folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Tutma Kendini İtiraf Et!



Tutma Kendini İtiraf Et!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    neo_brn
    neo_brn's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    Hacı 1 ay hayatımda ilk kez  bi kızın peşinde koştum sevmek ayrı koştum it gbi hacı ve dün gece hiç bişeyin olmayacağını anladım dağattım freni şanzumanı ve bi kız için bu kadar dağattığım için pişmanım itiraf ediyorum

    İşte tüm olay bundan ibaret.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Chip
    Chip's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek
    bir kere tahribata üye olduğumda felsefeyi bilmediğim için sürekli paylaşım yapıyodum sonra banlandım hatta banlayanda ComputerWolf hocaydı beni başkasıyla karıştırmışlardı ban sebebinde ne yazıyodu unuttum valla :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    maserati
    maserati's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Nisan/2006
    Homo

    ortalığa işeyip ortalkta 31 cekmeye bayılıyorum, en son dayımların sitesinde akşam 10 gibi binanın yanındaki çocuk parkına işedim halbuki ewede gidebilirdim am ayrı zevk verio, işedikten 2 dk sonra kadın geldi şansa amk

     aynı gece dayımların ewinde kalırken (onların ewi binanaın girşinde) açtım pornayu sonra hemen sitenin girişine bakan camda 31 cektim tam koseden adım sesi duyunca cekildim ama pc cama bakıodu ve perdede acıktı :P

     surekli oleyim aq olmadık yerde işler yapmak cok hosuma gidio bi yandan da acaip tırsıom :|


    Türkiyede kim sevdiği işi yapıyor ki?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ismailca
    ismailca's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2003
    Erkek

    bizim iş  yerinde var bi hatun boyu boyuma posu posuma, bana karşıda boş değilsin ama ben kendimi yakıştıramıyorum sana.

     

    ne biçim cümle kurmuşum la. tanıyamadım kendimi.


    Yakarız Bu Gezegeni...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cepni
    cepni's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2007
    Erkek

    Haktan bir inayet olupta bilmek gerektir

    Türkten gayrısını kırmak gerektir

    Açılımınızın a.k.


    Bizim oralarda VATAN SATSA BİR KİŞİ ANINDA BİTER İŞİ! / "Türkçe"m, ana dilim, ata sesim, ses bayrağım, Bu koskoca dünyada beni sen Türk edensin." / Benim bozkurt yurdumda çakalların işi ne!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek
    eray bunu yazdı:
    -----------------------------
    Juba bunu yazdı:
    -----------------------------
    eray bunu yazdı:
    -----------------------------
    ibadeath bunu yazdı:
    -----------------------------

    miniciktim ama dun gibi hatirliyorum koyde kumese girmistim civciv olmustu :/ evt elime aldim poposunda kurumus bok vardi kabiz olmus olabilir die dusunuyorum simdilerde ama o an anlam verememistim annesi yani basimda duruyordu ona tavuk dili ile kendimce biseler solemeye koyulmustum gidak gidak gid gid gidak. bana cvp vermiyordu. onun dilinde konustugumu saniyordum hadi sende bana benim dilimde soyle neden oldu yavrucugun diye...

    telas ile eve gittim babaanneme, hazel yengeye ve dier saz arkadaslarina olup biteni anlatmak uzere. beni alaya almislardi evet odada dedikodular yerini kahkahalara birakmisti. iste o kumesde yasananlar belkide o ananin beni gagalamamasinin nedeni benim o anki ictenligim ve belkide acisini paylasiyor olmamdi.


    -----------------------------
    hoja yirim seny ya :D

    ne gadar masum göründün gözüme anlatamam bizim beyaz şu saldıran horozlardan vardı hayatımı kararttı onu htrladım ibne beny görünce saldırı pozisyonu alırdı :)

    itirafım geldi bu arada :) abimin kolu yanmıştı ve kocakarı ilacı yaptırmıştık birine içinde balmumu ekmekiçi vs bişeyler vardı sürüyodu ve buzdolabında duruyodu. ben hayatımda fındık ezmesi yemedim o zmaana kadar ama rengini tahmin ediodum :) abim bigün al dedi fındık ezmesi ve ben onun ilaç olduunu renginden tahmin ettim ama bile bile ondan yedim + nasıl bi malsam ilk kaşıktan sonra o berbat tada ve aklımdaki şüphelere aldırmayıp 2. kaşığı yedim :D bok verseler yermişim heral :|

    ben küçükken çok salakmışım abim öle dio :D mahsun kırmızıgül söyler gezermişim off off


    -----------------------------
    hacı bu arada bi itirafım daha var .. sana iyice gay gözüyle bakmaya başladım. olm o cümleler ne öle lan seny beny sevy falan diye :D,zaten erkeklede öpüşmüşsün hayır huyun suyun değişmemiştir bi kereden dolayı diycem ama gördüğüm kadarıyla değişmiş bile :D

     


    -----------------------------
    Hayrdr hoja benlen ilgilenionmu yoksam :) ya seny falan sanal ortamda kaptm istemdışı bide cepten yazıyorum nrmalde klawyede yazmam ama gay deglim merak etme :) bigun olursam ilk sana wercem

    -----------------------------
    Olursan haberim olsun.. pmden ulaş bana :D. Adam madam farketmez, nefes alıyosan prob. yok :D

    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    svs
    svs's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2007
    Erkek
    lanet gelsin  itiraf  edecek bişi bulamadım 

    Hep kardeş olacak değiliz ya, yaşasın halkların sevgililiği...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    Dün Okulda kitapları Dağıtırken Elif Die bir kızda bana yardım ediodu yaklasık 4 saat kitap dağıttık Ve  Kızı Geç olduğu için Evine bıraktım yeni tanışmış olmamıza Rağmen

    Ondan hoşlandığımı Söyleyemedim :( ... :)


    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kaygusuz
    kaygusuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek
    söyledik ve istenmedik. rahatım. ferahım. eyvallah.

    Bu topraklar BAAS benzeri tek adamlı rejimlere geçit vermedi bugüne kadar
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Juba
    Juba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Nisan/2007
    Erkek

    Çeşitli entrikalar ve düzmeceler sayesinde bi iki kişiyle ters düştüm.. lakin suçluda sayılmam suçsuzda ama gereksiz laflar işittiğimden dolayı, 2nizide burdan kutsuyorum.. gün gelir devran döner horoz domalır tavuk gömer demişler. Görüşecez elbet


    Demiri demirle dövdüler; biri sıcak biri soğuktu, İnsanı insanla kırdılar; biri aç biri toktu. Pir Sultan Abdal
Toplam Hit: 41111 Toplam Mesaj: 398