Web Siteme Yazar Arıyorum.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    Merhaba hocalar , netflix türkiye de faliyete geçtiğinden beri aktif olan 

    ( Not siteyi görüntüleyemezseniz adblock kapatın adblock engelleyici var) 

    http://www.netflixturkiye.org/

    siteme izlediğini ( dizi , film , belgesel ) öneri olarak kendine göre yorumlayarak yazacak ve paylaşımda bulunacak yazarlar arıyorum.

     

    Ben kendi girdiğim postlarda şuana kadar sadece yeni netflix yapımlarının tanıtımlarını yapıyorum yani kendimden yorum katmadan ve dizi film inelemesi yapmadan yeni çıkan veya çıkacak içeriklerle netflix in içerikleri ile ilgili bilgi paylaşmaktayım. 

     

    Fakat artık netflix türkiye de de çok fazla içeriğie sahip önceden sadece kendi dizi filmleri varken bir çok global içeriğin lisansını aldığı için arşiv büyüdü. 

     

    Peki ne istiyorum ve ne vereceğim ? 

     

    İstediğin şey netflix de de bulunan film veya dizilerden veya belgesellerden aklınızda kalanı incelemesini yapmanız ve bunu yazmanız. fakat bunu gibi değil keyif aldığınız için yapmanız yani birşey izlediniz ve bunu birileri ile paylaşmak istiyorsanız burası orası.  

     

    Ne vereceğim ? 

    Bir kaç deneme yazısından sonra eğer anlaşırsak devamlı yazarlık yaptığı dönem boyunca netflix paketini karşılayabilirim , çünkü şuan her ne kadar sitede reklamlar olsada iyi bir gelirim olmadığından ödeme yapamam ama dediğim gibi izleyeceğiniz dizi film ve belgeseller bedavaya gelmiş olur. 

     

    Şu kadar limit varmı günde ayda ne kadar yazacağım derseniz ? 

    Abi hepimizin işi gücü var , çalışıyoruz veya başka şeylerle uğraşıyoruz ben sadece boş zamanlarınızda yine kendi keyfiniz için izlediğiniz içeriklerden aklınızda kalanı yazmanızı istiyorum yani oyüzden haftada minumum 3 maksimum da sizin istediğiniz kadar olabilir yazmanızı rica ederim. sanırım haftada 3 yazı yazmak çok olmasa gerek :) 

     

    gerçekten ilgilenmek isteyen olursa bu işi severek yapacak olan pm atarsa sevinirim. 

     

     

    PanxeR tarafından 12/Haz/18 01:02 tarihinde düzenlenmiştir

    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NighT_JudGe
    NighT_JudGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2008
    Erkek

    hacı boş zamanlarda  girip yazarım :) bende 


    Cahildim Dünyanın Rengine Kandım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    NighT_JudGe bunu yazdı

    hacı boş zamanlarda  girip yazarım :) bende 

    tamamdır :) 


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DevilKingtr
    DevilKingtr's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2010
    Erkek

    hocam adblock olayı çok saçma olmuş bu devirde kullanmayan varmı  , siteye giren direk çıkacaktır diye düşünüyorum


    Viski var önlerinde , Ne içen dediler ? ırakı dedim ben https://goo.gl/m53wkv
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    blog çok eksik ya :( bu açığı kapan bi site iyi olurdu. netflix hızla büyüyor. umarım senin siten öndegelen olur bu konuda.


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khan23
    Khan23's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2015
    Erkek

    Hocam temmuzdan sonra görüşelim mi çok aciliyeti yoksa ? 

    Üniversite sınavı vs. varda onu atlatayım.


    We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    LynXMaSTeR
    LynXMaSTeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Temmuz/2003
    Erkek
    DevilKingtr bunu yazdı

    hocam adblock olayı çok saçma olmuş bu devirde kullanmayan varmı  , siteye giren direk çıkacaktır diye düşünüyorum

    Aynen öyle yaptım refleks olarak.


    goo.gl/qBNZmW
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Khan23 bunu yazdı

    Hocam temmuzdan sonra görüşelim mi çok aciliyeti yoksa ? 

    Üniversite sınavı vs. varda onu atlatayım.

    Hocam istediğin zaman yazabilirsin bana.

    Prometheus bunu yazdı

    blog çok eksik ya :( bu açığı kapan bi site iyi olurdu. netflix hızla büyüyor. umarım senin siten öndegelen olur bu konuda.

    hocam önerin varsa ben buradayım yaz gerekeni yaparız :) bu açığı kapatmak için var site.

    DevilKingtr bunu yazdı

    hocam adblock olayı çok saçma olmuş bu devirde kullanmayan varmı  , siteye giren direk çıkacaktır diye düşünüyorum

    web sitemde 1 tane bile rahatsız adici reklam yok , reklamların tamamı insanların okuma alanları dışında diğer siteler gibi önünüze atlayan şeyler yok ve örnek ana sayafada sağ kısımvar. 

    mobilde de sitenin akıcılığı konusunda insanları rahatsız etmeden reklam ekleme için çok emek verdim , siteye de veriyorum. 

    500k kişi girip 0 TL kazanacağıma

    1k kişi girsin 10 TL bıraksın

    LynXMaSTeR bunu yazdı
    DevilKingtr bunu yazdı

    hocam adblock olayı çok saçma olmuş bu devirde kullanmayan varmı  , siteye giren direk çıkacaktır diye düşünüyorum

    Aynen öyle yaptım refleks olarak.

    yukarıdakilerin aynısı geçerli , diğer reklam kolik veya clickbait e zorlayan sitelerden değil hocam bu site.  adblock kapatsan rahatsız olacağın hiç bir reklam yok. 


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Khan23
    Khan23's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Temmuz/2015
    Erkek

    @panxer 

    Hocam birde kaç kişi arıyorsun ? Bir arkadaşımla da konuştum oda olur dedi :) 


    We are all in the gutter, but some of us are looking at the stars.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek
    Khan23 bunu yazdı

    @panxer 

    Hocam birde kaç kişi arıyorsun ? Bir arkadaşımla da konuştum oda olur dedi :) 

    hocam bir elin parmağını geçmeyecek kadar diyim


    www.premiumregion.com Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blackglove
    blackglove's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek

    Hemen hemen bütün yabancı dizileri izliyorum. Filmlerde ha keza öyle. Bende yazabilirim. Bana bir dizpozisyon gönder ona göre yazarım. 


    İts My Life. NOW or NEVER
Toplam Hit: 702 Toplam Mesaj: 12
güç netflix keyif