X Köpek ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Arkadaşlar: biraz önce komsu kardesime bi köpek hediye etti.. 1 hafta olmus doğalı.. ama çözemedim nedir ne değildir nasıl beslenir ne yapılır ? engin tecrübelerinizden faydalanmak istedim ..

     

    Bunlarda resimleri :

     

    ----------------

    Kutunun icindede bole bisi olarak görünüo ..

    köpekx

     

    ----

    Yrn sabah daha iyi resimler koyucam .. =) ..

    ---

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crafty
    crafty's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2006
    Erkek

    hacı compi yorum yapar az sonra :D

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pc-ErrOr
    Pc-ErrOr's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek
    1.3 mpixel camera ilemi çektin :| ne olduğunu anlayamadım köpeğin resim kalitesi kötü :S
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Ayrıca k.bkmayın yazmayı unuttum ..

    hesabım 48 saat ban yediği icin arkın hsaptan girdim oda burda ..(ben Bozzkurt )

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    whopper
    whopper's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2008
    Erkek

    Pc-ErrOr bunu yazdı:
    -----------------------------
    1.3 mpixel camera ilemi çektin :| ne olduğunu anlayamadım köpeğin resim kalitesi kötü :S
    -----------------------------

    eft hacı dier camera bozk .. ama sabah bi makina ayarlıyıp daha güzel resimler koyucam ..

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rapidhacker550
    rapidhacker550's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2008
    Erkek
    guduuuuu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BBS
    BBS's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ağustos/2006
    Erkek

    hiç bişey anlaşılmıyor..

    yarın editlede söliyim nedir ne deildir.

    bi kaç fotograf çek yandan önden..

    hadi selametle..

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Stifler
    Stifler's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Eylül/2003
    Erkek
    görünüşe bakılırsa terrier cinsi yanlız 1 haftalıkken annesinden ayrılması sonucu anne sütünden mahrum kaldığını düşünürsek ilerde gençlik hastalığına yakalanması yüksek bi ihtimal. gençlik hastalığını google'dan araştırabilirsin. hayvanı şu an milupa bebek maması ile besleyebilirsin kuru besin yiyemeyecek kadar küçük.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    ölmüş bil onu.. 1 haftalık köpek sütten kesilmez..

    kesilmişse zaten 1 haftalık değildir..

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    BuZuL
    BuZuL's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Eylül/2005
    Erkek

    Stifler bunu yazdı:
    -----------------------------
    görünüşe bakılırsa terrier cinsi yanlız 1 haftalıkken annesinden ayrılması sonucu anne sütünden mahrum kaldığını düşünürsek ilerde gençlik hastalığına yakalanması yüksek bi ihtimal. gençlik hastalığını google'dan araştırabilirsin. hayvanı şu an milupa bebek maması ile besleyebilirsin kuru besin yiyemeyecek kadar küçük.
    -----------------------------
    bu arkadaş işin uzmanıdır ben şahidim :D

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JPriest
    JPriest's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
     Kaniş gibi duruyo..
Toplam Hit: 2500 Toplam Mesaj: 29