folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Yasak Sitelere Giriş ( Resimli Anlatım )



Yasak Sitelere Giriş ( Resimli Anlatım )

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    hangi çağdayız. gereksiz oldukça hosts dosyasıyla oynayınca alayına girersin. -windows-

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Bu programın mantığı nedir arkadaşlar ? nasıl aşıyor engeli ?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Explosive
    Explosive's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Temmuz/2010
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi çağdayız. gereksiz oldukça hosts dosyasıyla oynayınca alayına girersin. -windows-


    -----------------------------

    asıl sana sormalı hangi cağdayız millet yeni bir filitreleme çıkıcak diye  kendini sağlama almaya çalışıyor buda host dosyası ve dns den bağsediyor alkışşş

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SMYRNA
    SMYRNA's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2010
    Erkek

    Olgun severler...milfmovs.com

    gençler...teensnow.com

    uzun metrajlı ve konulu severler...fullsuck.com

    Sevaba gireyim dedim::)))

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi çağdayız. gereksiz oldukça hosts dosyasıyla oynayınca alayına girersin. -windows-


    -----------------------------

     

    asıl sana sormalı hangi cağdayız millet yeni bir filitreleme çıkıcak diye  kendini sağlama almaya çalışıyor buda host dosyası ve dns den bağsediyor alkışşş


    -----------------------------

    yahu bi kaç ince ayarla bitiyor zaten iş. pc format attığımdan beri dokunmadım yasaklı siteleri bile bilmiyorum

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi çağdayız. gereksiz oldukça hosts dosyasıyla oynayınca alayına girersin. -windows-


    -----------------------------

     

    asıl sana sormalı hangi cağdayız millet yeni bir filitreleme çıkıcak diye  kendini sağlama almaya çalışıyor buda host dosyası ve dns den bağsediyor alkışşş


    -----------------------------

     

    yahu bi kaç ince ayarla bitiyor zaten iş. pc format attığımdan beri dokunmadım yasaklı siteleri bile bilmiyorum


    -----------------------------

    sıkıntı orada  zaten 

    tube8 e gir bakayım dns ile girebiliyonmu ?

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kvasir
    kvasir's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2005
    Erkek

    SMYRNA bunu yazdı:
    -----------------------------

    Olgun severler...milfmovs.com

    gençler...teensnow.com

    uzun metrajlı ve konulu severler...fullsuck.com

    Sevaba gireyim dedim::)))


    -----------------------------

    bir günaha girdin aklın hayalin almaz

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Maldonado
    Maldonado's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Ağustos/2010
    Erkek

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    Explosive bunu yazdı:
    -----------------------------

    angels_demos bunu yazdı:
    -----------------------------

    hangi çağdayız. gereksiz oldukça hosts dosyasıyla oynayınca alayına girersin. -windows-


    -----------------------------

     

    asıl sana sormalı hangi cağdayız millet yeni bir filitreleme çıkıcak diye  kendini sağlama almaya çalışıyor buda host dosyası ve dns den bağsediyor alkışşş


    -----------------------------

     

    yahu bi kaç ince ayarla bitiyor zaten iş. pc format attığımdan beri dokunmadım yasaklı siteleri bile bilmiyorum


    -----------------------------

     

    Bu program hem ip gizliyor hemde yasaklı olan tüm sitelere girmemizi sağlıyor.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Reksona
    Reksona's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Ekim/2009
    Erkek

    whoso bunu yazdı:
    -----------------------------

    Çizelim ilerde lazım olur.Bu arada brazzers açık hala takır takır çalışıyor.


    -----------------------------

    Brazzers açıkta account mu var  atcaksan 1 hesap pmden hesabı eyvallah hacım sana o zaman :D

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    günlük 300 mb download mı yapmamız gerekiyor çalışması için yoksa 1 kere mi ?  

    ben 4 gb kotalı tarifedeyim aga

Toplam Hit: 48409 Toplam Mesaj: 87