folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Web Yazılım Uzmanı Arıyoruz .



Web Yazılım Uzmanı Arıyoruz .

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tabela Fatihi
    kilit11
    kilit11's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Nisan/2013
    Erkek
    Reskam bunu yazdı
    Cradex bunu yazdı
    CEO bunu yazdı
    SPY-CX5 bunu yazdı

    Ortalama maaş nedir hocam? Meraktan soruyorum.

     

     

     

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    bokunu çıkarmakta üstünüze yok aq

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Cradex bunu yazdı

    5 sene tecrübe diyor en az 7-8 bin bence

    en az ve ortalama kavramını karıştıran ne çok insan var.

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    nurk bunu yazdı

    4bin+ tahminim.

    7bin + taminim

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradex
    Cradex's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2013
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    Cradex bunu yazdı

    5 sene tecrübe diyor en az 7-8 bin bence

    en az ve ortalama kavramını karıştıran ne çok insan var.

    • Web servis kullanımı ve yazılımı konusunda çok tecrübeli -> 2 senede kazanabilirsen ne mutlu sana , ben kazananamam şahsen ona binaen söyledim
    Cradex tarafından 10/May/13 17:00 tarihinde düzenlenmiştir
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    Cradex bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    Cradex bunu yazdı

    5 sene tecrübe diyor en az 7-8 bin bence

    en az ve ortalama kavramını karıştıran ne çok insan var.

    • Web servis kullanımı ve yazılımı konusunda çok tecrübeli -> 2 senede kazanabilirsen ne mutlu sana , ben kazananamam şahsen ona binaen söyledim

    hacı en az 8 milyar demek yani bu aranan adamın asgari ücreti 8 milyardır demek.Zaten en az 8 se ortalama 13 milyar falan alması gerekir.Aylık 13 milyar civarı bir rakamı sence verirler mi bu tip bir çalışana?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cradex
    Cradex's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 23/Şubat/2013
    Erkek

    ben 2-5 yıl tecrübenin 5 yıl'ını en az aldım diye söyledin zannetim.

    en az 7-8 bin lafınıda 1.500 liraya envai çeşit programlama bilen eleman ilanı gibi olmasın diye tepki olarak dedim :)

    "en az" pekiştirme olaraktan yani.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kulaksiz
    kulaksiz's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2009
    Erkek

    maaş kişiye göre değişiyor hocam.

    ama genel anlamda beklentiyi karşılar. 

    öldüm parasına adam araıyoruz yani. 

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    kulaksiz bunu yazdı

    maaş kişiye göre değişiyor hocam.

    ama genel anlamda beklentiyi karşılar. 

    öldüm parasına adam araıyoruz yani. 

    O kadar kafa patlatmışlar, üç aşağı beş yukarı söyleseydin bi rakam :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TeRRoR
    TeRRoR's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    1800'den fazla veremezler şirket ölçeğinden dolayı.

Toplam Hit: 2857 Toplam Mesaj: 40