Ubuntu Kurduk Yardım

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek

     Sa arkadaslar simdi ben bir arkadasıma ubuntu kurdum ama programlar calısmıyor.

     Elimizde bi mozilla firefox tarayıcı var baska windowsda calısan program falan yok.Ne yapalım simdi :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    ne yapmak istiyorsunuz ki :W

    aç konsolu sudo apt-get install amsn yaz oradan msn e gel daha rahat edelim canım :W

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    bayzin bunu yazdı:
    -----------------------------

     Sa arkadaslar simdi ben bir arkadasıma ubuntu kurdum ama programlar calısmıyor.

     Elimizde bi mozilla firefox tarayıcı var baska windowsda calısan program falan yok.Ne yapalım simdi :D


    -----------------------------

    ubuntu kurdn 

    1- programlar çalışır fakat exe olanları çalışmaz,

    2- firefox var windowsta çalışan progam olmaması normal.Çünkü bi ton para verip lisans satın alıp sana bedavaya dağıtmazlar...

    Onun dışında kaç kez söylendi bilmiyorm linuxa geçecekseniz oturup bir sürü döküman okuyun.En azından giriş dökümanını okusaydın widnows programlarının (exe) linuxta çalışmayacağıdır.Ne diyelim..

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iLLuMiNaTi
    iLLuMiNaTi's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    hocam daha yolun başındayken geç tekrar xp ye şöyle bidew keyif sigarası yak tamamdır :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JohnD
    JohnD's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 19/Ekim/2008
    Erkek
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam daha yolun başındayken geç tekrar xp ye şöyle bidew keyif sigarası yak tamamdır :D
    -----------------------------
    katılıyorum
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    YesTERFoX bunu yazdı:
    -----------------------------

    ne yapmak istiyorsunuz ki :W

    aç konsolu sudo apt-get install amsn yaz oradan msn e gel daha rahat edelim canım :W


    -----------------------------

     

    ne yazmışım lan ben böyle :|

    neyse yanlış anlaşılma olmasın diye uyarı mesajıdır bu :W

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    saçma saçma saçma konusuyonuz.. haa niye adama amsn kur diyonuz..

    pidgin geliyo zaten ubuntuyla..

    şunlarıda bi oku zartt diye geçiyonuz ubuntuya sona ordan atlıyo birileri yok xpye dön yok onu yap..

    http://www.ubuntu-tr.org/index.php/board,142.0.html

    windows programlarını çalıştırmak istiyosan..

    add/remove yöneticisinden wine ı kur tek tıkla zaten gelicek..

    o windows uygulamalarını çalıştırmanı sağlıcak..

    bak burda>> winehq.org adamlar neler neler çalıştırmış.. öle bi işi yapıyosanız hemen vazgeçmeyin.. :|

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RevengeX
    RevengeX's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Mayıs/2008
    Erkek

    JohnD bunu yazdı:
    -----------------------------
    iLLuMiNaTi bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam daha yolun başındayken geç tekrar xp ye şöyle bidew keyif sigarası yak tamamdır :D
    -----------------------------
    katılıyorum
    -----------------------------

    2 arkadaşada katıLıyorum .

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    gazili_tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    saçma saçma saçma konusuyonuz.. haa niye adama amsn kur diyonuz..

    pidgin geliyo zaten ubuntuyla..


    -----------------------------

     

    asabileşme lan :@

    ne bileyim ben amsn kullanıyorum diye amsn dedim kurcalama =)

    hem kullanımı daha kolay diye şey ettiydim :|


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nespace
    Nespace's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Haziran/2007
    Erkek
    Pidgin de gmail uzantılı mail adresimi msn olarak nasıl kullanabilirim?
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Yeah
    Yeah's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    @nescape

    kullanırsın canım :W

    ama buraya soracağına denesen daha kolay olmaz mı :W

Toplam Hit: 1603 Toplam Mesaj: 25