folder Tahribat.com Forumları
linefolder Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
linefolder Ulan Bir İnsan Arbesk Müzikten Nasıl Zevk Alır (Arebesk Dinleyenler Size!!)



Ulan Bir İnsan Arbesk Müzikten Nasıl Zevk Alır (Arebesk Dinleyenler Size!!)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HooWeRPHoNiC
    HooWeRPHoNiC's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    ulan nasıl bir iştir bu bir İNSAN (Burası önemli!) nasıl arebesk müzikten zevk alır.....

    cevaplarınızı bekliyorum..

    Bızzızızız...öhöhöh
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Designer
    Designer's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Temmuz/2006
    Erkek
    alır... ben yabancı müzik dinleyen biriyim (techno, dance mix vs..)

    fakat insan darlandığı zaman iyi geliyo...

    Sen Yenisin Galiba...... ۩ шшш.ŢдћяỉБהּŢ. םכм ۩
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahm3t
    ahm3t's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2003
    Erkek
    ulan sen nasıl dinledigin müzikten zevk alıyorsan "onlarda" öyle zevk alıyorlar.

    yeri gelir bende dinlerim........

    .:ahm@:.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ahm3t
    ahm3t's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Aralık/2003
    Erkek
    ulan SEN (burası önemli!) nasıl dinledigin müzikten zevk alıyorsan "onlarda" öyle zevk alıyorlar.

    yeri gelir bende dinlerim........

    .:ahm@:.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    HooWeRPHoNiC bunu yazdı:
    -----------------------------
    ulan nasıl bir iştir bu bir İNSAN (Burası önemli!) nasıl arebesk müzikten zevk alır.....

    cevaplarınızı bekliyorum..
    -----------------------------

    yaw hoja sen malmisin...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4got10
    4got10's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ekim/2003
    Erkek
    Bence müzik de yemek gibidir.İnsan hepsinden biraz dinlemeli yeri ve zamanına göre !
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    valenn
    valenn's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Aralık/2003
    Erkek
    arebeks dinlemek herzaman iyideğildir bence sadece efkarlı olduğumuz zamanlarda bi parça dinliceksin en damarından he ondna sonracıma o parçada bahssedilen olayı dinliyosun ya bakıyosunki beterinde beteri var adam senden daha çok acı çekmiş daha çok yanık yanık bariyoo :)

    e ozaman diyonki la ben nie üzülüyorum kine baksana herifçi neler yaşamış görmüş geçirmiş e hala bu hayatta dimdik duruyo her akşam bi alemde felan e ozamanda diyosunki takma be olum sittiret gitsin felan pişman derken avunup olayıda unutuyorsun efkar mefkar kalmiyo anlicanız

    nası iyi açıkladımmı hadi içelim gene

    bahs bahs

    V@LeN
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    liseli_17
    liseli_17's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2003
    Erkek
    olurmu lan nasıl alınmaz sen aşık olmamışsın olum ferdi baba gibisi varmı hade sende

    MEMİLİ
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    erayy
    erayy's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ekim/2003
    Homo
    hoja dınlenırmı ınsanın ıcını karartıyo walla acarsın bır ın da clun summer jam satısfctıon olur bıter mutlu olursun

    istanbul nonoslar cemiyet baskani erayy. her turlu sorunlarinizi arkadan cozmeye hazirim buyurun.......
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    Dİnleyen dinliyo ben dinlemem şahsen dinleyenede saygi göstermek gerikir

    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ayamann
    ayamann's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2003
    Erkek
    soruya bak cay demle

    bildigimiz ot ya


    =F=E=R=D=i=T=A=Y=F=U=R= I=S=T= T=H=E= B=E=S=T=
Toplam Hit: 2009 Toplam Mesaj: 17