Www.Xxx.8K.Com

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    freeservers dan alinmis bi site var adamlarin mailini kirdim mail bende,freeserversa sifremi unuttum diye mesaj atiyorum cevap gelmiyor yaaa...ne bicim istir annamadim gitti

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    yaw yokmu hic bu konuda bilgisi olan...Ulan kari kiz muhabbeti olsa yuz tane cevap gelirdi simdiye kadar

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    hadi abicim yaaa hadi ya yokmu bi bilen verem etmeyin adami a.g yaa

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    Arkadaşım yazdıklarını tekrardan okuyarak yaz böyle yaparsan zaten cvp gelmez soruna gelince
    http://members.freeservers.com/cgi-bin/forgot
    verdiğim adresten şifremi unuttum yapıyosundur umarım.

    You think the game is over ? It has just begun ;)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    Selam Fugitive kardes,
    abi verdigin adresten sifremi unuttum diye en az 5 defa mesaj attim ama tik yok...

    Yazdiklarima gelince,ben tahribat.com"a asagi yukari 5-6 aydir hergun takiliyorum Allah var cok seyler ogrendim ama bi soru soruyosun kimseden ses yok yanlis anlamayin hic kimse cevap vermek zorunda degil ama dedigim gibi konu geyik muhabbeti olunca veya ne bileyim kurt-turk cekismesi olunca onlarca sayfa dolduruyoruz...

    Neyse bu arada 2004"un herkese mutluluk,saglik ve basari getirmesi dilklerimle...

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GLaDio
    GLaDio's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2003
    Erkek
    sen dogru maili kirdigina emin misin?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    abi bi tane mail adresleri vardi hotmail"den alinmis ama siteyi acarken onu kullanip kullanmadiklarindan emin degilim.Belkide onu kullanmamislardir...

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    Arkadaşım sanırım maille ilgili bi sorun var
    kırmak istediğin sitenin adresini ver aktif mail adresine bakalım...

    You think the game is over ? It has just begun ;)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holy_Two
    Holy_Two's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Aralık/2003
    Erkek
    baba nasil bakiliyo o aktif mail adresine?Sen bana anlat ben bakarim

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MangonelHACK
    MangonelHACK's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2003
    Erkek
    Hoca bak belki adamlar senin kırdıın maille kaydolmamı$lardır...
    veya kırıldığını anlayınca deği$tirmi$lerdir.

    NE KADAR BİLİRSEN BİL, BİLDİĞİN SADECE KARŞIDAKİNİN ANLADIĞI KADARDIR...
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fugitive
    Fugitive's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Mayıs/2003
    Erkek
    Arkadaşım freeserversın bir tane açığı var onu kullanarak siteyi kaydederken kullandığı mail adresini görebilirsin

    http://www.siteadresi.8m.com/cgi-bin/emailme

    yani kıracağın sitenin sonuna /cgi-bin/emailme bunu ekle aktif olan maili görürsün hadi kolay gele..

    You think the game is over ? It has just begun ;)
Toplam Hit: 1813 Toplam Mesaj: 16