folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilgisayarla İlgili Diğer Konular
linefolder Veri Kurtarma Merkezi Katakulliciliği



Veri Kurtarma Merkezi Katakulliciliği

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    ismini versemmi bilmiyorum bi firmaya verilerimin kurtarılması talebiyle uğradım. ilgilenen kişiyle anlaştık 120 gb olan harddiskimdeki verileri kurtarmak için 100 dolar karşılığında el sıkıştık. "Bu arada harddiskin boardı arızalı sadece diskte problem yok. uygun board bulamadım o yüzden kurtarma merkezine gitmek zorunda kaldım."

    aradan 8 gün geçti telefonum çaldı verileri kurtardık yeni harddiskinizle birlikte gelin dendi. Bende hemen o an gittim 1 tb harddisk aldım 1 tb harddiskle beraber merkeze uğradım.

    Bilgileri gösterdi daha sonra çay felan söylediler çayımızı içtik muhabbetimizi yaptık veriler benim harddiskime transfer edildi. buraya kadar sorun yok herşey normal ve çok alakalı.

    Daha sonra harddiski yanıma getirdi poşetledi felan cüzdanımdan 100 doları çıkardım uzattım. Veri merkezindeki ilgili kişi. a size söylemeyi unuttum. verileriniz kurtardık ama arızalı olan harddiskinize board almak zorunda kaldık bu sebeple 70 dolar daha rica edelim dediler.

     

    Bende bütün kibarlığı bi kenara bırakarak : Siz verileri kurtarmak için 100 dolar demedinizmi ?

    İlgili : Evet

    Ben : Ozaman 100 doları al verileri ver. Banane senin nasıl kurtardığından kurtardıysan ver kurtarmadıysan ver bozuk olanı başka yere gideim

    İlgili : Boardı almış bulunuyoruz eğer bu şekilde davranacaksanız 1 tb harddiskide vermem

    Ben : Senin dükkanını yakarım ne diyorsun lan sen.

    felan diye gitti işte.

     

    Ve sonra iki cam ve bir anakart kırmamdan sonra adamlar korkuyla 1 tb olan harddiskimi geri verceklerini söylediler. Ama format atıp geri veririz dediler. Bende tamam dedim. Uyanığım ya alacam harddiski gidecem eve recovery ile alcam dosyaları geriye.

     

    Ama hesapladığım gibi gitmedi ve hiç bir recovery programıyla göremiyorum dosyaları.

     

    Ne yapmamız lazım ? yada o adam neyle sildide  görünmüyor dosyalar. Noluyor ya :D

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SilenC3
    SilenC3's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek

    hocam naptın sen ya :D hayır haklısında tawrını taviz vermeden koyman ürkütücü yani :)

    bide http://www.piriform.com/recuva/download şunu denermisin biraz önce 2003 den kalma dosyalarımın bi kısmını geri aldım işe yarayabilir sanırım :) ayrıca firmanın ismini wermen iyi olur gelecekte başımız ağrımasın bizimde :)


    Ben giderken sen dönüyodun, sen benden daha fazla şey bilirsin vs.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    generous
    generous's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2005
    Erkek

    1 Tb hardiskinle tekar adamlara git 100 dolara bir daha anlaş boarda da gerek yok bu sefer :)


    Boş sayfaya imza atmam!
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    snnyk
    snnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2007
    Erkek

    hocam keşke ortak bi noktada anlaşsaymısın yahu önce bilgilerini hdd ni al sonra kır dök :|

    hdd yide bi kaç kes bölüm oluşturup tekrar biçimlendirdi ise çoğy recoveryler görmetenilir farklı recovery dene bide


    snnyk.com - code is poetry all that i know...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    SilenC3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam naptın sen ya :D hayır haklısında tawrını taviz vermeden koyman ürkütücü yani :)

    bide http://www.piriform.com/recuva/download şunu denermisin biraz önce 2003 den kalma dosyalarımın bi kısmını geri aldım işe yarayabilir sanırım :) ayrıca firmanın ismini wermen iyi olur gelecekte başımız ağrımasın bizimde :)


    -----------------------------

    Hocam o kadar ani olmadı sinirlenmem :D özetiydi yukardakiler :D

     

    Önerdiğin programı denicem şuan bağlı değil harddisk sabahleyin ayık kafayla denerim bi.. Bu programıda bilmiyordum ayrıca inşallah kurtarırım verileri.

