folder Tahribat.com Forumları
linefolder Cep Telefonları, Gsm Operatörleri ve Mobil İnternet
linefolder Whatsapp In İnternet Paketi Olmadan Kullanımı?



Whatsapp In İnternet Paketi Olmadan Kullanımı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ottomanmurat
    ottomanmurat's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Büyük ihtimal gps uzerinden yapıyordur navigasyonlarda öyle mesela icinde sim kart var ama net paketi yok ama her yerden cekip her yerden yolu gosteriyor

     

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    bende taa 4 yıl önce telefondan msn e giriyordum 

    internet paketim yok , kontorüm yok.  her gün 1-2 saat telden girdim.

    kontör yüklediğimde hepsini çekti.. :)

     

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    OttomanSlap bunu yazdı
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocalar korkutmak gibi olmasın da benim bi arkadaşım nokia 5800 kullanıyordu ama tl falan yoktu ve whatsapp tan mesaj gönderip alabiliyordu. Tl yükledi ne oldu siz bilin bakalım :)

    evine haciz mi geldi ?

    at mı tepti ne oldu ?

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Blackberry den bunu free yapabilmen imkansız. BIS olmadan blackberry ile bişey yapılamıyor.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    KaRaKuLe bunu yazdı
    OttomanSlap bunu yazdı
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocalar korkutmak gibi olmasın da benim bi arkadaşım nokia 5800 kullanıyordu ama tl falan yoktu ve whatsapp tan mesaj gönderip alabiliyordu. Tl yükledi ne oldu siz bilin bakalım :)

    evine haciz mi geldi ?

    at mı tepti ne oldu ?

    tecavüz mü ettiler yoksa?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek
    joe_black bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    OttomanSlap bunu yazdı
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocalar korkutmak gibi olmasın da benim bi arkadaşım nokia 5800 kullanıyordu ama tl falan yoktu ve whatsapp tan mesaj gönderip alabiliyordu. Tl yükledi ne oldu siz bilin bakalım :)

    evine haciz mi geldi ?

    at mı tepti ne oldu ?

    tecavüz mü ettiler yoksa?

    gelinlik giydirip kaçırdılar mı ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    ottomanmurat bunu yazdı

    Büyük ihtimal gps uzerinden yapıyordur navigasyonlarda öyle mesela icinde sim kart var ama net paketi yok ama her yerden cekip her yerden yolu gosteriyor

     

    hacı gps ile ilgisi yok

    o sim kart muhtemelen başka bir şey içindir

    gps için sim karta gerek yok 

    wert tarafından 10/May/13 14:53 tarihinde düzenlenmiştir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SanitariuM
    SanitariuM's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2007
    Erkek

    Wifi'la kullanabilirsin:) ben öyle yapıyorum ewdeyken

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maresca
    Maresca's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mayıs/2012
    Erkek
    GusFring bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    OttomanSlap bunu yazdı
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocalar korkutmak gibi olmasın da benim bi arkadaşım nokia 5800 kullanıyordu ama tl falan yoktu ve whatsapp tan mesaj gönderip alabiliyordu. Tl yükledi ne oldu siz bilin bakalım :)

    evine haciz mi geldi ?

    at mı tepti ne oldu ?

    tecavüz mü ettiler yoksa?

    gelinlik giydirip kaçırdılar mı ?

    ırzınamı geçtiler ?

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek
    Maresca bunu yazdı
    GusFring bunu yazdı
    joe_black bunu yazdı
    KaRaKuLe bunu yazdı
    OttomanSlap bunu yazdı
    ndmylmz bunu yazdı

    Hocalar korkutmak gibi olmasın da benim bi arkadaşım nokia 5800 kullanıyordu ama tl falan yoktu ve whatsapp tan mesaj gönderip alabiliyordu. Tl yükledi ne oldu siz bilin bakalım :)

    evine haciz mi geldi ?

    at mı tepti ne oldu ?

    tecavüz mü ettiler yoksa?

    gelinlik giydirip kaçırdılar mı ?

    ırzınamı geçtiler ?

    götürdüler merkeze?

Toplam Hit: 17376 Toplam Mesaj: 51