folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Vatandaş Evinin Önüne Park Ettiği Aracına Ücret Ödeyecek!?



Vatandaş Evinin Önüne Park Ettiği Aracına Ücret Ödeyecek!?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikret
    Fikret's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Neden bu kadar abartıldığını anlamadım Türkiye kalkınmakta olan bir ülke ve gerek sınav sistemi gerek yollar vs. ile yavaş yavaş düzeliyor.Avrupa'dada zaten bu böyle ki bunun için çogunluk toplu tasımayı seciyor yada bisikleti. Bence cok iyi olacaktır. Herşey yavaş yavaş sonucta..
    -----------------------------

    her yerde olmak zorunda mı böle polyannalar ya :)) 

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ayro
    Ayro's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ağustos/2005
    Erkek
    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Neden bu kadar abartıldığını anlamadım Türkiye kalkınmakta olan bir ülke ve gerek sınav sistemi gerek yollar vs. ile yavaş yavaş düzeliyor.Avrupa'dada zaten bu böyle ki bunun için çogunluk toplu tasımayı seciyor yada bisikleti. Bence cok iyi olacaktır. Herşey yavaş yavaş sonucta..
    -----------------------------

    her yerde olmak zorunda mı böle polyannalar ya :))


    -----------------------------

    onlar polyana değil onlar bazılarının kontrolundeki yeşil güç.Herşeye bi kılıf herşeye bir kılıf.İşin kötüsü gerekleri taaki Türkiye çökmeye başlayınca görecekler.İişallah biz hatalıyızdırda Türkiye çökmez, herşey ii gider. 

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Game_Over
    Game_Over's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Temmuz/2006
    Erkek

    2 ay önce filan duymuştum bu haberi yok dedim yani bu kadar olmaz 7 ytl çok istiyolar günlük olmaz öyle şey

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkii
    darkii's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Neden bu kadar abartıldığını anlamadım Türkiye kalkınmakta olan bir ülke ve gerek sınav sistemi gerek yollar vs. ile yavaş yavaş düzeliyor.Avrupa'dada zaten bu böyle ki bunun için çogunluk toplu tasımayı seciyor yada bisikleti. Bence cok iyi olacaktır. Herşey yavaş yavaş sonucta..
    -----------------------------

    sanirim aldigin maaş sana fazlasiyla yetiyor hatta paran fazlaca kalıyorda boyle dusunuyorsun... Bu milletin yasamaya hic lukse ihtıyacı yokmu..Sadece calismak sonra evine uyumak icinmi yaratıldı halk kesimi? Bu adamlari bana savunmayin turkiyenin gelmis gecmis en berbat yonetimi en yiyici yonetimi bunlar.. İnanin yuzlessem veya yanindan gececek olsam ana avrad kayicam şerefsizim sonra beni tıksınlar içeri idammi ediyolar naparlarsa yapsinlar.. Hıncımı alamam bu köpeklerden.. Dini alet edip vatandaşı bir guzel ayıkladılar.. Hala bugun başımızda diye sevinen gerzek insanlara rastlıyorumda... Allah yaratmis ama biseyleri unutmus yaratirken.. Kaziklandikca daha cok daha cok diye bagiranlar var.. Atatürküm seni cok özledim cook... Keske bugun hayatta olsanda bu meclisteki  milletvekili diye gezinen basımızda basbakan cumhur baskanı dıye dolasan salaklar ordusunu defetsen basimizdan.. Bunlardan buyuk vatanhaini gormedim.. Yolun sonudur türkiyenin sonudur bunlar

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    st_anger_turk
    st_anger_turk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek

    hollandada oyle evin onune parketsen parali heryer parali bosyere park bile edemiyosun

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    karışmayınlem AKP süper Yönetimi 10 numara! nie çamur atıosunuz adamlara kadrolaşma filan yapmıolar herkese eşit muamele çekilio! bek avrupadada öyleymiş millet toplu taşıma araçları yada bisiklet kullanıomuş. bisiklete alıcak para varmı soran yok. istanbulda 2 adımlık bi metro istasyonu var londrada nerdeyse evlerin içinden geçicek. toplu taşıma araçlarına katiiyyen özürlü arkadaşlarımız binemiyor anca yeşil oto. denkgelirse otobüstekilerde ayrdım ederse öyle daha. çokta güvenlidir şöforlerimiz o yüzden geçen hafta dolma bahçe sarayının orda ağaca girdi. yoksa içeri bi dalsa amannn yarabbi. Kıçımızdaki donu alana kadar AKP :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KarizmaTurk
    KarizmaTurk's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Kasım/2007
    Erkek
    Türkiye araç sayısı olarak zengin bir ülke devlete iyi bir gelir olacağı kesin tabi toplanabilirse.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ULKUHAN
    ULKUHAN's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Mayıs/2008
    Erkek
    Tayyıp sen hakıkaten cok yasa sen olmasan bu paraları bos yere bızden kım alıcak ??
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    zumsuk bunu yazdı:
    -----------------------------
    f1kr3t bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Neden bu kadar abartıldığını anlamadım Türkiye kalkınmakta olan bir ülke ve gerek sınav sistemi gerek yollar vs. ile yavaş yavaş düzeliyor.Avrupa'dada zaten bu böyle ki bunun için çogunluk toplu tasımayı seciyor yada bisikleti. Bence cok iyi olacaktır. Herşey yavaş yavaş sonucta..
    -----------------------------

    her yerde olmak zorunda mı böle polyannalar ya :))


    -----------------------------

    onlar polyana değil onlar bazılarının kontrolundeki yeşil güç.Herşeye bi kılıf herşeye bir kılıf.İşin kötüsü gerekleri taaki Türkiye çökmeye başlayınca görecekler.İişallah biz hatalıyızdırda Türkiye çökmez, herşey ii gider.


    -----------------------------
    Abi bu hukumeti kim seçti ? %47 secmedimi e daha ne konusuyorsunizki ? Demekki millet böyle istiyor.
    f1kr3t oda polyanna degil Pollyanna'dır :)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Metanet
    Metanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2007
    Erkek
    yakintakip bunu yazdı:
    -----------------------------

    Metanet bunu yazdı:
    -----------------------------
    Neden bu kadar abartıldığını anlamadım Türkiye kalkınmakta olan bir ülke ve gerek sınav sistemi gerek yollar vs. ile yavaş yavaş düzeliyor.Avrupa'dada zaten bu böyle ki bunun için çogunluk toplu tasımayı seciyor yada bisikleti. Bence cok iyi olacaktır. Herşey yavaş yavaş sonucta..
    -----------------------------

     

    Günde 300-400 kilo yuk taşıyorum hangi bisiklet kaldırabılır onu yada bisikletle ne kadar sürede giderim 10 kmlık bi yolu


    -----------------------------
    Günde 300-400 kilo yük taşıyorsan bi zahmet ver o vergiyi.
Toplam Hit: 3988 Toplam Mesaj: 54