Yapana 20 Kontör Benden Hediye

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahir
    tahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar gördüğünüz gibi seçeneklerde Genel sekmesi yok Geçmişi sil diyecek bir  seçenek yok acaba aranızda başka yöntemlerle geçmişi (Web adresine kayıtlı adresleri) silebileceğim bir yöntem biliyormusunuz ve kullandığım oturum misafir Administratör tarafından bilgisayardaki msdos programını dahi açmama kısıtlama  getirdiler cmd regedit bunlarıda açarken açma iznimin olmadığını söylüyor bilgisayarı yeniden başlatma imkanımda yok ona göre yardımlarınızı buluşlarınızı bekliyorum.

    Eğer bu işe el atıp çözüm üretip benim işim görülürse o kişiye benden Türkcell 20 kontör erkek sözü veriyorum.


    Cenab-ı Hak sana amel defterinin oku dediği zaman yanına da Kur"an-ı Kerim"i koyacak Soracak: "Bu günahı Benim kitabımın neresinde buldun da yaptın," buyuracak Mahmud Efendi Hz. (k.s.)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    file:///C:/Documents%20and%20Settings/misafir/Desktop/ads%FDz.JPG

     

    resim gözükmüor hocam senin pcndeki resmi nasil gorelim 


    The king is bleeding.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FaTHeR
    FaTHeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2007
    Erkek
    gVeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    file:///C:/Documents%20and%20Settings/misafir/Desktop/ads%FDz.JPG

     

    resim gözükmüor hocam senin pcndeki resmi nasil gorelim


    -----------------------------

    BEnde Aynısını Diyecektim...


    Yasaklar her zaman ilgi çeker ve kısıtlanmış alanlara serbestçe girip özgürce davranmak daima zevklidir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahir
    tahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek
    hangi resim gözükmüyor sen göremiyosundur belki

    Cenab-ı Hak sana amel defterinin oku dediği zaman yanına da Kur"an-ı Kerim"i koyacak Soracak: "Bu günahı Benim kitabımın neresinde buldun da yaptın," buyuracak Mahmud Efendi Hz. (k.s.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek

    20 konturu bırak da, sen Document and Settings altındaki Guest hesabını gurcala, Local Settings'in altında temporarily intenertet files olcak onları temizle, history felan var bütün işte Guest altındaki bütün klasörlere gir çık bakam neler var neler yok. (Gizli klasörleri gösterme yetkin varsa göstererek gezin)

    veya daha da basiti Ccleaner yükle, temizle de, silsin gitsin amk. forumda ara bulursun...


    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tekken'deki Eddy
    Prometheus
    Prometheus's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Aralık/2002
    Homo

    adres çubuğunu aç, fareyle silmek istediğin adresin üzerine gel böyle mavi mavi oluyo ya o zaman "del" tuşuna bas.

    windows'tan templates miydi neydi o klasörün içini boşaltarak da kalın tıları silebilirsin bilgisayarından. 


    ________ inspired by love and guided by knowledge _______
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    VEXTA
    VEXTA's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Şubat/2005
    Erkek
    werdiğin resim linki senin pcye ait biz göremeyiz  bi yere upload ette görelim
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahir
    tahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Resim bu görüntü varmı yoksa buraya tıklayıp bakın http://www.resimupload.com/ds738112684_adsız.html


    Cenab-ı Hak sana amel defterinin oku dediği zaman yanına da Kur"an-ı Kerim"i koyacak Soracak: "Bu günahı Benim kitabımın neresinde buldun da yaptın," buyuracak Mahmud Efendi Hz. (k.s.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pesimistzombie
    pesimistzombie's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\History

    C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files

     

    burdaki Admin yazar yer senin kullanıcı hesabının adı olmalı

    bu dosyalara gir ne var ne yok sil 

     


    :|
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahir
    tahir's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Nisan/2007
    Erkek

    Arkadaşlar admin adlı oturuma klasöre giremiyorum iznin yok diye uyarı veriyo misafir olan klasöre giriyorum temprari içindekilerin hepsini sildim yine aynı değişen bişi yok

    Prometheus bunu yazdı 

    adres çubuğunu aç, fareyle silmek istediğin adresin üzerine gel böyle mavi mavi oluyo ya o zaman "del" tuşuna bas

    yukardaki yazını anlamadım yazıyı seçip del tuşuna basınca bişi olmuyo


    Cenab-ı Hak sana amel defterinin oku dediği zaman yanına da Kur"an-ı Kerim"i koyacak Soracak: "Bu günahı Benim kitabımın neresinde buldun da yaptın," buyuracak Mahmud Efendi Hz. (k.s.)
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cnr437
    cnr437's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2007
    Erkek
    All Users diye bi kloser olcak onun içindekileri de bi sil.

    Bizim olduğumuz her yerde herşey bizim yüzümüzden olmuştur. Ben benim amk bana bişey olmasın!
Toplam Hit: 5646 Toplam Mesaj: 36