Windows Vista Ram Problemi ?
-
selam sayın müridler..yeni bi masaüstü pc aldım 4 gbram 320hdd falan. fakat vista kurdum ramı 3071 olarak gösteriyor ..anlamadım gitti nedendir sizce ?
-
ekran kartı yoktur ram den kullanıyodur :)
-
32 bit vista kurduysan 3 gb ramden fazlasını görmez.. 64 bit kurarsan görür ki 64 bit sıkıntılı şimdilik biraz.
-
Ram gerçektente öyledir?
-
arkadasın dediği olabilir..
birde performans tanılama aracını tekrar çalıştır..
o da olmadı ramlerin tam oturdugundan ve calısıyor olduklarından emin ol bazen oluyor öyle :|
-
1 gb ram vardı kasmıyodu 4 gb taktım kasıyor arkadaş yok böyle bişey
-
HoLyZone bunu yazdı:
-----------------------------
1 gb ram vardı kasmıyodu 4 gb taktım kasıyor arkadaş yok böyle bişey
-----------------------------işlemci iyi ise 512 ram yeter... degil ise 10 gb ram işe yaramaz
-
işlemci aynı sadece ram arttırdım 1 gb de aldıgım performansı 4 de alamıyorum :W 4 de olmadı ayrıca 3071
-
pesimistzombie bunu yazdı:
-----------------------------
32 bit vista kurduysan 3 gb ramden fazlasını görmez.. 64 bit kurarsan görür
-----------------------------
-
windows xp service pack 3 -- 4 GB ram i destekliyormu beyler ?
-
hocam hiç bir windows 32 bit işletim sistemi istediği kadar service pack olsun 4 gblık ramlere adresleme yapamaz diye biliyorum ben (en azından microsoft politikası da bu yönde) sadece bazı anakartlarda biostan bişeyler yaparak temsili olarak göstertme vardı.. ramleri taktığında sistem yavaşlamışsa biostan ramlerin saat hızlarını değiştirmen gerekebilir pcnet donanımhaber shiftdelete forumları gibi yerlere bi baksan fena olmaz. ayrıca normal bir pc için 4 gb çok gereksiz yük altında xpde 2 gb vista da 3 gb hayli hayli yeter kafana takmana gerek yok 4 gb olayını.
Toplam Hit: 1669 Toplam Mesaj: 20
