Yataşla Yaşadığım Gerginlik
-
Sen ödemeyi yaparken 500 lira eksik veriyorum aymukluğa say dediğinde senden parayı mahkeme ile alırlar mı almazlar mı?
Sen o parayı eksiksiz sağlam mal için veriyoran gelip sana eksiksiz mal verecekler... Şikayet etmessen aynı piçliği başkasına da yapacaklar o da etmesse katlanarak gidecek veya başkası daha önce yapılan piçliği şikayet etmediğinden dolayı sana karşı da piçlik yapıldı. Kesinlikle şikayet et yapmıyolarsa siktirsin iade alsınlar malzemelerini, sonuçta anlaşma eksiksiz hizmet üzerine yapılıyor.
-
Geçen birini dövdüm amk geceyi karakolda geçirdim.İnsanın ayarlarıyla oynuyorlar dövsen bi dert dövmesen bi dert.Genel merkeze şikayeti bas yapacaklarsa işini adamakıllı yapsında yoksa yapmasınlar.
Genel merkezler baya etkili oluyor.Bizim buzdolabından ses geliyordu ablam video çekip sosyal medyadan paylaşmış sorun nedir diye hemen dönüş yaptılar.Gerçi ablamın hesapda 1m takipci var.Neyse eve teknikden elemanlar geldi bazı parçaları değiştirdiler gelirken led ekran getirmişler oda kronik sorunuymuş biz pek önemsemiyorduk onu değiştirdiler kapakların ince ayarını yaptılar falan baya uğraştılar.Genel merkezden arandıkları için baya uğraştılar yoksa uğraşmazlar.
-
o aynayıda kırarım, o adamın kafasınıda kırarım, sanki bedavaya çalışıyorlar? diyelim bedavaya çalışıyor siktirsin gitsin hiç yapmasın. Yanındaki beraber iş yaptığı arkadaşa insana büyüğüne karşı böyle davranan ekmek değil taş yesin.
-
Kendimde hizmet sektöründe çalıştığımdan insanlarla uğraşmanın ne kadar zor olduğunun farkındayım. O yüzden bu sektörlerde çalışanlara saygılı ve kibar davranırım.
Ama bizim milletin genelinde bu kibar davranıyor ben bunu ezerim düşüncesi var. Böyle triplere girip yaptığı işi bana lütufmuş gibi davranan tiplere karşı kibarlığı bırakıp Recep İvedik gibi kıro davranınca hemen geri vites yapıyorlar.
-
evinin fotosunu nasıl cekiyor lan öyle bir hakkı var mı?
-
manyaksi bunu yazdı
evinin fotosunu nasıl cekiyor lan öyle bir hakkı var mı?
Evde lambalar takılmadığı için karanlığı çekti zaar.
Bence de video çekme hakkı yok. Ama açtı telefonunu gösterdi her ürün kurduktan sonra video çekiyoruz dedi.
Olay sırasında aslında Polisi de aradım da hızlıca bağlanmadı ben de sokarım böyle işe siktirip gitsinler evden dedim uzatmadım.
Tutanak tutturup gönderdim. Olayı amca sakinleştirdi kardeşim masayı yaparız söyleriz hallederiz filan dedi.Ya bi de skicem zaten bir sürü işim gücüm var. Covid her şeyin içine etmiş pahalılık gırtlağa dayanmış adamın tepkisi vız gelip tırıs gitti :)
-
Wort bunu yazdı
Geçen birini dövdüm amk geceyi karakolda geçirdim.İnsanın ayarlarıyla oynuyorlar dövsen bi dert dövmesen bi dert.Genel merkeze şikayeti bas yapacaklarsa işini adamakıllı yapsında yoksa yapmasınlar.
Genel merkezler baya etkili oluyor.Bizim buzdolabından ses geliyordu ablam video çekip sosyal medyadan paylaşmış sorun nedir diye hemen dönüş yaptılar.Gerçi ablamın hesapda 1m takipci var.Neyse eve teknikden elemanlar geldi bazı parçaları değiştirdiler gelirken led ekran getirmişler oda kronik sorunuymuş biz pek önemsemiyorduk onu değiştirdiler kapakların ince ayarını yaptılar falan baya uğraştılar.Genel merkezden arandıkları için baya uğraştılar yoksa uğraşmazlar.
Kargo da genel merkez de bi sike yaramıyor , firmaya göre değişiyor herhalde ağırlık durumu zira Aras kargoyu ben 150 kere falan şikayet ettim genel merkezse FRANCHISING usulü çalıştıklarından mıdır nedir bi sike yaramıyor genel merkezin otoritesi.
