Turkcell 8035 Hırsızlığı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Olay memlekette kontorsüz kalmamla başladı 

    malum köy yeri internet bilgisayar vs yok en yakın bayi'de merkezde 

    sallamıştım TL yükletmeyi merkeze iner yükletirim diyodum

    bi akşam ansızın TL lazım oldu mecburiyetten müşteri hizmetlerini aradım

    beni ücretsiz olan 8035 servislerine aktarıcaklarını ordan kredi kartımla TL alabilceğimi söylediler.

    Neyse aktardılar 20 TL yükletmek istediğimi söyledim neyse kredi kartı bilgileriyle doğrulama işlemleriydi derken

    hattaki bayan ücretsiz sizi abone yapalım mı dedi 1 sene boyunce herhangibi bi ücret ödemeden istediğiniz zaman 8035'i

    arayıp TL yükletebilirsiniz dedi ısrarla herhangibi bi ücretin olup olmadığını sordum oda ısrarla hiç bi ücretin olmadığını 

    söyledi peki dedim herhangibi bi ücret yoksa benim için bi sakıncasıda yok derken 1 ay sonra şans eseri dedim bi kredi kartı extreme bakıyım

    bide ne göriyim ilk önce 51 TL sonrasında 20 TL olarak yükleme yaptığım gözüküyor 51 TL'yle herhangibi bi alakam yok bana öyle bi TL yüklemesi gelmedi kesin kredi kartı bilgilerim patates oldu birileri benim adıma yükleme yaptı diye düşünürken arayıp sordum 8035'i benim bilgim dahilinde yıllık 51 TL abonelik ücretini ödemeyi kabul edip abone olmuşum.Durumu kendilerine izah etmeye çalıştım kimse bana sizden yıllık 51 TL abonelik ücreti kesip sizi 1 yıl abone yapıcaz demedi tamam 1 yıl abone olucağım söylendi ama 51 TL gibi bi ücretin kesilceği söylenmedi ısrarla sormama rağmen öyle bi ücretin kesilceği söylenmedi. 

    Üstelik bu yüklemeyi herhangi bi bayiden,bimden,en önemlisi internet bankacılığından komisyon veya abonelik üceti ödemeden yapmak varken ben bu servise niye yıllık 51 TL ödiyim hangi aklı selim insan bu 51 TL'yi bilerek ve isteyerek hiç bi yararı olmadığını bile bile öder ? 

    Az bi araştırma yapıp baktığımda tek mağdur ben olmadığım daha onlarca insana aynısı yapıldığını gördüm ve buda olayın bilerek ve isteyerek çeşitli laf cambazlıklarıyla insanları kandırıp kredi kartlarından para çalmak amaçlı kasıtlı yapıldığını gördüm.

    Demek istediğim Turkcell zaten sorunlu bi kurumdu bi çok kez farklı sebeblerden sorun yaşamıştım bu artık bardağı taşıran son damla oldu.

    Eğer sizde bu servisten TL yüklemesi yaptıysanız yükleme yaptığınız ayın kredi kartı extrenize dikkatlice bakıp inceleyin muhtemelen sizdende aynı ücret çalınmıştır. 

    Sonuç olarak ses kaydım dinlenicekmiş dinleme sonucu bana geri dönüş olucakmış ben adım gibi eminim ücreti kabul etmediğime 

    aboneliğe rızam vardı evet ama ücret bana bildirilmedi herhangibi bi ücretin olmadığı ısrarla söylendi. 

    Aynısını Akbank hesap işletim ücreti adı altında yaptı hesabımdan 50 TL kesti 3 ay sonra geri aldım şuan Turkcell yapıyor gerekirse 33 ay mücadele eder hakkımı savunurum sorun kesilen 50 TL değil sorun insanların aptal yerine konup 2 günlük yömiyelerine göz dikilmesi bu ülkede 50 TLye ay geçiren öğrenciler 50 TL'ye pazardan aylık alışveriş yapan aileler var bugün ben hakkımı aramadıkça, sen o siz aramadıkça bunlar daha çok çalıcak biz daha çok mağdur olucaz.

     

    Neyse baya uzun oldu kusura bakmayın biliyorum tahribatın okumak gibi bi huyu yok özet yokmu diyenlere özette yok :)

    Buda kesilen ücretin resmi 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    streetw1se
    streetw1se's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2007
    Erkek

    sonuna kadar hakkını savun hocam böyle birşey olamaz, ayrıca durumların nasıl bilmiyorum ama uygun bir faturalı hatta geçmenin de zamanı gelmiş gibi... 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bilirkişi
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    iletisim bilgileri:
    adres: inkilap mah. untel sok. yilmaz plaza no: 1 - umraniye, istanbul
    tel: (216) 633 11 11
    fax: (212) 313 00 99

     

    ara doya doya saydır.


    Yaşlandıkça 50 liralık saatin ve 5.000 liralık saatin aynı şeyi gösterdiğini fark edeceksin. 1.000.000 liralık ve 100.000 liralık ev aynı yalnızlığı barındırır. 1.000 liralık Android ile 20.000 liralık iPhone Pro kimse aramadıktan sonra aynıdır. Materyalist şeylerde gerçek mutluluk bulunmaz. Asıl mutluluk bir çift memededir. Enflasyon yüzünden bu imzayı bir ara güncellemek lazım. Bin liraya telefon kalmadı amk.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    iletisim bilgileri:
    adres: inkilap mah. untel sok. yilmaz plaza no: 1 - umraniye, istanbul
    tel: (216) 633 11 11
    fax: (212) 313 00 99

     

    ara doya doya saydır.

