Uzaydan Canlı Yayın

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi

    down


    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Schwarz
    Schwarz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2012
    Erkek

    beyler dün uyuya kalmışım izleyemedim youtube vs uplanmış linki varmı seyredelim ?


    Ignorance is bliss.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek
    Schwarz bunu yazdı

    beyler dün uyuya kalmışım izleyemedim youtube vs uplanmış linki varmı seyredelim ?

    aynen 1,5 da gitmişim ben


    the programmers of tomorrow are the wizards of the future Gabe Newell
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    futurist
    futurist's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ocak/2014
    Dişi
    Schwarz bunu yazdı

    beyler dün uyuya kalmışım izleyemedim youtube vs uplanmış linki varmı seyredelim ?

    tekrarları:

    bu akşam saat 10 da

    gece 1 de

    pazar sabahı 11 de

    ingilizce sorun demezseniz görüntü kalitesi güzel:

    http://www.youtube.com/watch?v=QvVk-tMiHLA

    türkçesini bulursam eklerim

    futurist tarafından 15/Mar/14 11:28 tarihinde düzenlenmiştir

    Sanmasınlar yıkıldık, sanmasınlar çöktük. Bir başka bahar için sadece yaprak döktük. (Mevlana)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    THT2005
    THT2005's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2005
    Erkek
    futurist bunu yazdı
    Schwarz bunu yazdı

    beyler dün uyuya kalmışım izleyemedim youtube vs uplanmış linki varmı seyredelim ?

    tekrarları:

    bu akşam saat 10 da

    gece 1 de

    pazar sabahı 11 de

    ingilizce sorun demezseniz görüntü kalitesi güzel:

    http://www.youtube.com/watch?v=QvVk-tMiHLA

    türkçesini bulursam eklerim

    veren Tv kanalı varmı.


    Burası Türkiye... Yaşanacak , Yaşanmış , Yaşanan olayların hepsi normaldir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umitomas
    umitomas's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Nisan/2013
    Erkek

    merak ettim harbiden :)


    Ben mi? Karakalemle çizilmiş gökkuşağı.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mesutb
    mesutb's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2014
    Erkek

    çok iyiydi ya adamlar neler yapıyor biz nelerin peşindeyiz :)


    Gözlerin kapaliyken hayati yaşamak kolaydir.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    harbiden lan dün izlerken dedim adamlarneler neler yapıyor bizim halimize bak.

    ayrıca çok duygulandım özel bir kapsül içinde yiyecek gönderiyorlar.

    dünya ile bağlantı kesilirse aç kalacaklar çok duygulanrıdı beni çok heyecanlıydı herkes izlemeli mutlaka :(


  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mtst
    mtst's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2010
    Erkek

    tekrarını izleriz artık

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mxmax
    Mxmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    yok mu şunu izleyebileceğimiz bi link ?


    İfadeler sözlerden daha seslidir ve sago sessizlerin sesidir.... -----https://www.youtube.com/watch?v=bXEPvzsGu5w
Toplam Hit: 7053 Toplam Mesaj: 104