Webmaster Rezaleti

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    1-2 haftadır üzerinde çalıştığım dernek sitesinin tasarımını tamamladım.. dernek başkanıyla irtibata geçtim ftp almak için.. şuanki web tasarımı yapan arkadaştan alabiliriz dedi

     

    aradık o siteyi o sunucudan silersen site bozulur şöyledir böyledir çocukların inanacağı masallar anlattı..

    domain : natro tarafından sağlanmış..

    hosting : teknovizyon.net tarafından..

     

    eski tasarımı yapan vatandaştan cpaneli alamayınca hosting firmasına yöneldim.. aradım durumu izah ettim bana 1.30-2 saate kadar döneceklerini belirttiler birşey çıkmadı..( ki arkadaşlardı tasarımı yapan ve hosting şirketi )

    hemen birlikte çalıştığım hostingle irtibata geçtim natro dan dns leri değiştirip hostingi farklı sunucuya aktardım.. yaptıkları şerefsizliği ve onları devre dışı bıraktım..

    yarın ftp ye yükleyeceğim dosyaları.. birdaha yeni hosting 15 tl ücret vs vs..(şimdi diyeceksiniz host bedava ? )

    hostcumlada dertleştim bu konuda neler var diyor bi şirket 2.500 tl almış vatandaştan ve teknik destek sağlamamış .. kimler neleri götürüyor arkadaş..

     

    web tasarım işi temiz iş diye bilirdim (bir kez daha tecrübe edindim )..

    tbt ile paylaşmak istedim sizlerinde yorumlarını,tecrübelerini almak isterim..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HanDSomE
    HanDSomE's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek

    var hocam öyle bol.

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLyCat
    HoLyCat's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2009
    Erkek

    buna benzer biside benim Basima geldi Bi Akrabamin Dershane sitesi var 3 bin Tl ye tasarim yaptırmış bildigimiz Html hiç bisi yok

    bigün bana geldi Bi panel yapılıcak dedi ogrenci bilgisi falan girilicek dedi fiyatı neyse yaptıralım dedi ( TBT de konu açtım )

    Buradan Bir arkadaş ile konustum fiyat konusunda anlaştık 150 tl dedi Arkadaş Bunu ilettim Dershane sahibine Surat yaptı sustu.

    yavsak adam benden habersiz gitmiş 1500 TL ye panel yaptırmış.. Maalesef Boyle insanlar Cevrenizde Yakın Akrabanizda oluyor..

    Neden 150 tl yapan vardi Dedim neden yaptırmadın Dedim Siteyi yapan firma bunun Beynini yıkamış yok bilgilerinizi çalarlar yok sitenizi kapatirlar falan fisman diye..


    🆃🅰🅷🆁🅸🅱🅰🆃.🅲🅾🅼
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xxjokerxx
    xxjokerxx's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    natro o ns nasıl değişiyor onu anlamadım?


    okmam yazmam yok möhür yada barnak bassam olmamı
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gaara
    Gaara's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2009
    Erkek

    Valla Bnm Web Hocam okulda Hep Diorbana Bilmeyenden ne kadar alabilirsen al die Bilişim Sekterü Sanırım Bİlmeyenden çalmak :)

    Doğrudur hocam özellikle vps host konusunda Butür Sorunlar çok çıkıor


    Bazen insanlara bakıyorum da hoşlanmaya değer birşey görmüyorum.Herkesten uzaklaşmayı sağlayacak kadar para kazanmak istiyorum.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Blitz
    Blitz's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Eylül/2007
    Erkek
    Evet arkadaşın dediği gibi bilişim sektörünün bilmeyene fiyatı takıp geçmek üzere kurulu olduğu fikrindeyim. Bilen yada daha açık olmak gerekirse bildiğini zannedenler amele işi tasarım ve kodlama yaparak krallar gibi para kaldırıyor hatta hazır script ve templateleri iki editleyip binlerce liraya satanlar var. Tamam emek alın teri ama öbür arkadaşın dediği gibi göt kadar paneli de 1500 liraya satmanın da hiçbir mantığı olmadığı kanısındayım. Sırf web sektöründe de değil tam bi bilgim yok ama tahminlerim doğrultusunda cep telefonu tamircileri de bazı işlemlerde ederinin kat be kat fazlası para alıyor. Kim ne yorum yapar bilmiyorum ama düpedüz hırsızlıktir bu...

    validen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SharpShooter
    SharpShooter's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 10/Temmuz/2008
    Erkek

    piyasayı öldürüyorsunuz arkadaşlar,

    150 tl ye kod yazılmaz sen yazar,o yazar sonra ağlarsınız fiyatlar çok düşük piyasa ölü.

    1500 tl ye yapan eğer firma ise az bile almış.bir projede sadece koda para verilmez, destek,bakım,geliştirme vs vs

    haa tabi birde kod yazmak var kod yazmak var


    - xx yerde hata var. - ya aslında kod şöyle sanıyor olabilir bla bla bla - olm kendine gel kodlar düşünmez - ...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hast
    Hast's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Aralık/2003
    Erkek

    herif phpbb yi 2000 tl ye kkurmuştu yav :) webwiz i ise hiç söylemiyorum

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebJas
    WebJas's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2009
    Erkek

    xxjokerxx bunu yazdı:
    -----------------------------

    natro o ns nasıl değişiyor onu anlamadım?


    -----------------------------

    şu anki hosting firması teknovizyon.. bize ftp vermediği için bizde hosting değişeceğiz domain'den..


    bilmediklerimi ayaklarımın altına alsam başım göğe ererdi..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wking
    wking's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mart/2010
    Erkek
    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    piyasayı öldürüyorsunuz arkadaşlar,

    150 tl ye kod yazılmaz sen yazar,o yazar sonra ağlarsınız fiyatlar çok düşük piyasa ölü.

    1500 tl ye yapan eğer firma ise az bile almış.bir projede sadece koda para verilmez, destek,bakım,geliştirme vs vs

    haa tabi birde kod yazmak var kod yazmak var


    -----------------------------

    Alkışlıyorum hocu seni. 150 lira nedir abi şaka mısınız.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sokoban
    sokoban's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2010
    Erkek

    SharpShooter bunu yazdı:
    -----------------------------

    piyasayı öldürüyorsunuz arkadaşlar,

    150 tl ye kod yazılmaz sen yazar,o yazar sonra ağlarsınız fiyatlar çok düşük piyasa ölü.

    1500 tl ye yapan eğer firma ise az bile almış.bir projede sadece koda para verilmez, destek,bakım,geliştirme vs vs

    haa tabi birde kod yazmak var kod yazmak var


    -----------------------------

    Eee firma kaç kişiye maaş veriyo adam evinde oturuyo 20 tlye bile yazar ama düşünmüyor ki bu işten ekmek yiyenleri para kazananları.150 liraya yazılan koddan hayır geleceğini düşünen varsa onu da kutluyorum ayrıca.Adam 1500 tl alıyorsa onun daha sonraki desteğinide verir.


    .
Toplam Hit: 2840 Toplam Mesaj: 17