Tv Tavsiyesi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    İnternette dünya kadar var ama hiçbiri güncel değil.

    Öncelik fiyat/performans odaklı bir tv arıyoruz.

    Öğrenci evine alınacak. 42" civarı bir büyüklük

    Playstation ve full hd filmlerde kasma donma yapmadan rahat ettirecek bir tv tavsiye eder misiniz?

    Bütçe 1500 maximum çıkabileceğimiz ancak 1200 civarı filan olursa çok hoş olur.

    Not: Vestel olmasın. Wifi olursa hoş olur.


    www.kriptopedi.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hocam smart tv olayına o kadar güvenme hepsi çok yavaş oluyor. LG veya Samsung bak.

    http://urun.gittigidiyor.com/ses-goruntu/lg-42lf580n-42-inc-106-ekran-full-hd-smart-led-193141263

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Hocam bu tvye bende bakmıştım ama 100hz alma filan diye yorumlar gördüm bizim bütçeylede 200hz bulunmaz sanırım eğer hd film ve ps'de sorun çıkartmayacaksa hemen alırım ben bunu


    www.kriptopedi.com
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Easx
    Easx's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    Birde bunda monitör yazıyor hocam bazı yerlerde çakamadım durumu tam


    www.kriptopedi.com
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Hertz olayını bazı tvler yazılımla yapıyor hocam. Zaten senin bütçeye göre fazla hertzli tv bulamazsın. Güzel bi şey istiyorsan en az 2k gözden çıkar.

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PathfindeR00
    PathfindeR00's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    samsung 4k uhd var. kodumunun tvsinin tarayıcısı çok pis kasıyor. video filan açamıyorum sitelerde. 1080 izliyorum videoları. ama sayfa açma kapama resmen ölüm. tarayıcısına bakta al ne alacaksan.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    Yav hocam 2008 yılından beri aynı lcd'de hd filmleri izliyorum. 

    Kim hd filmde lcd donar diye saçma bişey söyledi sana. :-)

    Bütçene uygun bi tane LG bak otur keyfine bak sonra.

    Smart olanlar tuzlu olur senin işini düz modeller görür yani.

     


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    o fiyata vestelden başka marka alıp paranı ziyan etme hocam en iyi fiyat performans ürünü televizyonlar vestelde teknosada gidip karşılaştırabilirsin. Samsung'un o fiyatlardaki ürününü ise kesinlikle alma vestel hiç olmaz imkansız diyorsan LG'nin televizyonlarına bak bu konu uzman olduğum bir konu diyebilirim.


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    holederma
    holederma's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ocak/2014
    Erkek
    MbK bunu yazdı

    Yav hocam 2008 yılından beri aynı lcd'de hd filmleri izliyorum. 

    Kim hd filmde lcd donar diye saçma bişey söyledi sana. :-)

    Bütçene uygun bi tane LG bak otur keyfine bak sonra.

    Smart olanlar tuzlu olur senin işini düz modeller görür yani.

     

    Hocam ps la oynarkan kasma olayı oluyomuş film izlerken kasacağını bende sanmıyorum onun için soralım dedik.


    İtten korkmam kemiksizim , s.kten korkmam deliksizim...
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MbK
    MbK's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    holederma bunu yazdı
    MbK bunu yazdı

    Yav hocam 2008 yılından beri aynı lcd'de hd filmleri izliyorum. 

    Kim hd filmde lcd donar diye saçma bişey söyledi sana. :-)

    Bütçene uygun bi tane LG bak otur keyfine bak sonra.

    Smart olanlar tuzlu olur senin işini düz modeller görür yani.

     

    Hocam ps la oynarkan kasma olayı oluyomuş film izlerken kasacağını bende sanmıyorum onun için soralım dedik.

     

    Yıllardır aynı televizyona bilgisayarım bağlı monitör olarak kullanıyorum.

    256 bitlik ekran kartıyla açmadığım oyun kalmamıştır. Oyundan dolayı ekranın donduğunu da görmedim. :-)))

    Benden daha manyak PES oynayanınız da yoktur heralde. :-))


    Çok özel kadınlar tanıdım. Bana hayatı onlar tanıttılar...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koraykrk
    koraykrk's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2012
    Erkek

    Bütçene uygun bi tane LG al keyfine bak. 

    wifi olsun

    smart olsun

    hertz enaz 200 olsun, daha fazla olursa daha iyi olur.

    3D keyfine kalmış

    LG alırsanDA HABERİM OLSUN SANA YAZILIM GÖNDEREYİM BİNLERCE FİLM MÜZİK BELGESEL VS HEPSİ BEDAVAAAA

     


    Hizmet nimettir...
Toplam Hit: 1405 Toplam Mesaj: 32
tv tv