Müzik & Sinema & Tiyatro & Kitap & Televizyon & Seminerler & Edebiyat
Yabancı Dizi Tavsiyesi 2
Yabancı Dizi Tavsiyesi 2
-
Eskiden bir çok yabancı diziyi takip ederdim.Her hafta hepsinin bir bölümü yayınlanırdı.Şimdi ise elimde dizi kalmadı.Spartacus zaten bitti.50 kez tüm sezonları izledim.The Walking dead'ta kırk yılda bir bir bölüm yayınlıyor.Sezon arasında 9 ay ara veriyorlar.İyice soğuttu.How I Met Your Mother da çok ara vermeye başladı.Bu hafta yine çıkmamış.Deli etti deli.. Da Vinci's Demons, Revolution, Game of Thrones dizlerinden kopmuştum zaten.Artık izlemem.
Elimde dizi kalmadı.Türk dizilerine sardım.İşler güçleri bile izliyorum sıkıntıdan.Bu iş medcezire kadar uzanır böyle giderse.Saygığım diziler dışında tavsie ettiğiniz dizi var mı ? Şöyle 2-3 sezon oynamış olursa daha iyi olur.
Not: Başlığın sonunda 2 yazdım.Neden diyeceksiniz tabi."Yabancı dizi tavsiyesi" başlığını atıp yayınlamaya çalıştım ama bu başlıktan konu var uyarısı verdi.Herhalde aynı konulardan açılmasın diye yapılmış yeni bir sistem.O zaman niye açıyorum.O konu 2012 konusu çünkü mod :)
-
banshee
-
shameless
-
Vikings..
-
istediğin dizi olsun
1 Prison break (şimdiye kadar sevmeyen görmedim. en azından ilk sezon süper)
2 lost (ilk sezon durağan olduğundan bakmıyorlar ama 3. sezon dehşetti benjamin karakterini kesin gör)
3- malcolm in the middle ( eski bir dizidir ama çok seversin komedi tarzı şimdiki breking badde ki adam burada baba rolünde)
4- everybody loves raymond ( buda komedidir çoğu yerinde kahkah ile gülebilirisn. eski bir dizi ama kaç yıl oynadı geçen seneye kadar vardı)
5- my name is earl ( değişik bir film hakkını helal et diye türkçe versiyonunu yaptılar. içim elvermedi seyretmeye resmen içine etmişlerdi. )
6-house ( bu film harikadır dizi bittikten sonra house karakteri ölmüş gibi yas tutacaktım nerdeyse doktor dizisi süper ilk sezon durağan sonra hoş)
7- görevimiz tehlike ( 1990-80lerindir ama şimdiki dizilere taş çıkartır. 30 önce olup şimdiki günümüz teknolojisine hala meydan okur kanımca)
8-Oz ( prison brekakten sonra hapisane dizisi . diznin başında şu uyarı var : "yetişkinleri bile rahatsız edecek sahneler vardır". fazla gerçekçi ve açık mı demeliyim.
9-boys over flowers -kore dizisi. kızlara hitap ediyor deniyor ama çok dinlendirici komedi . ilginç ben sevmiştim
10- gizli görev (internette bulursan haberim olsun acayip arıyorum. showda yayınlarnır bir zamnalar. çok harika . başkan karakterini severdim
yorumlardan hatırladım
11- person of interest (ilk sezon izledim. ilginç ama hep aynı şeyler oluyor bir sire sonra oyunculuğa bakılır ama)
12-sherlock holmes (ingiliz aksanı ilginç gelecektir. çok sıkı takip edemedim ama kafamdaki sherlocktan biraz uzaktaydı.)
13-Hannbal ( filmlerine hayranım ama dizisi çok güzel değildi.acayip abartmışlardı. cesetten kule.. yok artık dedirtti ama psikoloji ye ilgi duyuyorsan izle)
-
House of Cards ve Suits
-
Black sails
Intelligence
Helix e başladım farklı olarak 3 üde güzel gidiyor
Not:Amk poi si neden artık 2 haftada 1 bölüm çıkartır ki ? -
The big band theory
Person of interest
Shameless
Arrow
Hell on wheels
The walking dead
Black sails
çıktığı zaman game of thrones
Bunlar güncel olarak devam ettiğim diziler.
Eskilerden
Prison break
Breaking bad
Fringe
Blue mountain state
Bunlarda bitirip aklımda yer eden dizilerden.
-
Nip/tuck
-
1-Fringe (geçen yıl bitti.) -Bilim kurgu
2-Helix (bu sezon başladı.) -Bilim kurgu
4-Sherlock -Polisiye
5-Friends -Komedi
6-The Blacklist (ilk sezonu) -Polisiye
istersen listeyi uzatabilirim. İmdb puanı yüksek yabancı dizilerin nerden baksan %70'ini izlemişimdir. eski ve yeni , benim favorilerim bunlar.
exchanger tarafından 13/Şub/14 08:31 tarihinde düzenlenmiştir -
-game of thrones
-shameless
-bu dizi yeni başladı 3. bölümünde daha - black sails- diye bir dizi korsanlarla alakalı güzel birşeye benziyor takip etmeye başladım.
-supernatural v.s gibileri zaten takip ediyorsundur 8-9 sezon yaptılar :)