Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
Vodafone Numara Taşıma Sorunsalı (Bayi Faturalı Satmaya Çalışıyor)
Vodafone Numara Taşıma Sorunsalı (Bayi Faturalı Satmaya Çalışıyor)
-
bugün elimdeki ikinci hattımı vodafoneye taşıyayım dedim.
gittim bayiye adam diyor ki faturalı olursa gecirelim ama faturasız hatta geçiremeyiz vs vs diyor
bir iki yere sordum hepsi aynı şeyi söylüyor
anladık faturalıya geçirip komisyon alıp kar edecekler ama faturasız hatta gecemezsiniz diye kural koymaya hakkı var mı
yoksa tamamen üçkağıt işleri mi
-
OverLord bunu yazdı
bugün elimdeki ikinci hattımı vodafoneye taşıyayım dedim.
gittim bayiye adam diyor ki faturalı olursa gecirelim ama faturasız hatta geçiremeyiz vs vs diyor
bir iki yere sordum hepsi aynı şeyi söylüyor
anladık faturalıya geçirip komisyon alıp kar edecekler ama faturasız hatta gecemezsiniz diye kural koymaya hakkı var mı
yoksa tamamen üçkağıt işleri mi
bayilerin olayı gibi geldi, hat taşımada böyle bir kural bildiğim Vodafone taraflı yok
Örnek bir Faturasız tarifeye hat taşıma linki:
https://www.vodafone.com.tr/Simple/basvuru/Simple%20Small
Linki bilmeyenler ASLA kullanmasın, ne olursa olsun kimse için sorumluluk almıyorum; ne yaparsanız yapın sorumlu sizsiniz.
Bayi'ye gidip faturasız tarifeye geçmek istediğinizi, siteden de geçebileceğinizi söyle; olayı Vodafone'a da soracağını ve inceleme geçireceklerini söyle o zaman bayiye özel bir belge gelmediyse taşırlar direk :)
-
Faturasızda numara taşıma yapılırsa bayinin ve işlemi yapan elemanın prim alması için abonenin en az 1 ay operatörde kalması gerekiyor. 1 ay dolmadan numara taşıma yapılırsa prim alamıyorlar.
Faturalı taşıma yapıp birde taahhüt alınca daha fazla prim alıyorlar.
Önceleri hangi tarifeye geçeceksiniz parasını peşin alalım hattınız açılınca biz sistemden görüp paketinizi buradan yükleriz diyorlardı. Ancak millet haklı olarak daha taşıma yapılmadan ne parası amk deyip tartışma çıkarmaya başlayınca vazgeçip faturasız taşıma yapmıyoruz deyip çıkıyorlar kenara.
Sebebi ise dolaylı yoldan Turkcell. Turkcell 1 senenin sonunda eski abonelere fiyatı yükseltiyor. Ama yeni abonelere yarı yarıya daha ucuz. Millette mini çakallık yapıp Vodafone veya Telekom'a zıplayıp tekrar Turkcell'e geliyor ve indirimlerden yararlanıyor.
Vodafone bayilerini hiç denetlemiyor hepsi sikinin keyfinde. Şikayet etsen bile bir sonuç alamazsın. Turkcell olsa bayiyi sağlam öttürüyor. Müşteri görünümlü Turkcell çalışanı falan yolluyor. Bayağı titizler. Nereden biliyorsun dersen zamanında yolsuzken kariyer.net'e CV bırakmıştım teklif geldi. Günlük yevmiye + bayide yaptıracağın işlemin ücretini veriyorlar. Aylık paket veya faturanda bedavaya geliyordu. :)
Zaten bu bayilerin son demleri. 2-3 seneye kadar azalarak bitmeye başlayacaklar çünkü tüm telefonlarda e-sim standart olacak. Tüm işlemleri internetten yapacağız. Karekodu ekrandan okutunca hat gelecek.
-
boşver hocam vodafoneu. hayatımdaki en pis kazığı vodafonedan yedim. bedava hizmet verseler kullanmam.
soruna gelince istediğin şekilde geçiş yapabilirsin. faturlaı faturasız
-
müşteri hizmetlerini arayıp oradan geçişi yapın. işlemi yapmayan bayi isimlerini de söyleyip şikayet edin.
-
İnternet üzerinden başvurun. Hatta bazen mobile özel indirimler oluyor. Simcardı da eve kadar getiriyorlar. Kaç senedir hat taşıma yaptığımda hiç bayi kullanmıyorum.
-
bayinin ipneliği ama bayinin öyle yapma sebebi operatör ipneliği
belli dönemler tüm operatörler odak noktası değiştirir
bazen operatör diyor ki bayiye bu ay senden faturalı hat istemiyorum full kontorlü yeni abone asıl
bazen de tam tersi kontorlü satma faturalı sat sadece diyor.
biz kaç defa elimizde sıfır kontorlü hat varken (zaten sistemden sınırsız açabiliyorsun)
şuanda yok kontörlü açamıyoruz vs vs diyorduk.
artık internet var çözüm var bayi böyle bişi ısrar ediyorsa internet üzerinden operatörün sitesinden taşıma yap.
-
yeni abonelere faturalı paketler düşük oluyor. indirimli olarak faturalı hatta geçmek istersen önce bimcell faturasıza geçin 3-5 gün bimcell olarak kalın daha sonra numara taşıma ile yeni hatta geçersiniz.. Bimcell haricindekiler faturasıza geçirmeyebiliyorlar giriş çıkış yapacakları için :)
-
PanxeR bunu yazdı
bayinin ipneliği ama bayinin öyle yapma sebebi operatör ipneliği
belli dönemler tüm operatörler odak noktası değiştirir
bazen operatör diyor ki bayiye bu ay senden faturalı hat istemiyorum full kontorlü yeni abone asıl
bazen de tam tersi kontorlü satma faturalı sat sadece diyor.
biz kaç defa elimizde sıfır kontorlü hat varken (zaten sistemden sınırsız açabiliyorsun)
şuanda yok kontörlü açamıyoruz vs vs diyorduk.
artık internet var çözüm var bayi böyle bişi ısrar ediyorsa internet üzerinden operatörün sitesinden taşıma yap.
başka ne tür i.nelikler var hocam, anlat da tüm müritler bilsin işin raconunu :)
-
Inadına Sozlesme yapmıyorum 2 aydır yuksek gelıyor ya TC Gerı doncem Yada TT ıle devam edıcem, yeni abonelere dusuk yapıyolar ama Red ozelıkle 2+ uzerı kullanıcısıyım sureklı yuksek fıyatlar umarım batarda kurtulruz.
-
Aynısını geçen sene boluda yaşadım. Sözlüğe, şikayet vara bir de vodafoennun kendi şikayet yerine yazdım. Aradı bölge müdürü. Yüzde 50 indirim verdi özür diledi.