Web

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Arkadaşlar ; Bir Arkadaşım var. "" Halıcılık Üzerine "" Gaziantep"teki esnafların Web sayfalarını aldı.. Şimdi ; Web sayfası yapımın"dan çok iyi anlıyan Arkadaşlar lazım...

    Bir yada bir kaç site yapılmıyacak... o bölgedeki Tüm halı şirketlerinin Domainlerini düzenleyip , güzel bir web tasarısı yaparım diyen arkadaş"lar bana ulaşın..




    Yapılan her sitenin hakkı"nı fazlasıyla alınacakdir. Web sitesi kaça yapılıyor , yada en idaal fiyat kaça yaparsınız.. Foruma yazın olmazsa ben size ulaşayım...

    Bu iş ; hackerlik , yada buna benzer bir şey değil. Sorumluluk isteyen bir durum... Bir kaç kişiye hitap edmıyeceğim. bir çok esnafa WEB sayfasi açacağiz , kuracağiz , ve Devir teslim yapacağiz.. Daha sonra siteleri güncelliyeceğiz.. Arkadaşlar kolay bir iş değil.. yaparım diyen gelsin. Görüşelim inş..

    Arkadaşlar ilginiz için tşk ler... foruma katkısı olanlara'da ayrıca tşk ediyorum.. Site yapımı için Arkadaşlar Bulundu... Tahiribat'a Tşk :Ediyorum...

    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    exploite ulaş bnce

    çocuktum,büyüdüm
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ladybey ; kardeş bir kişi bi sürü sitenın yapımına yetişemez!

    ilk yapılıcak siteler zaten örnek teşkil edicek!

    bir kaç kişiden fazlası lağzım bana iş geniş.. şakası yok!

    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    exploit esnafa tasarım yaparda nası olur blmiyom yanii ..hatun bankasina benzeme olasılığı olabilir :f ..şaka bi yana hoja exploit offline gelirse ben bi sölerim ..ilgilenir para var nası ossa işin ucunda :f

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ya sen napacan ulaş bu adama yapar diorm yani enazından bi konus yapamazza yapamasın
    nothack@hotmail.com

    çocuktum,büyüdüm
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sk8er
    Sk8er's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Haziran/2006
    Erkek
    tasarım değilde kodlama asp olursa ajax/asp ben varım .net/php olacaksa şimdiden başarılar dilerim...
    Tahmini kaç site olacak ve istediğin genel özellikler nelerdir mesela tek bi yerden bütün sitelerin güncellenmesi, haberlerl duyurular vb bunları da yazarsan sevinirim...

    Kefillik işleri için kalite ; 10 yıldır hizmetinizdeyiz , Kefillik 10 lira. Lütfen daha yüksek id"li arkadaşları tercih etmeyiniz. Kefil olduğumuz binlerce kullanıcıya sorabilirsiniz...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    hıı yannız expo yoktu dun tatlie cıkacam diodu 1 hafta yok

    çocuktum,büyüdüm
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    Arkadaş sanırım anlatamadım ben size...

    Sitenin tüm içeriği dahil olucak.. ve bir kaç site değil , Bir şirketin esnaflara açacaği bir siteler olucak.. Siteler guncellenicek bunların takibi yapılcak vs...

    bir kişi zaten kaldiramaz böle bişeyi bir kişinin kaldirmasi akıl işi değil !!!

    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ya nie kaldıramasınki bnde onu anlayamadım:d

    çocuktum,büyüdüm
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Elixir
    Elixir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek
    ladbey ; iyi okursan anlarsin...

    bir tane site demiyorum belki 10, belki 20 belki daha fazlasi...

    Ayrılığın rüzgarı zamansız estiği vakit, beni arama buralarda. Ben bilmem hangi meridyenin, bilmem kaçıncı paraleline savrulmuş olacağım. Bilinmez yollarda yürüyeceğim, başı öne eğik. İşte diyecekler, işte o yabancı geçiyor yine yalın ayak, başı dumanlı. Yüreğimin çarpıntısını bilmeden arkamdan ahkam kesecekler. Ellerimde hesap soracak derman yok. Dişlerim kenetlenmiş, dilim lal konuşmuyor benimle. Dermansız dertlerin, onulmaz yangınların, alev alev, har har, kor kor yandığı ve kavuşma ümidinin hızla eridiğini bilerek ve kalbimin bu erimeye inat donduğunu hissederek yürümekteyim. Elimde ne bir pusulam, ne de bir haritam var. Bana klavuzluk eden sadece kargalar. Kargalar kargaşadalar, bense karmaşada. Her şey muamma, her şey bilinmezlerle çevrili. Bende bu bilinmezin, bilinmezliğinde kaybolmak istiyorum Mutlak Sonsuza...! ( Elixir )
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fth_
    fth_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ya tamam isterse 50 tane olsun işin ucunda para oldumu expo yapar derım bn

    çocuktum,büyüdüm
Toplam Hit: 1411 Toplam Mesaj: 18