Whatsapp Nedir?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    arkadaşlar hiç nokia 5310xm için filan gören duyan yok mu :(

    her türlü şeyi yapıyorum bi şu whatsapp yok arkadaş..

    çok kız filan varmış.. msj filan atamıyoruz para yok bari öyle takılalım saygılar <3


    http://www.leyladansonra.com/
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    çok sağlam program emre ile sürekli çetleşiyoz amk :D


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    csr288
    csr288's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2009
    Erkek

    çoğu telde artık var barış kardeşm istersen bir ovi ye bak orda olması lazım ? bende c5 vardı kullanıyordum


    Bu site bağımlılık yapıyor şimdi fark ettim tarih 1 haziran 2011 saat 00:02
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    Bende kullandım. Ama uzun süredir kullanmıyorum. Gereksiz buluyorum.

    Çünkü;

    VİBER diye bişey var arkadaş. Uygulama tamamen ücretsizdir. Viber yüklemiş olan herkesle sınırsız konuşma ve sınırsız mesajlaşma imkanı sağlıyor. O yüzden whatsup çok gereksiz kaldı...

    Ayrıca uygulamada rehberini açtığında viber kullanan arkadaşlarını gösteriyor. Ses kalitesi, hızı vs.. mükemmel.

    Android de kullansan ios ta kullansan birbirini rahatlıkla ve sorunsuz olarak ararsın, mesajlaşırsın. Ücretsiz =)

    [Android kullanıcısıyım. Aynı uygulama iphone için markette mevcut.]


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Allura
    Allura's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek

    SweeneyTodd bunu yazdı:
    -----------------------------

    Allura bunu yazdı:
    -----------------------------

    bbm gibi birşey

     


    -----------------------------

    Tam olarak değil. Bbm daha pahallı lakin whatsapp 1 kereye mahsus sadece 1 dolar. Onun dışında sağda solda pin aramak yerine, rehberinde kayıtlı olan herkesle konuşabiliyorsun. Ben whatsapptan önce nasıl mesajlaşıyormuşum, her yöne paketleriyle nasıl uğraşıyormuşum hala aklım ermiyor. Artık mecbur kalmadıkça kullanmıyorum sms denilen o lanet olayı.


    -----------------------------

    ben zaten onun gibi birşey demek istedim

    bide sağda solda niye pin arıyosun ki varsa arkadaşının blackberrysi alıyosun pinini blackberrysi olmayan adamdan ne pini arıcaksın:S

     


    "
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    command3r
    command3r's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2010
    Erkek
    avealıyım android telefonda Net paketi yapıp 7/24 açık tutuyorum çok memnunum

    djarum black kanka
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    opusdei
    opusdei's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2010
    Erkek

    command3r bunu yazdı:
    -----------------------------
    avealıyım android telefonda Net paketi yapıp 7/24 açık tutuyorum çok memnunum
    -----------------------------

    Bende turkcelliyim. Gold plus ta 2 gb internet paketi var. Kotayı doldurmak çok zor. Her ay en fazla 1.8 gb harcayabiliyorum =)


    opusdei | ツ Ego sum qui sum | Travelmate, Gourmet, Funny, Unlimited, Enjoy life, uploading...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    Ephesus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Efsane olay. sms gibi attığının gitmesini beklemiyorsun çat diye gidiyor. anında fotoğrafı çekip gönderebiliyorsun. anında videoyu çekip gönderebiliyorsun. ses kaydı yapıp gönderebiliyorsun. tür tür smilesi var. group chat özelliği var. bilidiğimiz msn'in telefona indirgenmiş hali.

    Özellikle aveası olanlar 250mb net yapsınlar 5tlye avea zırt pırt atıyo zaten kampanya diye. kotadan 5mb yemiyodur bile ayda whatsapp.

    Rehberinizde kayıtlı olup whatsapp kullanan herkesle konuşabiliyorsunuz :)

     


    -----------------------------

     

    usta bu 250 mb 5tl sitede göremedim ben? 19luk paketten yapıyorum dakika ve smsi var diye ama bazen ondan da yapabilirim.kişiye özel kampanyalardan mı o*


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baristbt
    baristbt's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2011
    Erkek

    WitchKing bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ephesus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Efsane olay. sms gibi attığının gitmesini beklemiyorsun çat diye gidiyor. anında fotoğrafı çekip gönderebiliyorsun. anında videoyu çekip gönderebiliyorsun. ses kaydı yapıp gönderebiliyorsun. tür tür smilesi var. group chat özelliği var. bilidiğimiz msn'in telefona indirgenmiş hali.

    Özellikle aveası olanlar 250mb net yapsınlar 5tlye avea zırt pırt atıyo zaten kampanya diye. kotadan 5mb yemiyodur bile ayda whatsapp.

    Rehberinizde kayıtlı olup whatsapp kullanan herkesle konuşabiliyorsunuz :)

     


    -----------------------------

     

    usta bu 250 mb 5tl sitede göremedim ben? 19luk paketten yapıyorum dakika ve smsi var diye ama bazen ondan da yapabilirim.kişiye özel kampanyalardan mı o*


    -----------------------------

    her gün 12 civarı mesaj geliyor hocam..

    250mb internet 5tl diye 


    http://www.leyladansonra.com/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WitchKing
    WitchKing's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Haziran/2011
    Erkek

    BarisYigit bunu yazdı:
    -----------------------------

    WitchKing bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ephesus bunu yazdı:
    -----------------------------

    Efsane olay. sms gibi attığının gitmesini beklemiyorsun çat diye gidiyor. anında fotoğrafı çekip gönderebiliyorsun. anında videoyu çekip gönderebiliyorsun. ses kaydı yapıp gönderebiliyorsun. tür tür smilesi var. group chat özelliği var. bilidiğimiz msn'in telefona indirgenmiş hali.

    Özellikle aveası olanlar 250mb net yapsınlar 5tlye avea zırt pırt atıyo zaten kampanya diye. kotadan 5mb yemiyodur bile ayda whatsapp.

    Rehberinizde kayıtlı olup whatsapp kullanan herkesle konuşabiliyorsunuz :)

     


    -----------------------------

     

    usta bu 250 mb 5tl sitede göremedim ben? 19luk paketten yapıyorum dakika ve smsi var diye ama bazen ondan da yapabilirim.kişiye özel kampanyalardan mı o*


    -----------------------------

    her gün 12 civarı mesaj geliyor hocam..

    250mb internet 5tl diye 


    -----------------------------

     

    hoca inanır mısın bir kere bile gelmedi acaba ben her ay bu 19luk paketten yapıyorum diye olabilir mi :))


    Güzelleş be oğlum, şimdilik ölümüne kadar hayattasın..
Toplam Hit: 3961 Toplam Mesaj: 40