     

    Firmada kadıköy yazıcıoğlu pasajında en üst kast cia bilgisayar..

    Bu gibi bir olay daha gelmiş bi arkadaşımın başına bios yüklemeye gitmiş 20 liraya el sıkışmışlar 10 dkka sonra gel demiş 10 dkka sonra  gidince bios entegremidir nedir ondan aldık para ver demişler :D oda yıkmış dükkanlarını başına :D uğramayın derim oraya

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    diskten nasıl sildiler verileri başka bir program yardımıyla mı yoksa shift+del mi yaptılar..başka bir veri silme programıyla sildiyse ki 1tb diskten bahsediyoruz o işlem iki dakkada olmaz çünkü 120gb veriyi diskin neresine yazdığını bilemeyecekleri için bütün disk üzerinde silme-yazma işlemi yapmak zorundalar.. geri alamayabiliten yüksek eski harddiskin elindeyse başka biyere götür..

    eğer shift+del ile sildilerse photorec ile bi daha dene derim.. eğer bu iş için sana laga luga yaptılarsa muhtemelen abuk bi programla silmişlerdir :|  


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    ya anlaşılacak gibi değildi adam tuhaf bişeydi zaten. Ani sinirlenmede olmadı zaten 1 saatlik mevzuunun özeti yukardakiler. Ortak yol buluncak gibi değildi yarım saat kadar gasp ettiler harddiskimi baktım olacak gibi değil ondan sonra patladım zaten.

     

    Bide verilerin olduğu pcdeki harddisktende sildiler verileri artistlik olsun diye.

     

    Bu arada verilerde çocuğumun bebeklik fotografları salak gibi pc de tuttum hiç bi yere çıkarmadım atmadım yedeklemedim hepsi gitti. Müzik film felan değil yani derdim.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    diskten nasıl sildiler verileri başka bir program yardımıyla mı yoksa shift+del mi yaptılar..başka bir veri silme programıyla sildiyse ki 1tb diskten bahsediyoruz o işlem iki dakkada olmaz çünkü 120gb veriyi diskin neresine yazdığını bilemeyecekleri için bütün disk üzerinde silme-yazma işlemi yapmak zorundalar.. geri alamayabiliten yüksek eski harddiskin elindeyse başka biyere götür..

    eğer shift+del ile sildilerse photorec ile bi daha dene derim.. eğer bu iş için sana laga luga yaptılarsa muhtemelen abuk bi programla silmişlerdir :|  


    -----------------------------

    yok bir program açtı gördüm ama adını göremedim programın açık yeşil bi arayüzü vardı programın..

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tarzan
    tarzan's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Mart/2007
    Erkek

    Geçmiş olsun o zaman :|


    Çalışmadan, yorulmadan, öğrenmeden rahat yaşama yollarını itiyat haline getiren milletler; önce haysiyetlerini, sonra istikballerini daha sonra da hürriyetlerini kaybetmeye mahkumdurlar. M. Kemal Atatürk
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Heima
    Heima's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek

    tarzan bunu yazdı:
    -----------------------------

    Geçmiş olsun o zaman :|


    -----------------------------

     

    Yapma yaw :|

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SysTeMeRRoR
    SysTeMeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek

    tahribata bi piskolog lazim artik :) benmde ihtiyacim war


    "Hayatta en acikli sey, bir insanin, problemin kendinden kaynaklandigini gorememesidir." Carl Gustav Jung
Toplam Hit: 6612 Toplam Mesaj: 36