folder Tahribat.com Forumları
linefolder Derin Konular
linefolder Türkiye"Nin En Büyük Tehlikesi Nedir?



Türkiye"Nin En Büyük Tehlikesi Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    Evet Arkadaşlar Türkiyeyi tehlikeye sokan 2 oluşum var  PKK,dhkpc vb. terör örgütleri mi ve Devlet içinde odaklanan İrticacı Cumhuriyet rejimi düşmanı yapılanma tehlikesi Sizce bu ülkeyi en çok zarara sokacak ve sokan tehlikeli oluşum size göre  hangisidir?

    İrticacı Yapılanma mı?  Yoksa pkk mı?


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cia
    Cia's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2008
    Erkek

    işsizlik akabinde ekonomik sıkıntılar


    ..savrulurken raconun kırmızı pelerini o zarif öfkeye,zaman ki sana hasta olmuş,incelikli haytasın,raksederken mahallenin maşallahı-eyvallahı,güzelleş be oğlumm.!şimdilik,ölümüne kadar hayattasın..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Muhalif Yorumcu
    SeRDaR
    SeRDaR's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Kasım/2003
    Erkek

    dedikleriniz doğruda belirttiğim 2 si arasında seçim yapsanız diyorum en fazla hangisi zarar verir yada veriyor


    Emekçiler ekmeklerini, emeklerinin karşılığı olarak ve önlenemez tarihi sürecin sonucu olarak mutlaka kazanacaklardır. Şüphesiz bu, zorlu bir dönemdir kısa vadeli ve göreceli yenilgilerden geçer.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    bu söylediğin 2 şey sonuçta bir değil mi :W

    aynı emele çalışmıyorlar mı 

    en büyük sorun 1938'de tıppın gelişmemesi


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheColtfire
    TheColtfire's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Kasım/2007
    Erkek

    Tabikide ergenekon !


    "Delilik şüphesiz aptallıktan daha iyidir, Delilik var olmuş bir zekanın yok oluşudur. Aptallık ise var olmamış bir zekanın var olmamaya devam edişidir!"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    cehalet.


    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    akp


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kady
    kady's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Kasım/2009
    Erkek

    içimizdeki bizden olmayanları görememek.

    misal... adam yıllarca nurlu süleyman olarak anıldı. yalvar yakar oy istedi meydanlara  bir elinde kuran bir elinde fötr şapka ile çıktı sonuç   kallavi mason hatta belgeli mason hatta israil aşığı.  lan adamın savundugu dava ile Türkiyenin çıkarları çatış sa kimin yanında olacak. tabikide kendi davası.

    hayatımı ortaya koyarım ki Türkiyede irtica denilen masal dır. Cumhiriyetci görünen lerin masalıdır.

    abd başkanını klisede görseler ayakta alkışlayacak adamlar x bi siyasiyi camide görse taşlar. niye irtica  

    hassiktir ordan...   ve biz bu numarayı senelerdir yeriz...

     

    Tsk kendi içindeki kurallar geregi görevde iken hiç bir dernege siyasi oluşuma vb gibi durumlara karışmaması gerekir.! ama gırtlaklarına kadar siyasetin taa içindedir.  ve içlerinde mason oldugu gazetelerde boy boy resimlerle kanıtlanır.. sonuç göreve devam.....

     

     


    http://profil.gittigidiyor.com/kady
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    wert bunu yazdı:
    -----------------------------

    cehalet.


    -----------------------------

    + Fakirlik , çünkü aç adama demokrasiydi şuydu buydu anlatamazsınız, insanlar aç kaldıklarında neler yapabildiğini görebiliyoruz aynı şekilde bi kaç TL ye bile bi çok şey yaptırabilirsiniz bir çok insana.. Önce fakirlik sonra cehalet diyorum, bi çok insan bu durumda olduğu sürece kimse demokrasiden bahsedemez zaten o insanlarda dinlemez , kim ekmek verirse onların peşinden giderler..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek

    TheColtfire bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tabikide ergenekon !


    ----------------------------- 

    şu isme acayip kılım neden mi ;

    ERGENE-KON

    İğrenç bi isim bence.Başka bir şey desiner.Gladyo desinler x desinler zırt desinler.

    ------

    Bunun dışında hainleri, şerefsizleri illa bulmak için illa gömülen silahlara, yasal birşeylere bakmaya gerek yok.Türkiyenin a. koyan adam haindir.Baştakinden, müdrüme, sülalemin içinde varsa ona kadar.En büyük tehlike de bunlardır.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek

    TheColtfire bunu yazdı:
    -----------------------------

    Tabikide ergenekon !


    -----------------------------

    hani, nerde nerde ? :D


    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
Toplam Hit: 2791 Toplam Mesaj: 31