Turkcell 8035 Hırsızlığı
-
Olay memlekette kontorsüz kalmamla başladı
malum köy yeri internet bilgisayar vs yok en yakın bayi'de merkezde
sallamıştım TL yükletmeyi merkeze iner yükletirim diyodum
bi akşam ansızın TL lazım oldu mecburiyetten müşteri hizmetlerini aradım
beni ücretsiz olan 8035 servislerine aktarıcaklarını ordan kredi kartımla TL alabilceğimi söylediler.
Neyse aktardılar 20 TL yükletmek istediğimi söyledim neyse kredi kartı bilgileriyle doğrulama işlemleriydi derken
hattaki bayan ücretsiz sizi abone yapalım mı dedi 1 sene boyunce herhangibi bi ücret ödemeden istediğiniz zaman 8035'i
arayıp TL yükletebilirsiniz dedi ısrarla herhangibi bi ücretin olup olmadığını sordum oda ısrarla hiç bi ücretin olmadığını
söyledi peki dedim herhangibi bi ücret yoksa benim için bi sakıncasıda yok derken 1 ay sonra şans eseri dedim bi kredi kartı extreme bakıyım
bide ne göriyim ilk önce 51 TL sonrasında 20 TL olarak yükleme yaptığım gözüküyor 51 TL'yle herhangibi bi alakam yok bana öyle bi TL yüklemesi gelmedi kesin kredi kartı bilgilerim patates oldu birileri benim adıma yükleme yaptı diye düşünürken arayıp sordum 8035'i benim bilgim dahilinde yıllık 51 TL abonelik ücretini ödemeyi kabul edip abone olmuşum.Durumu kendilerine izah etmeye çalıştım kimse bana sizden yıllık 51 TL abonelik ücreti kesip sizi 1 yıl abone yapıcaz demedi tamam 1 yıl abone olucağım söylendi ama 51 TL gibi bi ücretin kesilceği söylenmedi ısrarla sormama rağmen öyle bi ücretin kesilceği söylenmedi.
Üstelik bu yüklemeyi herhangi bi bayiden,bimden,en önemlisi internet bankacılığından komisyon veya abonelik üceti ödemeden yapmak varken ben bu servise niye yıllık 51 TL ödiyim hangi aklı selim insan bu 51 TL'yi bilerek ve isteyerek hiç bi yararı olmadığını bile bile öder ?
Az bi araştırma yapıp baktığımda tek mağdur ben olmadığım daha onlarca insana aynısı yapıldığını gördüm ve buda olayın bilerek ve isteyerek çeşitli laf cambazlıklarıyla insanları kandırıp kredi kartlarından para çalmak amaçlı kasıtlı yapıldığını gördüm.
Demek istediğim Turkcell zaten sorunlu bi kurumdu bi çok kez farklı sebeblerden sorun yaşamıştım bu artık bardağı taşıran son damla oldu.
Eğer sizde bu servisten TL yüklemesi yaptıysanız yükleme yaptığınız ayın kredi kartı extrenize dikkatlice bakıp inceleyin muhtemelen sizdende aynı ücret çalınmıştır.
Sonuç olarak ses kaydım dinlenicekmiş dinleme sonucu bana geri dönüş olucakmış ben adım gibi eminim ücreti kabul etmediğime
aboneliğe rızam vardı evet ama ücret bana bildirilmedi herhangibi bi ücretin olmadığı ısrarla söylendi.
Aynısını Akbank hesap işletim ücreti adı altında yaptı hesabımdan 50 TL kesti 3 ay sonra geri aldım şuan Turkcell yapıyor gerekirse 33 ay mücadele eder hakkımı savunurum sorun kesilen 50 TL değil sorun insanların aptal yerine konup 2 günlük yömiyelerine göz dikilmesi bu ülkede 50 TLye ay geçiren öğrenciler 50 TL'ye pazardan aylık alışveriş yapan aileler var bugün ben hakkımı aramadıkça, sen o siz aramadıkça bunlar daha çok çalıcak biz daha çok mağdur olucaz.
Neyse baya uzun oldu kusura bakmayın biliyorum tahribatın okumak gibi bi huyu yok özet yokmu diyenlere özette yok :)
Buda kesilen ücretin resmi
-
sonuna kadar hakkını savun hocam böyle birşey olamaz, ayrıca durumların nasıl bilmiyorum ama uygun bir faturalı hatta geçmenin de zamanı gelmiş gibi...
-
iletisim bilgileri:
adres: inkilap mah. untel sok. yilmaz plaza no: 1 - umraniye, istanbul
tel: (216) 633 11 11
fax: (212) 313 00 99ara doya doya saydır.
