Ücretsiz Fidan Diktirin.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yorgoangelopoulos
    yorgoangelopoulos's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2019
    Erkek

    Merhaba, Tarım ve Orman Bakanlığının Geleceğe Nefes fidan dikim kampanyası var. 11 Kasım’da Saat 11.11 de aynı anda 11 milyon fidan dikilecek. gelecegenefes.com sitesine girip kayıt olursanız istediğiniz şehirde adınıza ücretsiz 5 fidan dikimi yapılacak.

    https://gelecegenefes.com/

    R10 konusu


    The lost boy of cyberspace ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DadasAdam
    DadasAdam's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ocak/2013
    Erkek

    Tam konusunu açacaktım iyi ki açmışsın hocam. Şimdi bu siteye isim soyisim email falan veriyoruz ama gerçekten bakanlığın sitesi mi ?


    Tanrıyla senli benli konuşurken; patronlarıyla sizli bizli konuşan yaratıklarız.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    Guzel..

    Ben katildim, sanliurfaya diktiriyorum.

    Insallah dikerler tabi...


    anca gidersin...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kartalenes
    kartalenes's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Nisan/2011
    Erkek
    garga bunu yazdı

    Guzel..

    Ben katildim, sanliurfaya diktiriyorum.

    Insallah dikerler tabi...

    Bende öyle düşündüm lakin merasim alanları var oraya katılabiliyorsun


    Olduğu kadar , Olmadığı kader ...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    garga
    garga's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2002
    Erkek

    Fidan Sahiplen kismi calisiyor guzel... Ordan yapiyorsun zaten islemi.

     

    Ama Fidan bagis kismi direk suspended account diyor...


    anca gidersin...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    anladığım kadarıyla bu fidanlar zaten dikilecek, sadece ismini girince senin adına şeyapıyolar

    tahribat olarak fidan dikme buluşması yapalım mı ? bi dikili ağacımız olsun


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pikacu
    Pikacu's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2009
    Erkek

    Çam ağacı yerine meyve ağaçları filan dikilsin bari.

    Bir yangın olsa tüm ormanlar elden gidiyor. 


    Kendimi eğitime ilme bilime adadım... Diyelim ki, sen benimsin,hasretin benim... Çalarsa kapımızı ayrılık gider misin Sevgilim ?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    güzel teşekkürler

     


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RitmFarbRacourci
    RitmFarbRacourci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mart/2008
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı

    Çam ağacı yerine meyve ağaçları filan dikilsin bari.

    Bir yangın olsa tüm ormanlar elden gidiyor. 

     


    I'şıkYılı^^D` (C/s)<@>? ^^` Blod.BrinBrire MdteMSSbecn thred,Asenk MünicH(Pssngr) MarcoK.StarB SquaTringWave KepClm,BeQit,AlwySmle. Duman-özel Tr.Gov KepİtSmpl 2Çellos.SydneyLive.SmllsLkTinSprit CtchThLne rt-pcr ByndPrcptn Pity ThRtrn @ibisile Lneer3pnt gesTay+b EgzrszTkrr Sd.iNtrSdRltn RakmAlfabTemp Sym'blism Okunabilir'lik Broca'sBrain PaulGrhm ?SearchUser= FugAzzi^^` Çalgılar:TelliÜflemeliVurmalıTuşluYaylıPerdeliSizZilElektroAkustikManyetikSynthesizer BrainFuck.b.bf^^D` BarlowLens KmStar ConcptMaps FormNmass. İnfoGrafc Classfcton Nocturnl gtAFastReadngCours AgodRedrİsAReRedr CommaAddict &EyMovemntsEducatn NowIsGood^^D` Alin,MhmtAçar "Cpt.Fantstc @.^,) " "be adventurous, be bold, but savor it. it goes fast." "myFace is mine, myHands are mine, myMouth is mine, but i'm not. i'm yours. O.o," "it was a Beautiful mistake, but a Mistake. O.o," ; SaE.AhT: "PersnPoisndWthWrd " "zahr hitzk, zuhr hitzk."
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    benim anladığım ücretsiz diktirmiyorsun onlar zaten dikilecek sen de sahipleniyorsun. adını yazarlar mı bilmiyorum. bence yazmazlar, sadece farkındalık için yapmışlardır.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Pikacu bunu yazdı

    Çam ağacı yerine meyve ağaçları filan dikilsin bari.

    Bir yangın olsa tüm ormanlar elden gidiyor. 

    Öyle bi rivayet dolaşıyordu. Amerika desteğiyle her yerimiz çam kaplanmış falan. Muhtemelen yöreye göre ve hava temizleme / oksijen yayma oranına göre en verimli olacak ağaçlar seçiliyordur. Ama kamp atmaya gidince çamlık yerine meyveliği ben de tercih ederim mesela. İşin aslını bulmak lazım


    ...said addicted.
Toplam Hit: 1803 Toplam Mesaj: 35
fidan fidan dikimi ağaç dikimi ağaç