Uzun Süre Şarj Edilmemiş Telefon Bataryası

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    uzun süredir açmadığım, kullanmadığım bi telefonum var. bataryası bitmiş kendi kendine. şimdi şarja takıyorum hiç tepki vermiyor. 2 gündür şarjda telefon hala açılmıyor. daha öncede olmuştu aynı şekilde onda da yine 1-2 gün şarja takmıştım sonra açılmıştı. bu sefer açılmadıda.

    nasıl açılır bu telefon ve tabi batarya :/

    telefon çin malı t808


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheRaBBiT
    TheRaBBiT's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2011
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzun süredir açmadığım, kullanmadığım bi telefonum var. bataryası bitmiş kendi kendine. şimdi şarja takıyorum hiç tepki vermiyor. 2 gündür şarjda telefon hala açılmıyor. daha öncede olmuştu aynı şekilde onda da yine 1-2 gün şarja takmıştım sonra açılmıştı. bu sefer açılmadıda.

    nasıl açılır bu telefon ve tabi batarya :/

    telefon çin malı t808


    -----------------------------


    Tüm umudunuzu kaybetmek özgürlüktür.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    uzun süredir açmadığım, kullanmadığım bi telefonum var. bataryası bitmiş kendi kendine. şimdi şarja takıyorum hiç tepki vermiyor. 2 gündür şarjda telefon hala açılmıyor. daha öncede olmuştu aynı şekilde onda da yine 1-2 gün şarja takmıştım sonra açılmıştı. bu sefer açılmadıda.

    nasıl açılır bu telefon ve tabi batarya :/

    telefon çin malı t808


    -----------------------------

    torbaya koy ve buzluğa at hocam. 1 gün dursun sonra çıkar.


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sanalcaptan
    Sanalcaptan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2010
    Erkek
    Bataryayı buzdolabına at 24 saat dursun sonra çıkart 14 saat şarj et olmassa bakarız çaresine
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    buz dolabı mı buzluk mu :|

     

     

    dolapta noluyorki bataryaay ?


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rebellisch
    rebellisch's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Eylül/2005
    Erkek

    batarya taşlaşmış olabilir...

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sammy
    Sammy's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Mayıs/2007
    Erkek

    telefonculara gıt bı ıkı tl ye şoklattır hıc bı sorun kalmaz


    ben sadece ben
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FCN
    FCN's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Erkek

    telefoncular şok vererek(terimi buda içerigini bilmiyorum) falan hallediyolardı sanırım   işlemden sonra bi süre şarjda kalıyor ve normal haline dönüyordu

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    FOXXLY bunu yazdı:
    -----------------------------

    buz dolabı mı buzluk mu :|

     

     

    dolapta noluyorki bataryaay ?


    -----------------------------

    ıslanmayacak şekilde buzluğa koyamayacaksan buz dolabının normal kısmına koy.


    Kesinleşen zorunlu silivri tatilim nedeniyle 07.08.2021 tarihine kadar aranızda olamayacağım. Hesap online görünürse giriş çıkış olursa hesap ve sitenin çalışır durumda olup olmadığına bakan yakınlarımdır. Sevgiyle kalın.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    şoklatırsan çalışabilir yada hiç uğraşma yeni batarya al 5 liraya


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    2 tane batarya vermişlerdi alırken :D tekini buzdolabına koyayım bişey olursada yedeği var.

     

    o değilde dolapta patlamaz demi batarya :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
Toplam Hit: 5110 Toplam Mesaj: 13