folder Tahribat.com Forumları
linefolder İş - Güç, E-Ticaret, Alışveriş
linefolder Wordpress Temamız Satışa Sunulmuştur..



Wordpress Temamız Satışa Sunulmuştur..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    koray
    koray's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    başka temaların var hocam onlara bakalım sinema harici

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek
    koray bunu yazdı

    başka temaların var hocam onlara bakalım sinema harici

    portal haber, kurumsal ve blog temaları yapım aşamasında..


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fatX
    fatX's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Mart/2007
    Erkek

    Temayı alsam ilk yapıcağım şey şu uyarıyı kaldırmak olurdu. Bi de Gönder butonu temayla alakalı olabilirmiş. Hatta o formu niye default bıraktınız ki :|

    Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

    Onun haricinde hoş, sade tema, hayırlı satışlar.


    Altan naptın oğlum :|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek
    fatX bunu yazdı

    Temayı alsam ilk yapıcağım şey şu uyarıyı kaldırmak olurdu. Bi de Gönder butonu temayla alakalı olabilirmiş. Hatta o formu niye default bıraktınız ki :|

    Şu HTML etiketlerini ve özelliklerini kullanabilirsiniz: 

    Onun haricinde hoş, sade tema, hayırlı satışlar.

    abi siz ne detaycı adamlarsınız yaa :D la okadar forum bilerim siz tbt muridleri farklı bi gezegenden gelmişsiniz :D seviyorum sizi :)

    hocam formlar gibi birkaç olay entegre eden arkadaşım es geçmiş sanırım :)
    yinede çok teşekkür ederim dostum (:


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    GoldenBoy bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı

    yarın warezde görürsem şaşırmam hocam :D

    hayırlı satışlar

    warez yayınlayanlarda dava mektubu alırsa hiç şaşırma hocam (:

    :) nerden bilicenki hocam :d adamlar neleri warez yapıyor


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    GoldenBoy bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı

    yarın warezde görürsem şaşırmam hocam :D

    hayırlı satışlar

    warez yayınlayanlarda dava mektubu alırsa hiç şaşırma hocam (:

    :) nerden bilicenki hocam :d adamlar neleri warez yapıyor

    hayırlısı be kardeşim :)


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ersn
    ersn's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2011
    Erkek
    GoldenBoy bunu yazdı
    ersn bunu yazdı

    alıcam ben bir tanede bunun süresi varmı ? daim tbt üyelerine 30 tl mi

    hocam ön sipariş için ekledim. tbt'den kimseden talep olmadı. diğer arkdaşlarla anlaştım.

    üstünde 2 seo eklentisi ve ücretsiz piyasadaki en iyi bot var. 3000 tane film.

    yeni eklenen otomatik filmler var. wp etiketçi ve wp imlettir eklentileride var. ekstra özellikler bileşenler eklendi. müşteri desteği kendi tema panelinden. ve birçok özelliği oldu.

    fiyatı 75'tl çıkardık.

    almak istersen iletişime geçebilirsin hocam.

    saygılar

    hoca verdiğin fiyata saygım var . Diğer konuda 30 tl dediğin için almaya karar vermiştim. 75 tl ye satıyorsun bare tbt ye mürit indirimi yap : )


    küfrederiz villalara kulübeden
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek
    ersn bunu yazdı
    GoldenBoy bunu yazdı
    ersn bunu yazdı

    alıcam ben bir tanede bunun süresi varmı ? daim tbt üyelerine 30 tl mi

    hocam ön sipariş için ekledim. tbt'den kimseden talep olmadı. diğer arkdaşlarla anlaştım.

    üstünde 2 seo eklentisi ve ücretsiz piyasadaki en iyi bot var. 3000 tane film.

    yeni eklenen otomatik filmler var. wp etiketçi ve wp imlettir eklentileride var. ekstra özellikler bileşenler eklendi. müşteri desteği kendi tema panelinden. ve birçok özelliği oldu.

    fiyatı 75'tl çıkardık.

    almak istersen iletişime geçebilirsin hocam.

    saygılar

    hoca verdiğin fiyata saygım var . Diğer konuda 30 tl dediğin için almaya karar vermiştim. 75 tl ye satıyorsun bare tbt ye mürit indirimi yap : )

    pm attıyorum bak hadi :)


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CAgAtAy
    CAgAtAy's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2008
    Erkek

    Çok iyi tema sevdim.


    Lider doğru işleri yapar; Yönetici işleri doğru yapar;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    onparlak
    onparlak's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2012
    Erkek

    Hocam sliderin butonlarını outline:none; yap basınca border çıkıyor :D 

    style.css - 145.satır

    Hayırlı satışlar =)


    http://parelsoft.com/ || http://torrentdeposu.com/
Toplam Hit: 3737 Toplam Mesaj: 43