folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Yaz Geldi - Counter Strike | Red Alert 2 | AOF 2 | COD 2-3 Turnuvaları Yapalım...



Yaz Geldi - Counter Strike | Red Alert 2 | AOF 2 | COD 2-3 Turnuvaları Yapalım...

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Aquila
    Aquila's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    http://ornekevler.yetkinforum.com/kuracamz-server-ile-ilgili-gelimeler-f49/counter-15-kfc-clan-server-t20.htm

     

    Bizim server sanırım en yakın 12'sinde açılacak gibi gözüküyor ... En azından ben admin olacağım için rahat maç yaparız ... Ama tarih geç işte biraz ... Parayı yetiştirsek daha erken olabilir..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    CureShooT bunu yazdı:
    -----------------------------
    cs22.oyunsen.net e baktım uygun gözüküyor. .. Bir de akşam geç saatte yaparsak bebeler felan girmez.. Bu gece 1 de girdim boştu .. 3 tane map var sıkıntı olmaz saçma maplerle .. awp_battle de_dust2 ve iceworld vardı die hatırlıorum ... Orası uygun geldi bana..
    -----------------------------

     

    1.6 mı 1.5 mi?

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    CureShooT bunu yazdı:
    -----------------------------
    cs22.oyunsen.net e baktım uygun gözüküyor. .. Bir de akşam geç saatte yaparsak bebeler felan girmez.. Bu gece 1 de girdim boştu .. 3 tane map var sıkıntı olmaz saçma maplerle .. awp_battle de_dust2 ve iceworld vardı die hatırlıorum ... Orası uygun geldi bana..
    -----------------------------

    Usta votemap'tan ayarlarız birşeyler, şifrelerini buluruz bakarız bir çaresine

    ben burayı EĞER SERVER ayarlayamazsak diye buldum. Kendimiz ayarlarsak amenna, ama bulamazsakta burası var


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EWELANCHE
    EWELANCHE's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2007
    Erkek

    FAYDALI 

    Hocam online oynamak için extra birşey gerekiyormu yoksa sadece Oyunu kurup bu programı çalıştırsak yetiyormu ?

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    1.5 full online a girebilcegim şekilde varsa link verirmisiniz.. denenmiş olsun
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hakkinen
    Hakkinen's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Aralık/2007
    Erkek

    EWELANCHE bunu yazdı:
    -----------------------------

    FAYDALI 

    Hocam online oynamak için extra birşey gerekiyormu yoksa sadece Oyunu kurup bu programı çalıştırsak yetiyormu ?


    -----------------------------

    Usta cs 1.5 oynamak için ekstra birşey yok sadece internetten SXE INJECTED programını indireceksin yükleyeceksin o kadar,

    Durunda ben size resimli anlatayım...


    Kendini beğenmişlik, hakedilmelidir.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sharp
    Sharp's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Temmuz/2007
    Erkek
    ra 2 inmek üzere version farkı falan yoktur ins bu gece oynamak isteyen varsa oynayabiliriz :)
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Drawlord
    Drawlord's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2007
    Erkek
    cs1.oyunadresi.com un admini oldum beyler bizim serverdada yapabiliriz bu arada 7/24 serverimiza beklerim :)  ( cs 1.5 )

    Laf Yapacağına ICRAAT Yap!..
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    xzxz
    xzxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2003
    Erkek
    RA turnuvasına herşekilde katılırım, nezamandır burda RA oynayalım diye bağrıyom kimsenin salladığı yok umarım bu sefer iyi bi organizasyon çıkar

    herşeyin bir şeyi vardır
Toplam Hit: 9479 Toplam Mesaj: 130