folder Tahribat.com Forumları
linefolder E-Book
linefolder Wireless Wep Şifre Kırma Ufak Döküman Elinizin Altında Bulunsun



Wireless Wep Şifre Kırma Ufak Döküman Elinizin Altında Bulunsun

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

     

    Wireless Wep şifre kırma ile ilgili hazırlanmış güzel bir döküman.Üstelik sürekli saklayabilmeniz için pdf'ye dönüştürdüm.Hala wep kullanan varmı diye söylenmeyin emin olun var bir dönem boyunca işimi gördüler Allah razı olsun onlardan

    https://www.box.com/s/eeb9f411b9cd47ea0e72


    arbeit macht frei
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iQsuz
    iQsuz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Nisan/2008
    Erkek

    hemen çekiyorum:)

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kakaO
    kakaO's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2011
    Erkek

    hocam bizim burda bi wep var ama hiç bilgisayar bağlı değil kablosuz olarak modeme 80000 paket topladım o kadar uğraştım kırılmadı bi bilginiz var mı acaba bunla ilgili ? iyi günler 


    ray şalimalitiko
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    kakaO bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bizim burda bi wep var ama hiç bilgisayar bağlı değil kablosuz olarak modeme 80000 paket topladım o kadar uğraştım kırılmadı bi bilginiz var mı acaba bunla ilgili ? iyi günler 


    -----------------------------

    Daha önce hiç böyle bir problemle karşılaşmadım.Bilemiyorum


    arbeit macht frei
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ERERESEL
    ERERESEL's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Ağustos/2005
    Erkek

    Paylaşım için teşekkürler Hocam.


    Bir yalanın öyküsü bin gece söylenir.Bir doğru için yardan da serden de geçilir.Hile bir zehirdir,kıvrandırır kişiyi.Hile ile iş gören mihnet ile can verir.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Programmer
    Programmer's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2011
    Erkek

    konu gizli  olsa  ne tatlı olur sadece  tbt üyelerine dağıtılsa


    Ayet var, ayet
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek

    Programmer bunu yazdı:
    -----------------------------

    konu gizli  olsa  ne tatlı olur sadece  tbt üyelerine dağıtılsa


    -----------------------------

    doğru diyosunda çok zor birşey değil benzerlerini başka bir yerde bulabilirsin.


    arbeit macht frei
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Cronos
    Cronos's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ocak/2012
    Erkek

    ben bi tane patlattım saolsunlar hala değiştirmedim ama sinyal seviyesi 2 çizgi ve altındaysa kırmayı başaramadımsinyal yuksek olduğu zaman sıkıntı olmuyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kakaO
    kakaO's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Aralık/2011
    Erkek

    buraqgo bunu yazdı:
    -----------------------------

    kakaO bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bizim burda bi wep var ama hiç bilgisayar bağlı değil kablosuz olarak modeme 80000 paket topladım o kadar uğraştım kırılmadı bi bilginiz var mı acaba bunla ilgili ? iyi günler 


    -----------------------------

    Daha önce hiç böyle bir problemle karşılaşmadım.Bilemiyorum


    -----------------------------

    :)) bende ilk defa karşılaştım olmuyo hocam bilen  varsa yardımcı olursa çok  iyi olur ya :) yurttaki net pert herkez bişiler indiriyo zor giriyoz hiç olmasa rahat girebileceğim bi net olur 


    ray şalimalitiko
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek

    kakaO bunu yazdı:
    -----------------------------

    buraqgo bunu yazdı:
    -----------------------------

    kakaO bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam bizim burda bi wep var ama hiç bilgisayar bağlı değil kablosuz olarak modeme 80000 paket topladım o kadar uğraştım kırılmadı bi bilginiz var mı acaba bunla ilgili ? iyi günler 


    -----------------------------

    Daha önce hiç böyle bir problemle karşılaşmadım.Bilemiyorum


    -----------------------------

    :)) bende ilk defa karşılaştım olmuyo hocam bilen  varsa yardımcı olursa çok  iyi olur ya :) yurttaki net pert herkez bişiler indiriyo zor giriyoz hiç olmasa rahat girebileceğim bi net olur 


    -----------------------------

    hacı hicbir bilgisayar bağlı değilse boşu boşuna uğraşma çünkü trafik oluşmazsa kırman çok zor olur onun önce bi veri trafiğine girmesi gerekiyor ondan sonra kırabilirsin


    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    1234567B
    1234567B's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Şubat/2010
    Erkek



    -----------------------------

    :)) bende ilk defa karşılaştım olmuyo hocam bilen  varsa yardımcı olursa çok  iyi olur ya :) yurttaki net pert herkez bişiler indiriyo zor giriyoz hiç olmasa rahat girebileceğim bi net olur 


    -----------------------------

    hacı hicbir bilgisayar bağlı değilse boşu boşuna uğraşma çünkü trafik oluşmazsa kırman çok zor olur onun önce bi veri trafiğine girmesi gerekiyor ondan sonra kırabilirsin


    -----------------------------

    Veri trafiğini kendin oluşturabilirsin birnin bağlı olmasına gerek yok biri bağlıysa işin sadece kolaylaşır


    arbeit macht frei
Toplam Hit: 19316 Toplam Mesaj: 25