    Hakkımı yasal yollardan arıycam hocam haklıyken haksız duruma düşmeye gerek yok 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yunusdogan
    yunusdogan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    turkcell ses kaydı almıştır.. sonradan ücret konulmuşsa bilgilendirme mesajı gelip onay istemesi gerekir legal yollardan çözmene bak

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sserkan
    Sserkan's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Mayıs/2012
    Erkek

    Acil olarak 

    Var ise avukat arkadaşlardan yada tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum yasal olarak neler yapabilirim 

    Ses kaydım dinlenmiş ben onay vermişim 51 TL ücreti ödiyceğime verdikleri cevap bu

    Sserkan tarafından 02/Eki/13 15:16 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Sserkan bunu yazdı

    Acil olarak 

    Var ise avukat arkadaşlardan yada tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum yasal olarak neler yapabilirim 

    Ses kaydım dinlenmiş ben onay vermişim 51 TL ücreti ödiyceğime verdikleri cevap bu

    kaymakamlığa git hocam. tüketici hakem heyeti var oraya bi dilekçe yaz, anasnı skerler 51 kere alırlar onu :)

     

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek

    Müdür ilk önce türksel müşteri hizmetlerini ara, türksel kontör yükleme dalgasının kendilerinden ayrı çalışan bir servis olduğunu, bi bağlantılarının olmadığını söyleyip boku diğer firmaya atacaktır. Sonra o kontör yükleme firmasını ara ve durumu anlatıp ücreti iadesi iste, eğer yapmazsanız BTK ya sizi siktiririm de. Böylece tüm yolları tüketmiş oluyosun.

    Eğer hala piçlik yapıyolarsa BTK'nın sitesine giriyosun ve durumu özetle yazıyosun, kontör parası dışında herhangi bir ücret alınmayacağını ısrarla söylemelerine rağmen bilgim ve rızam dışında kartımdan para çekildi diyosun.

    Bu taktiği yabana atma daha kolay ve yorulmadan sonuca ulaşırsın. BTK öyle böyle değil allah kitap tanımıyo türkselin amını yırtar valla.

    Birkaç güne kadar firmadan kesin geri dönüş olacaktır...

    antivir-US tarafından 02/Eki/13 20:29 tarihinde düzenlenmiştir

    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek

    Şu kısma koptum :D '' türkselin amını yırtar valla... '' karı mı hocam bu :D

    Sanki Ayşe den , Fatma dan , bahsedıyor :D


    İmza YOK !!!
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    archair23
    archair23's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Ekim/2008
    Erkek
    Citizen bunu yazdı

    iletisim bilgileri:
    adres: inkilap mah. untel sok. yilmaz plaza no: 1 - umraniye, istanbul
    tel: (216) 633 11 11
    fax: (212) 313 00 99

     

    ara doya doya saydır.

    Saydırmakla eline ne geçecek ? 

    Hocam saat kaç gibi aradın yaptırdın bu işlemi ?

    Kabul etmediysen senin için bir sıkıntı olmaz zaten yeni başlayan bir kişinin hatasıdır büyük ihtimalle yada bazen destek ekip oluyor ona gelmişssindir ben 8035 de çalışmıyorum ama orada çalışıyorum öyle bir hata olursa telafisi yapılır zaten. 


    Acer 4820TG i5 Ati 5650 & İphone 4 & iphone 6 & Turkcell Platinum & Ipad Mini Retina & Playstation 4 & GTA V & Logitech Z506 & Cookoo & Samsung Evo 250gb
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaNGeR
    RaNGeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Nisan/2007
    Erkek

    Bu ülkedeki kurum ve kuruluşların hemen hemen hepsinin telefonla teyit alarak işlem yapmaları benim de canımı sıkıyor. Aradığın zaman da "kaydınız var efendim, kabul etmişsiniz" diyorlar, kaydımı dinletin öyleyse dediğinde de hiçbir şey yapmıyorlar. Zaten mahkemeye versen başvurusuydu, kaydıydı, incelemesiydi derken aylar alır. Dahası, bu adamlar zaten bu işlerin kanuni yollarını baştan ayarlamış olmalarından ötürü de kimse bir şey yapamıyor :P

    Asıl sorun, herhangi bir belge imzalamadan telefonla teyit ederek yapılan işlemlerde izin verilen şeyin detayının müşteriden saklanması. Telefon ile teyidin tamamen kaldırılarak, bunun yerine internet ortamında sözleşmevari bir belge ile ayrıntıların müşteri tarafından bilgilendirilebilmesi ve müşterinin kabul ettiği belgenin ispatlanabilirliği yönünde bir uygulamaya gidilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Telefon teyidi yalnızca ama yalnızca telefon veya kredi kartı çalınmalarındaki iptal prosedüründe kullanılması gerekiyor bence.


    Forumda mesaj yazarken lütfen imla kurallarına uyalım, düzgün bir TÜRKÇE ile yazışalım. TÜRKÇE bizimdir, dilimize sahip çıkalım.
Toplam Hit: 4037 Toplam Mesaj: 18