folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Türk.Net Taahhütsüz İnternet 59.99 TL



Türk.Net Taahhütsüz İnternet 59.99 TL

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek

    Herkese merhaba,

     

    Yaz döneminde kısa vaadeli internet bağlattırmam gerekiyor, 2-3 ay kullanım için. Türk.net'in böyle bir hizmeti varmış kullanan hiç var mı? Hizmet nasıl?

     

    https://www.turk.net/


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sRcN
    sRcN's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2009
    Erkek

    kredi kartı tanımlamanı istiyorlar başka türlü taahhütsüz de vermiyorlar kredi kartı tanımlama işi benim canımı sıktığı için 12 aylık taahhüt ile superonline aldım.


    Wordpress - SEO & Digital Marketing - EOESUEOU
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DeepHouse
    DeepHouse's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ocak/2009
    Erkek

    3 haftada bir interneti baglatamadılar bende iptal ettirdim.


    Bu işler zordur, özveri ister; hatta özveriden fazlasını, ruhunu ister...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    yukarıdaki yoruma ithafen, tam hatırlamıyorum ama 1 haftada filan bağlanmıştı benim net, 1.5 yıldır sıkıntısız kullanıyorum


    düşler düşünmekle tükenmez
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek
    hsyN bunu yazdı

    yukarıdaki yoruma ithafen, tam hatırlamıyorum ama 1 haftada filan bağlanmıştı benim net, 1.5 yıldır sıkıntısız kullanıyorum

    Sanırım bölgeye göre değişiyor, evde telefon kullanmıyorum kullanmak da istemiyorum bu mecburi mi hocam?

    Bir de ilave masraf çıkarıyorlar mı?

     

    rajooonn tarafından 05/Haz/16 20:46 tarihinde düzenlenmiştir

    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    Beyler SAKIN

    Sakın almayın bu ibnelerden internet filan. Bundan 2 ay önce abim bu hataya düştü. Gül gibi süper online internetinin taahhütü bitti diye gitti bu sikim sonik firmadan 16megabit internet bağlattı eve. Bulunduğum evin internet alt yapısı normalde 70megabite kadar destrekliyor. Sonra ne mi oldu? 16megabit aldığımız internet 1.5megabitin üstüne çıkmıyor. Nerde lan geriye kalan 14.5 megabit? Arkadaş bağlantı hızında kesilme olurda bu nedir amına koyayım? Üstelik bunla da sınırlı kalsa iyi, üç kere modem değişmeme rağmen internet günde en az 6 kere kopuyor ve gelmesi de saatler sürüyor. Olum sakın düşmeyin böyle bir hataya. 2 aydır duvara kafa atmiyim diye bilgisayarı açmıyorum. Akıllı olun gidin adam akılı bişey alın mk. 

     


    Tâmaaaam halledicez.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rajooonn
    rajooonn's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2010
    Erkek
    DrKeworks bunu yazdı

    Beyler SAKIN

    Sakın almayın bu ibnelerden internet filan. Bundan 2 ay önce abim bu hataya düştü. Gül gibi süper online internetinin taahhütü bitti diye gitti bu sikim sonik firmadan 16megabit internet bağlattı eve. Bulunduğum evin internet alt yapısı normalde 70megabite kadar destrekliyor. Sonra ne mi oldu? 16megabit aldığımız internet 1.5megabitin üstüne çıkmıyor. Nerde lan geriye kalan 14.5 megabit? Arkadaş bağlantı hızında kesilme olurda bu nedir amına koyayım? Üstelik bunla da sınırlı kalsa iyi, üç kere modem değişmeme rağmen internet günde en az 6 kere kopuyor ve gelmesi de saatler sürüyor. Olum sakın düşmeyin böyle bir hataya. 2 aydır duvara kafa atmiyim diye bilgisayarı açmıyorum. Akıllı olun gidin adam akılı bişey alın mk. 

     

    Hocam pek çok farklı yorum var, kimisi memnun kimisi sizin gibi pişman olmuş. Fakat işin güzelliği pişman olursanız bir dahaki ay iptal edersiniz biter. 

    Taahhütsüz başka bir tarife de olmadığı için buna başvuracağım sanırım.


    Gece! Vampir değilim ama geceyi çok severim. Yalnızsın, oyun oynuyorsun monitörün ışığı ve kendin.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    rajooonn bunu yazdı
    DrKeworks bunu yazdı

    Beyler SAKIN

    Sakın almayın bu ibnelerden internet filan. Bundan 2 ay önce abim bu hataya düştü. Gül gibi süper online internetinin taahhütü bitti diye gitti bu sikim sonik firmadan 16megabit internet bağlattı eve. Bulunduğum evin internet alt yapısı normalde 70megabite kadar destrekliyor. Sonra ne mi oldu? 16megabit aldığımız internet 1.5megabitin üstüne çıkmıyor. Nerde lan geriye kalan 14.5 megabit? Arkadaş bağlantı hızında kesilme olurda bu nedir amına koyayım? Üstelik bunla da sınırlı kalsa iyi, üç kere modem değişmeme rağmen internet günde en az 6 kere kopuyor ve gelmesi de saatler sürüyor. Olum sakın düşmeyin böyle bir hataya. 2 aydır duvara kafa atmiyim diye bilgisayarı açmıyorum. Akıllı olun gidin adam akılı bişey alın mk. 

     

    Hocam pek çok farklı yorum var, kimisi memnun kimisi sizin gibi pişman olmuş. Fakat işin güzelliği pişman olursanız bir dahaki ay iptal edersiniz biter. 

    Taahhütsüz başka bir tarife de olmadığı için buna başvuracağım sanırım.

    Sen bilirsin hocam. Eger kisa sureligine kullanacaksan kullan iptal ettir, yok uzun sureli dusunuyorsan bulasma derim.


    Tâmaaaam halledicez.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NuLL29
    NuLL29's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Temmuz/2007
    Erkek

    iyi oldu bu benimde taahhüt bitiyor. bulaşmayayım bunlara.


    .::::Tesadüfen Doğdum Mecburen Yaşıyorum Zorudan Ölücem:::...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    c0nverse
    c0nverse's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2012
    Erkek

     orda çalışan bir arkadaşımın dediğine göre 16mb interneti direk sizin evinize vermiyorlarmış bütün mahalleye veriyorlarmış kime ne düşerse


    Converse giyen uzaylı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    sakın türknetin tuzağına düşmeyin


    :|
Toplam Hit: 894 Toplam Mesaj: 13
türk.net taahhütsüz internet