Virüs Lazım :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anubisx
    anubisx's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Arkadaşlar bi misal cafede kullanabileceğim bir virüs istiorum.Böyle format falan atmıcak sadece ağ üzerinde çoğalıcak sürekli c ve d i doldurucak ama format atmıcak cinsten bir bilginiz var mı çok güzel olucak :)

    http://yigitdemirag.com
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bilmiom
    bilmiom's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2007
    Erkek
    bende bi ton virüs var nası bişi istediğini anlamadım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    böle ınternetı dusurecek sıtemı bozacak mustrerılerın oturtmaycagı bı vırus ben ıstıyorum :D:D

    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    yazabilirim =O)

    Bittik biz bittik
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    walla süper olur hacım..bole baglantıyı kesıcek hatta format atılmasına neden olacak vırus yazabılırsen cok mınnet kalırım sana yanlız bır pc ye te k kurunca bıle kendını tum aga yayabılsın yanı teker tekelr tum pclere kurma zahmetı cıkmasa tam olur :D :D

    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Milletin isi gucu yok nelerle ugrasiyo bak sen.rahmetli dedem bu tip mevzularda kerhaneci derdi.:))

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek

    hacım aslında ben işimiş yapıyorum sen farkında degılsın :D.... ben cafe ısletıyoruym gercı tum rakıoplerı bı sekılde sabotaj edıyorumda ama bole daha kolay vırusu kurup gerıısnı ona bırakmak daha kolay oluyor..yoksa kendı ısımı kendımde goruyorum su ana kadar...


    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek

     

    Gümleyici Şaka Programı: Özellikleri sürekli kapanmayan bir pencereyle
    kullanıcıyı sinirlendirmesi,başlat menüsünü kaybetmesi,ctrl+alt+del(taskbar penceresi) pasifleştirmesi ve belirli bir tıklama sayısından sonra mouse ve klavyeyi devre dışı bırakıp bilgisayarı kapatması ve dahada sinir edici birşey gücü kesmek yerine bilgisayarınızı kapatabilirsiniz yazısını çıkartması ve pc"yi her açtığınızda tekrar çalışıyor ve aynı şeyleri tekrarlıyor.Windows"a ve donanıma hiçbir zararı bulunmamaktadır.

    Not:Programın ismi ve logosu amacı anlaşılmasın diye adsl hızlandırıcıdır.Ayrıca bu programın tüm sorumluluğu o programı kullanan kişiye aittir.

    Warning:Do not open the file on your computer.It may damage your operating system.It's a Joke Program.If you opened it, click "Temizleyici Program", download it and run the program.At last restart your computer.

    Önemli Uyarı: Kaspersky Antivirüs tarafından "Trojan.Win32.Delf.nx" olarak genel kategori altında tanınır hale gelmiştir.

    Yazıldığı Dil: Delphi

    -anonimleştirilmiştir- gümleyici virüsü acayip etkili bişey :D sinir ediyor kafayı yardırıyor denemeniz lazım :D

     

     


    3 Hafta önce Sigara Öldürüyor diye okudum, sigarayı bıraktım. 2 hafta önce Alkol Öldürüyor diye okudum, Alkolü bıraktım. Geçenlerde Aşırı Seks öldürüyor diye okudum, okumayı bıraktım..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kehanet
    Kehanet's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Mart/2007
    Erkek
    hacı  sımdı soyl bı sorun var pcde deepfreze var..sende dıcenkı kaldıor deepfrezeyı ıyıde dostum tun pc lere tek tek kurup olmazkı..ayrıca vben kurduktan sonra o devreye gırıcek ve ben kalktıktan sonra o vırus devreye gııgınde oturan kısı dıcekkı bu pc gıtmıs en son oturan kım o yapmıs dıcekler..bana kendını tum ağa bulastıran bısey lazım

    Benimkisi kuvvet, zevk ve kudret. Benim adım "Kehanet"
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    firavun
    firavun's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    avast ve kesyberk te bu dosyayı indiremessiniz. indirme isleminde güvenlik duvarlarını kapatın
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cosmic
    Cosmic's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    istediğniz şeyin bütün özellikleriyle mailinizi pm atın halledelim

    Bittik biz bittik
Toplam Hit: 3557 Toplam Mesaj: 19