Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
Vatandan Aldığım Telefonu Geri Verme
Vatandan Aldığım Telefonu Geri Verme
-
arkadaşlar merhaba
telefonum bozulunca cokta arastırmadan g3 aldım rami 3 biliodum ama sadece 32 gb lık versiyonda 3 müş
standdaki elemanda 3 dedi bana 16 için, ama meğerse 2 gb imiş
neyse onu geçtim çokta problem değil
asıl problem telefonun şarjı hiç gitmiyor, nette aratıncada acı tablo ile karsılastım herkes aynı dertten yakarıyor
kardesimde note 4 var onun sarjı 70 de iken benimki 30 lara 40 lara geriliyor
inanılmaz şekilde şarjı az gidiyor
bunu değiştirmem mümkün mü acaba?
teli cuma günü aldım
şu şekilde yaklaşman lazım olaya dediğiniz bir taktik var mı?
telefon durduğu yerde şarjı emiyor ha bide çok ısınıyor :(
-
Almaz vatan 2 gün sonra vermek istedim de almadılar. Telefon ve tv de almıyorlar geri adiler.
G3 un kronik sorunları var. Kasa çatlaması gibi. Kasa çatlarsa gönder garantiye, bu yolla üst modeli veriyorlar.
Veya çirkeflik yap. Bana 3 gb dendi bu 2gb, biraz cahile yat belki alırlar.
-
he ya bide o var
arkadaş ne sorunlu telefonmuş bu ya :(
ben bu g3ü über müber bi telefon die biliodum :/
araştırmazsan böyle olur işte aklıma tüküreyim
-
Telefonu 1 ay gözden çıkarman lazım daha sonra 7-8 ay kadar beklemen lazım ondan sonra ücret iadesi alabilirsin.
Şöyle ki servise gönderirsin 1 ay içinde 3 kere tabii bu servis hıza bağlı uzayabilir. Misal samsung'da 1 hafta sürüyor tamir süreci lg'yi bilmiyorum. ondan sonra gidersin tüketici hakem heyetine şikayette bulunursun sonra karar açıklanır gider paranı alırsın. Karar %90 tüketici lehine çıkıyor. Vatanın avukatlarıda çok nadir itiraz ediyorlar diye biliyorum.
-
en temizi sahibinden üzerinden ilana koy 50-100 lira aşşağısına ver bu kadar filme gerek yok.
-
İlk git düzgün bir dille konuş yok derslerse hır çıkar değiştirirler para iadesi yapmazlar ama telefonun fiyatı kadar çek verirler vatanda harcayabileceğin onun yerine de başka bir telefon alırsın.
-
en iyisi pazartesi gidip insan gibi durumu izah edeyim
şarjı gerçekten çok kötü
-
Vatan insan kaynakları konusunda en kıl firmalardandır. 15 liralık bir kablosuz mouse'u bile gözle görülür bir hatası olmasına rağmen ertesi gün geri almadılar. Bir de dalga geçer gibi bu modelin yapısı böyle demişlerdi. Servis vs. ile uğraştırmak istediler. Sanki ilk defa mouse kullanıyoruz. Neymiş, vakumlu paket açılınca geri alınmıyormuş. 15 lira için ardını aramadım, alışverişi kestim.
Senin durumu bilmiyorum ama illa yokuşa sürerler. Bunda biraz senin de hatan var. İyi araştırman lazımdı. Bazı telefonlarda bu tip kronik problemler olduğu biliniyor.
Orada çalışanların ipiyle kuyuya inilmez. Sistem topla dersin ekran kartı onboard, i7 "oyun sistemi" topladıklarını zanneder, cahillere satarlar.
Telefon özelliği danışırsın iki model bellemiştir bunu al bu yaramaz der geçiştirir. Geçen powerbank danıştık. Normal şartlarda telefonu 2 defa şarj etmesi gereken powerbank'e yarısını anca doldurur bunun yükseğini almak lazım dediler.
Çoğu meslek lisesi ve devamında iki yıllık mezunu boş adamlardır, inanmayınız.
İşini itinayla yapanlara saygım sonsuz bunu da dipnot geçeyim.
-
@austen
eski s3 model telefonum bir ayağı çukurdaydı
sürekli bozulurdu zaten ve işim gereği telefon 10 dakika kapalı kalsa sıçarım
s3 zart dedi son nefesini verdi
birazda acele ile ve zamansızlıktan iş arası gittim aldım telefonu :(
-
sorun çıkartırlarsa hakem heyetine başvurun bence
-
Mağazadan alımlarda mağaza geri almak zorunda değil bir sorun yoksa. Isınıyor de hediye çeki iste. Sorunlu çıkan cihazı iade hakkın var.
G3 aslında güzel telefon ancak 16 Gb olanın ısınma sorunu var.