-
Citizen bunu yazdı
iletisim bilgileri:
adres: inkilap mah. untel sok. yilmaz plaza no: 1 - umraniye, istanbul
tel: (216) 633 11 11
fax: (212) 313 00 99ara doya doya saydır.
Hakkımı yasal yollardan arıycam hocam haklıyken haksız duruma düşmeye gerek yok
-
turkcell ses kaydı almıştır.. sonradan ücret konulmuşsa bilgilendirme mesajı gelip onay istemesi gerekir legal yollardan çözmene bak
-
Acil olarak
Var ise avukat arkadaşlardan yada tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum yasal olarak neler yapabilirim
Ses kaydım dinlenmiş ben onay vermişim 51 TL ücreti ödiyceğime verdikleri cevap bu
Sserkan tarafından 02/Eki/13 15:16 tarihinde düzenlenmiştir -
Sserkan bunu yazdı
Acil olarak
Var ise avukat arkadaşlardan yada tecrübeli arkadaşlardan yardım istiyorum yasal olarak neler yapabilirim
Ses kaydım dinlenmiş ben onay vermişim 51 TL ücreti ödiyceğime verdikleri cevap bu
kaymakamlığa git hocam. tüketici hakem heyeti var oraya bi dilekçe yaz, anasnı skerler 51 kere alırlar onu :)
-
Müdür ilk önce türksel müşteri hizmetlerini ara, türksel kontör yükleme dalgasının kendilerinden ayrı çalışan bir servis olduğunu, bi bağlantılarının olmadığını söyleyip boku diğer firmaya atacaktır. Sonra o kontör yükleme firmasını ara ve durumu anlatıp ücreti iadesi iste, eğer yapmazsanız BTK ya sizi siktiririm de. Böylece tüm yolları tüketmiş oluyosun.
Eğer hala piçlik yapıyolarsa BTK'nın sitesine giriyosun ve durumu özetle yazıyosun, kontör parası dışında herhangi bir ücret alınmayacağını ısrarla söylemelerine rağmen bilgim ve rızam dışında kartımdan para çekildi diyosun.
Bu taktiği yabana atma daha kolay ve yorulmadan sonuca ulaşırsın. BTK öyle böyle değil allah kitap tanımıyo türkselin amını yırtar valla.
Birkaç güne kadar firmadan kesin geri dönüş olacaktır...
antivir-US tarafından 02/Eki/13 20:29 tarihinde düzenlenmiştir -
Şu kısma koptum :D '' türkselin amını yırtar valla... '' karı mı hocam bu :D
Sanki Ayşe den , Fatma dan , bahsedıyor :D -
Citizen bunu yazdı
iletisim bilgileri:
adres: inkilap mah. untel sok. yilmaz plaza no: 1 - umraniye, istanbul
tel: (216) 633 11 11
fax: (212) 313 00 99ara doya doya saydır.
Saydırmakla eline ne geçecek ?
Hocam saat kaç gibi aradın yaptırdın bu işlemi ?
Kabul etmediysen senin için bir sıkıntı olmaz zaten yeni başlayan bir kişinin hatasıdır büyük ihtimalle yada bazen destek ekip oluyor ona gelmişssindir ben 8035 de çalışmıyorum ama orada çalışıyorum öyle bir hata olursa telafisi yapılır zaten.
-
Bu ülkedeki kurum ve kuruluşların hemen hemen hepsinin telefonla teyit alarak işlem yapmaları benim de canımı sıkıyor. Aradığın zaman da "kaydınız var efendim, kabul etmişsiniz" diyorlar, kaydımı dinletin öyleyse dediğinde de hiçbir şey yapmıyorlar. Zaten mahkemeye versen başvurusuydu, kaydıydı, incelemesiydi derken aylar alır. Dahası, bu adamlar zaten bu işlerin kanuni yollarını baştan ayarlamış olmalarından ötürü de kimse bir şey yapamıyor :P
Asıl sorun, herhangi bir belge imzalamadan telefonla teyit ederek yapılan işlemlerde izin verilen şeyin detayının müşteriden saklanması. Telefon ile teyidin tamamen kaldırılarak, bunun yerine internet ortamında sözleşmevari bir belge ile ayrıntıların müşteri tarafından bilgilendirilebilmesi ve müşterinin kabul ettiği belgenin ispatlanabilirliği yönünde bir uygulamaya gidilmesi gerekiyor diye düşünüyorum. Telefon teyidi yalnızca ama yalnızca telefon veya kredi kartı çalınmalarındaki iptal prosedüründe kullanılması gerekiyor bence.