede indirebilirsiniz.


    la liberte ne meurt jamais.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    aynen, linkleri yapistiriyorsun saniyesinde serverinden link veriyor fakat yavaslama gibi bi durum yok supheniz olmasin o konuda. idm ve flashget gibi yoneticilerlede indirebilirsiniz.


    -----------------------------

    indirme olayını biraz farklı sordum ama sanırım düşündüğüm gibi olmaz çok ucuk olur :D

     

    ayrıca site güzel prem alana kadar bu site daha iyi sen 20 günlük aldığında istediğin site serbest demi örneğin bir günde 10 siteden çekebilir misin bide limit sorunu var mı ?


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    hicbir limit yok, gunde 30 - 50 gb arasi degisiyor indirdiklerim. linkin nereden oldugunun onemi yok.


    la liberte ne meurt jamais.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    7-19 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hicbir limit yok, gunde 30 - 50 gb arasi degisiyor indirdiklerim. linkin nereden oldugunun onemi yok.


    -----------------------------

    son bir soru aşırı soru oldu farkındayım ama idare et :)

    toplu link atabiliyor muyuz ? 20 link bi kerede atıp direk olarak linkleri verebiliyor mu öyleyse eve gidince alayım bi üyelik


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    evet linkler arasinda bosluk birakman lazim sadece. misal;

    link1

    link2

    link31


    la liberte ne meurt jamais.
Toplam Hit: 8755 Toplam Mesaj: 63