folder Tahribat.com Forumları
linefolder Download / Dosya Paylaşım
linefolder Twilight - Alacakaranlık / 2008 / Dvdrip - PARS / Görüntü Güzel / Tr Altyazı



Twilight - Alacakaranlık / 2008 / Dvdrip - PARS / Görüntü Güzel / Tr Altyazı

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kabuCe
    kabuCe's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    Şu anda kitabını okuyorum. Gayet de güzel, hoşuma gitti. Yazarın anlatımı akıcı, okuyucuyu sıkmıyor; olayları, çevreyi ve ana karakterin hislerini iyi bir şekilde yaşatıyor.

    ...Orada Olmayan Adam...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek
    Sıkıcı bi film.

    Hatta fılmi izlerken sahneleri tahmin ettigim için hatun daha önce izledınmı dıye başımın etını yediydi.

    Bide anlamadıgım ordaki elemana cevremdekiler bı tutturdular yakısıklı yerım yutarım dıye ki filmde bi kac defa vurgulanmasa sanmıyorum böyle olsun.

    Sonuç olarak gözümde recep ivedikle aynı konumda(:

    Kafam oldu galiba:|
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Spacheata
    Spacheata's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Temmuz/2008
    Erkek
    beni türk yönetmenlerine emanet edin

    Ayrıca çok şekersin :)
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AmoR
    AmoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek
    lahnet olsun böyle flime kizlarda kaliyorduk a.q butun hepsi cocuga hasta oldular bitdiler la bi bokada benzemiyor flim güzel de deli oldum

    Those who speak know nothing,And find out to their cost, Like those who curse their luck in too many places, And those who fear are lost...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    @gkhn759

    la dostum sen dedinki bu dvdrip versiyonu 1.6 gblik şeyi indirdin vcd çıktı alt yazı bulamıyorum şuan şimdi konuyu değiştirmişin 800 mb lik dvd rip koymuşun ayıp oluyo ama


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek

    hayatımda izlediğim en durgun en kansız en monoton en uzun vampir filmiydi filmdeki tek kan kızın yere düştüğünde kolunun kesildiği yerdi

    2 cd indirdim

    ilk cd yi izledim dedim aha konuya girildi aksiyon başlıyo

    filmin sonu geldi aha dedim kavga çıkacam feci olur

    1 dk sürdü yada sürmedi

    boşa giden 2 saatime acıdım izleyince : /

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Analitik
    Analitik's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Dişi
    Kitabı çok güzeldi ama kitabı filme uyarlarken bazı değişiklikler olmuş bu da insanın canını biraz sıkıyo ama yine de film güzel izlenmesini tavsiye ederim :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek
    Analitik bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kitabı çok güzeldi ama kitabı filme uyarlarken bazı değişiklikler olmuş bu da insanın canını biraz sıkıyo ama yine de film güzel izlenmesini tavsiye ederim :)
    -----------------------------
    kitabı varsa versen iyi olur :)

    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Analitik
    Analitik's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Dişi

    Kreyzi bunu yazdı:
    -----------------------------
    Analitik bunu yazdı:
    -----------------------------
    Kitabı çok güzeldi ama kitabı filme uyarlarken bazı değişiklikler olmuş bu da insanın canını biraz sıkıyo ama yine de film güzel izlenmesini tavsiye ederim :)
    -----------------------------
    kitabı varsa versen iyi olur :)

    -----------------------------

    ben de hepsini bi arkadaştan aldım okudum :)

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yagiztektas
    yagiztektas's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Eylül/2008
    Erkek
    AciyaGulmek bunu yazdı:
    -----------------------------
    twilightı görünce aklıma alçaklarca kapatılan en sevdigimiz  Sitemiz  Mature Naugty Party Gibi Adan Zye Bir Çok Kategorisi Bulunan twilightsex.com Geldi Duygulandım Be Hacı :(
    -----------------------------
    hocam siteye giriliyor :D
Toplam Hit: 4611 Toplam Mesaj: 30