folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Warcraft 3 Ortak Alsak Olur Mu?



Warcraft 3 Ortak Alsak Olur Mu?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    fazladan konu açmayayım diye eski konumu editledim.

    arkadaşlar paylaşılabiliyor mu bunun cevabını bir türlü öğrenemedim, ama isteyen var mı ortak bir tane (ortak hesap) alalım? 34 TL ye var g2a de şuan...

     

     

    eski mesajım:

    arkadaşlar bilgisayarıma resmi olmayan bir şey yüklemiyorum. warcraft 3 oynamak istiyorum ödünç verebilecek var mı? ya da satın alan var mı hiç TBT'de? sadece battle.net e girerken giriş istiyorsa campaign oynamak için ödünç alabilirim belki diye düşündüm... bi türlü ucuzlatmıyolar oyunu ucuzlasa alacağım aslında :)

    kofcu tarafından 03/Tem/16 01:34 tarihinde düzenlenmiştir

    ben de sevgiden yanayım...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    furkiak
    furkiak's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Nisan/2014
    Erkek

    valla hocam warcraft 2 -3 hepsinin orjinal cd siyle birlikte saklıyorum steamde falan olsa sallardımda malesef yok :D 


    Android Mobil Uygulama - Web Sitesi - Masaüstü Yazılım yapılır. Vitaminsiz Palyaço
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    furkiak bunu yazdı

    valla hocam warcraft 2 -3 hepsinin orjinal cd siyle birlikte saklıyorum steamde falan olsa sallardımda malesef yok :D 

    steam'de yok zaten oyun battle.net'te. single oynarken giriş yapmanı istiyor mu? battle.net e girmesen yani?


    ben de sevgiden yanayım...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Diathorus
    Diathorus's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2014
    Erkek

    orjinal Frozen Throne alsak battle.net te base kurmalı kapışmalar oluyor mudur acaba?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Lisanssiz kullanmama sebebin ahlaki mi yoksa is bilgisayari gibi yakalanirsan sorun olacak bir durum mu sozkonusu? Ikincisiyse lisanssiz yazilimi sadece ag ustunden nasil takip ettiklerini merak ediyorum da.


    sigara değil, balık olan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgunlu
    ozgunlu's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Kasım/2011
    Erkek

    Hala oynanıyor mu bu oyun ?

    Bi yüzüklerin efendisi bi de bu = elf aşkı :D


    Hello, i am nothing. I come from Neverland.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı

    Lisanssiz kullanmama sebebin ahlaki mi yoksa is bilgisayari gibi yakalanirsan sorun olacak bir durum mu sozkonusu? Ikincisiyse lisanssiz yazilimi sadece ag ustunden nasil takip ettiklerini merak ediyorum da.

    Bilgisayarımın özellikleri biraz düşük. O yüzden zaten düşük performans bi de virüs vesaire bulaşır falan çöp olmasın bilgisayar diye crackli program yüklemiyorum. Şuan tüm programlarım open source falan muadili. Oyunlarım da steam vesaire. Hem yüklemesi kaldırması vesaire de daha güzel oluyor. Warcraft da alırdım da biraz pahalı geldi sonuçta eski oyun üstüne neler çıkardılar... gerçi iyi de oyun ama keşke ucuz olsaydı :)

    Bu arada dediğim gibi sadece Battle net te şifre soruyor ise campaign için giriş yapmayı istemiyorsa ortak bir tane alalım mı? Filmi öncesi şöyle bir tur oynamak istiyorum. 


    ben de sevgiden yanayım...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    ayrıca ahlaki olarak da. Ama söyle bir düşünce. Madem aynı işi bedava yapan varken neden ücretli programın reklamını yapayım. Aksine open source kullanayim ki daha da gelişsin.

    E tabi işini hakkıyla yapanın da hakkını vereyim..

    kofcu tarafından 01/Haz/16 21:28 tarihinde düzenlenmiştir

    ben de sevgiden yanayım...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pillibebek
    pillibebek's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Eylül/2005
    Erkek
    ozgunlu bunu yazdı

    Hala oynanıyor mu bu oyun ?

    Bi yüzüklerin efendisi bi de bu = elf aşkı :D

    valla middle of earth oynyabilmek icin 2  haftadır ugrasıyorum.3 tane farklı linkden oyunu indirdim ama oyun acılmıyo.windows 10 oldugu icin zannedersem ama çözümünüde bulamadım.

    hastasıyım oyunun


    İç güdüyü Tanrı;Aklı ise İnsan Güder.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kofcu
    kofcu's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2014
    Erkek

    var mı almak isteyecek ortak bir hesap alalım 34 TL g2a'de?


    ben de sevgiden yanayım...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RimPalace
    RimPalace's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2016
    Erkek

    Beyler günlük 1 lira

    50 için kuruş ortakmı arıyorsunuz allah aşkına 


    Cumhuriyet rejimi için en ufak rahatımı bile feda etmem.
Toplam Hit: 1375 Toplam Mesaj: 13
warcraft 3