folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Tunca Ve Alper Cs 1.5 Server Kurmak İçin Kolları Sıvarlar Ama... :)



Tunca Ve Alper Cs 1.5 Server Kurmak İçin Kolları Sıvarlar Ama... :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    evet ama bazı programlar lazım bulamadık hala daha arayış içindeyiz sizde yartımcı olursnız 2 güne kadar hazır olacak inşallah :D
    *HLDS v4.1.1.0
    *Diyermodlar(admin,hlguard,clanmod,v.b)
    *Adminmod v2.50.60
    *Statsme 2.7.1
    *ASUS.WWCL Config
    biliyorum fazla ama ne delim böyle :D Kurmasını bilmiyom ama programları bi bulursak kurmak kolay bir kaç yerde var ama linkler ölmüş. hıı birde aranızda .1024 ve üstü internet bağlantısı devamlı sağlaya bilecek biri varsa iyi olur yoksa cannız saolsun biz hal ederiz. :D

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    ya olm siktir edin.gelin ben size ısmarlıcam internet cafede oynayalaım şunu doya doya

    ... sorcerer & musket ...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek
    hamachiden oynasakya a.q ne uğraşıyonuz bööle şeylerele??

    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    olmazz ne biliyon ben belki senin kaşının ortasından indirmek istiyorum :))

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    abi kurucaz ben kafaya koydum
    amele_2 abü
    bu arada sen demiyomuydun hamachinin a.q die :D
    jetro tull daimdan dosyaları isticem verirse
    çabucak kurucaz :D

    punto cero
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    kurun babalar ne diyim.hadi hayırlısı.forumda kafamızı mikmeyinde yok alper tuncayı şu kadar vurdu ıvır zıvırı şu kadar mikti die =))

    ... sorcerer & musket ...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    ayıpsın koka :D
    sadece ss ler konuşcak

    punto cero
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    vallaha :D şu programları bulam bi :D gerisi kolay

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    http://www.techie.net.nz/howto/counterstrike.html

    alper şuraya bak bi
    ben bişi anlamadım :))

    punto cero
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    amele abimiz demişki
    ------------
    hamachiden oynasakya a.q ne uğraşıyonuz bööle şeylerele??
    ------------
    abi salla hamachiyi.biz onda 1 e 1 kasa kasa oynuyoduk csyi.ama hlds kurduk 2 ye 2 rahatlıkla kasmadan admin mod felan yuklu olarak passa passa oynadık..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ★★★★
    Genki
    Genki's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    *Adminmod v2.50.60
    *Statsme 2.7.1
    alper kardes bu iki mod bize yeter.digerlerini salla.hldsye gelince
    genellikle tüm counter cdlerinin içinde gelir o.netten cekmeye gerek yok.counterı yukle sora half-lifeın oldugu dızıne baq hlds.exe diye bişi wardır.(yoksa adres yazcam oradan cekersın)
    bide the.genki@hotmail.com eklede bi görüşelim senle.
Toplam Hit: 2310 Toplam Mesaj: 16