-
Alttarafı 2 parça eşya.. 1 unite, 1 masa. Geç geldiğine göre zaten belli ki, ya önceki evde, bir şeyler ters gitti. Ya da sabah ürünler kendisine teslim edilirken, bu ürün çok fazla mesaim uzar dediği halde. Yükleme müdürü fazla dan bir ev eşyası daha kilitledi. (Mesai ücreti yok, Sen bunları bitirirsin deyip, gönderiyorlar!)
Evet bunlar zaten klasik sorunlar ama bir de, Sivil hayattan gelen sıkıntı üstüne eklenmişse.. Onu bilemiyoruz.
Bana göre duyarlı olmakta fayda var.
1. Duyarlı Müşteri;
"Kardeş senin canın bişeye sıkılmış ama senin buraya geç gelmen benim suçum değil, Işığın olmadığını bilseydim, sana ışık da bulurdum."
Zira eğer baştan mağazayı arayıp bildirilmemişse, o Işığı sağlamak ev sahibinin görevidir! Yani bunu normal bir müşteri akıl eder genelde. "Benim evde ışık yok. Gelen elemanların bilgisi olsun" müsterinin bunu önceden haber vermesi lazım. Zaten ona göre şarjlı matkap bataryaları da önceden doldurulur fazla fazla batarya getirilir.
2. Duyarlı Müşteri
"Bu saatte niye geldiniz, gidin, yarın gelin. İstemiyorum."
İşte en sevdiğim müşteri budur. Yani esas duyarlı müşteri budur. Elemanı gorüyorsun zaten, belli bişeye sıkılmış. Çünkü bunu dediğin zaman elemanı da düşünmüş oluyorsunuz. Ben olsam öyle derim. Eşyaları bırakın ama kurulmadığı için imzalamam. (Bir video çeker, gideriz, İşimiz ertesi güne kayar)
Video çekmeye gelince, imza atılmadığı takdirde, daha sonra halledilir hesabı, her evde video çekiyoruz. Aksi halde ürünleri bıraktığımızı nasıl kanıtlayabiliriz ki.
-
rahmandaburda bunu yazdı
Alttarafı 2 parça eşya.. 1 unite, 1 masa. Geç geldiğine göre zaten belli ki, ya önceki evde, bir şeyler ters gitti. Ya da sabah ürünler kendisine teslim edilirken, bu ürün çok fazla mesaim uzar dediği halde. Yükleme müdürü fazla dan bir ev eşyası daha kilitledi. (Mesai ücreti yok, Sen bunları bitirirsin deyip, gönderiyorlar!)
Evet bunlar zaten klasik sorunlar ama bir de, Sivil hayattan gelen sıkıntı üstüne eklenmişse.. Onu bilemiyoruz.
Bana göre duyarlı olmakta fayda var.
1. Duyarlı Müşteri;
"Kardeş senin canın bişeye sıkılmış ama senin buraya geç gelmen benim suçum değil, Işığın olmadığını bilseydim, sana ışık da bulurdum."
Zira eğer baştan mağazayı arayıp bildirilmemişse, o Işığı sağlamak ev sahibinin görevidir! Yani bunu normal bir müşteri akıl eder genelde. "Benim evde ışık yok. Gelen elemanların bilgisi olsun" müsterinin bunu önceden haber vermesi lazım. Zaten ona göre şarjlı matkap bataryaları da önceden doldurulur fazla fazla batarya getirilir.
2. Duyarlı Müşteri
"Bu saatte niye geldiniz, gidin, yarın gelin. İstemiyorum."
İşte en sevdiğim müşteri budur. Yani esas duyarlı müşteri budur. Elemanı gorüyorsun zaten, belli bişeye sıkılmış. Çünkü bunu dediğin zaman elemanı da düşünmüş oluyorsunuz. Ben olsam öyle derim. Eşyaları bırakın ama kurulmadığı için imzalamam. (Bir video çeker, gideriz, İşimiz ertesi güne kayar)
Video çekmeye gelince, imza atılmadığı takdirde, daha sonra halledilir hesabı, her evde video çekiyoruz. Aksi halde ürünleri bıraktığımızı nasıl kanıtlayabiliriz ki.
Yanlış anlamada ilk madde dediğin gibi olmaz hocam.
Ne bileyim iki parça malzeme kaç saatte kurulur. Belki monteli gelecekti bırakıp gidecekti ben ne diye evde ışık yok diyeceğim firmaya. Adamın zaten ışıkla bir derdi olmadı zaten. Işık yüzünden yapamadığı bi şey de olmadı. Onu bahane olarak söyledi.
Zaten dün gelecez dediler önceki gece boş evde yattım. Bugünde akşamın köründe geldiler.
-
O 2 parça malzeme en fazla yarım saat de kurulur. Bu sebeple doğru diyorsunuz, ilk madde olmaz. Zifiri karanlıkta, telefonun ışığıyla bile kurarım ben onları.
rahmandaburda tarafından 27/Eyl/20 04:52 tarihinde düzenlenmiştir