Whatsapp, Yeni Özelliğini Test Ediyor!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek

    Popüler anlık mesajlaşma uygulaması WhatsApp, yeniliklerine hız kesmeden devam ediyor. Beta sürecini daha çok Android platformu üzerinden yapan WhatsApp'ın yeni bir özelliğini daha test ettiği ortaya çıktı.

    Aktarılan bilgilere göre; WhatsApp'ın yeni beta sürümünde mesajlarda olan yıldız özelliğinin bir benzeri konuşmalara eklenecek. Pin adı verilen sistem sayesinde WhatsApp üzerinde en çok konuştuğunuz kişilerin listenin başına sabitleyebileceksiniz.

      

    Özellikle grup sohbeti yapan kişilerin çoğu konuşmaların alt bölümlere düştüğünden şikayetçiydi. Bu özellik sayesinde sık konuşulanlar olarak da nitelendirebileceğimiz Pin özelliği ile konuşmaları listenin başına sabitleyebileceksiniz.

    WhatsApp'ın bu özelliği henüz test ettiğini ancak ne zaman iOS ve Android platformları için sunacağını bilmiyoruz.


    No way out
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mkyb
    mkyb's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2011
    Erkek

    Çıplak fotoğrafını okul müdürleri gurubuna gönderen müdürler ve mahalle grubuna gönderen muhtarlar için güzel bir güncelleme.

    Arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi? 

    https://onedio.com/haber/ciplak-fotografini-yanlislikla-whatsapp-taki-mahalleli-grubuna-atan-muhtar-738964


    Ağla, kudur.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Grafiker
    SaviorAngel
    SaviorAngel's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Nisan/2016
    Erkek
    mkyb bunu yazdı

    Çıplak fotoğrafını okul müdürleri gurubuna gönderen müdürler ve mahalle grubuna gönderen muhtarlar için güzel bir güncelleme.

    Arkadaşlar bu bir virüs olabilir mi? 

    https://onedio.com/haber/ciplak-fotografini-yanlislikla-whatsapp-taki-mahalleli-grubuna-atan-muhtar-738964

    :D zaten dal yaprak açık paylaşıyolardı şimdi bide sabitler ibneler 


    No way out
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SkynetX
    SkynetX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Şubat/2015
    Erkek

    Çok basit bir özellik değil mi bu?

    Çıkacak denmesi bile saçmalık. 

    Bir güncellemede eklersin zaten neyin tantanası amk.

    Sanki über süper muhteşem bir özellik koyuyorlar....

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    amk bunlarla uğraşana kadar grup mesajlarında medyayı kaydetme seçeneğini android e koysalar da rahatlasak


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ndmylmz
    ndmylmz's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ocak/2010
    Erkek

    Whatsapp beta kullanıcıyım. Konuyu görene kadar farketmedim bile bu özelliği. Görünce bi bakayım dedim. Gelmiş hakkaten :D


    Sistemi de kapattım ama PHP konusunda hala yardımcı olurum // Boş gezenin boş kalfası - Öğrenci - YTÜ
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CaniSokucu
    CaniSokucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Test etmeden yapılamazdı gerçekten çok güzel bi özellik yapılması da çok zor. Bi hayli zaman almış olsa gerek, iPhone’a gelmesi için can atıyorum inşallah bug çıkmaz.

    Özelliğini sikeyim.


    Şafak 1152!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    Bu özellik için ölüyorduk, badsektörün 


    the man who gets tired after eating a ban
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    amele_2
    amele_2's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2005
    Erkek

    mesaj pinlerken çöküyor

    5.1 htc 830


    Ardından yüz köpek havlamayan kurt, kurt sayılmaz..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Erkek

    Ay çıldırıcam nasıl bekleyeceğim şimdi bu özelliğiii

     

     

    @KonuyuAcanArkadaş lafım sana değil hocam 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Florenzi
    Florenzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Şubat/2006
    Erkek

    Kapitalizm böyle birşey. Dersin ki sanki am**n feryadı tekerleği icat etmiş. Aynı boku Apple'da böyle yiyo.


    Tek Yol Atatürk 1881 - ∞
Toplam Hit: 2024 Toplam Mesaj: 17
whatsapp yeni özellik