folder Tahribat.com Forumları
linefolder Microsoft Windows Ailesi İşletim Sistemleri
linefolder Windows 8.1 İso İstek(Olabildiğince Güncellenmiş Haliyle)



Windows 8.1 İso İstek(Olabildiğince Güncellenmiş Haliyle)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Başlıktaki gibi tek link ve mümkün olduğu kadar güncellenmiş bir windows 8.1 istiyorum bende zaten win 8 yüklü dolayısıyla orijinal oynanmamış bi w8.1 paylaşırsanız çok duacı olurum.

    Sitelerden indirmeye çalıştım ama letibit vesayre 60 70 kb la indiriyor ve 4.9 gb 22,23 saat yazıyor:)

    Birde ben hangi sürümünü kurmalıyım enterprese pro single language bi dünya şey var ben hangisini kurucam ki w8 üzerine key aramadan orijinal orijinal devam ediyim.

     


    _ICEMAN_
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    http://www.tahribat.com/Forum-Isletim-Sistemi-Windows-Xp-Windows-7-Windows-8-Windows-8-1-184742/

     


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mstfckmk58
    mstfckmk58's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Temmuz/2012
    Erkek

    Bundan daha gunceli yok :-)

     

    http://www.tnctr.com/topic/234976-windows-81-12in1-11112013/

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Sağolasın biraz daha güncellenmişi olaydı iyiydi de neyse .. bulduk kıllısını aramaya gerek yok:)

    Bunun üzerinde oynamamış demi proda bi dünya şeyi kapatmış

    Bide doğru indiriyorum demi rtm sürümü bendeki win 8 sadece öyle pro mro değil


    _ICEMAN_
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    up daftın paylaştığı win 8.1'in part iki sıkıntılı maalesef


    _ICEMAN_
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    yok mu yardım edebilicek kimse


    _ICEMAN_
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Oynanmış bir windows indirip kurup kullanmak büyük cesaret ister, en güzeli sağlam bir torrent sitesinden orijinal indir güncellemeleride kendin yap,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Oynanmış bir windows indirip kurup kullanmak büyük cesaret ister, en güzeli sağlam bir torrent sitesinden orijinal indir güncellemeleride kendin yap,

    torrent ve internetten güncelleme yoluyla bişey indiremiyorum proxy üzerinden giriyorum yoksa çok isterdim windows marketten indirip güncellemeyi bu w8 tam bi zulüme döndü hiç bişey yüklenmiyor hata verip duruyor sıktı artık

    orijinal el değmemişini arıyorum bende


    _ICEMAN_
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Piratebay
    Piratebay's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek

    Windows 8.1 Pro x64 17 Ekim.iso
    https://mega.co.nz/#!9tAyyRhD
    Şifre: MAW4xTaTe5HYqiVkLvQn7xbVc84LAW4zh-KLB2tCVZk


    Windows 8.1 Pro x86 17 Ekim.iso
    https://mega.co.nz/#!o8ITnBIQ
    Şifre: URtKhxTr7MhThAc1_Vv88VWNwFUeP8aeJWqg5MvwXA0

    bunlarda sağlam hocam 


    Japon yolları aşar Alman'ın babaannesi kaşar... https://thepiratebay.org/
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    Piratebay Daft ben anlatamadım sanırım bendeki orijinal w8 in üzerine upgrade edicem biri pro biri enterpreise ben bide bunları kurup satın mı alıcam yada ilacını mı beklicem boş yere bana bendeki w8'in keyiyle çalışacak olan lazım hocam  teşekkür ederim yinede


    _ICEMAN_
Toplam Hit: 4672 Toplam Mesaj: 27