Ulaşım Araçları ve Seyahat
Yeni Arabalarda Kaput Yaya Koruma Sistemine Dikkat
Yeni Arabalarda Kaput Yaya Koruma Sistemine Dikkat
-
mkyb bunu yazdıcoLin bunu yazdı
bu kasa civiclerde ne sabıkalı çıktı arkadaş. yok göçük derdi, yok kaput derdi sşdkfşsf buna rağmen hala yollarda zilyon tane görüyorum.
Kasa sabıkalı ama araç sürüş keyfi olarak şahane. Millet birazda ona tav oluyor. Birde fabrika çıkışlı olarak LPG üstünde gelince tutuldu.
Parasi iyi bu dolulukta bu paraya
En buyuk artisi otomatik sanzuman
Dsg edc gibi sikintili degil
-
25bin vs insan hayatı
Bir yayaya çarpsa ve adam ölse, hangi 25bin geri getirebilir?
-
NoktaliVirgul bunu yazdı
25bin vs insan hayatı
Bir yayaya çarpsa ve adam ölse, hangi 25bin geri getirebilir?
Öyle ama bu arabadaki sistemin ne kadar güvenli olduğu tartışılır, bu işin amacı güvenlikten ziyade satış sonrasına masraf yazarak kar etmek gibi duruyor :D
Geyik kazası Köpek kazası v.s her yerde olabilecek bir iş ve bence üretici bu kazalar üzerinden kazanç elde etmek istemiş gibi duruyor, isteseler tehlikeyi algılayıp otomatik fren yapan sistemi koyabilirlerdi, araba durmazsa kaputu yine açsın ama baksana ufak dokundu hemen kaput açtı diyor ve sonra 25 bin gider, insan hayatı hatta canlı hayatı çok çok önemli ama her ufak dokunmaya da 25 bin gitmesin yani :D -
benim anlamadığım böyle bir sistemi yapabiliyorlar tamam,
neden kaza sonrası kolayca eski halini alabilir hale gelebilecek şekilde yapmıyorlar ?
kaza yaşandı bitti diyelim kaput hala kullanılabilir durumda diyelim,
tuşu veya mekanizması ile geriye sarılıp eski halini alabilse daha hoş olmaz mıydı ? -
Shephard bunu yazdı
benim anlamadığım böyle bir sistemi yapabiliyorlar tamam,
neden kaza sonrası kolayca eski halini alabilir hale gelebilecek şekilde yapmıyorlar ?
kaza yaşandı bitti diyelim kaput hala kullanılabilir durumda diyelim,
tuşu veya mekanizması ile geriye sarılıp eski halini alabilse daha hoş olmaz mıydı ? -
Ülkede araç kullanmak zaten sıkıntılı, ve sıkıntılı olan bu durumu az gören siyasilerimiz daha da beter edecekleri ve trafiğin tamamen biteceği bir Türkiyeye bizi hızla götürüyorlar, kafama takılan durum burada şu oldu, basit bir güvenlik mekanizmasının harekete geçmesini hasar kaydı olarak tutmanın mantalitesi nedir..? Sistem görevini yaptıktan sonra neden yeni göreve hazır biçimine geri dönmez, kendi kendine kendisini yeniden güvenlik sağlayabileceği biçime neden geri döndüremez..? Burada Honda firmasını iyi niyetli olmamakla suçlamam için bir neden oluştu.. AIRBAG sistemler içinde aynı durum söz konusu, tamam şiddetli çarpışmalarda mekanizma darbe aldıysa geri ilk hal pozisyonu alamazsa bu anlaşılır bir şey, ama mekanizmada sorun yok iken, hasar kaydı olarak bu mekanizmasının hareketinin işlenmesi iyi niyetli bir uygulama değildir.
-
elektronik valflerle kaputu yukarı atıyor güzelde neden menteşeleri kırıp açıcak şekilde tasarlamışlar yaylı yada makaslı yapa bilirler ufak kazada yerine takılır
üretici insan hayatından çok güvenlik sistemi adı altında kaput satma projesi gibi olmuş -
Bu tarz ürünler tek kullanımlıktır, tamiri vs mümkün tabi ki ancak risk unsuru.
Şahsen tamir edilmiş bir airbag mınıza koyabilir, adam tamir ederken küçük bir tel parçasıyla tutturmuş gövdeye, adamın boğazına saplanmıştı geçtiğimiz yıllarda.
Sanayideki hakkı ustanın ona co2 tüpü taktığını düşünemiyorum şahsen.
-
Kaan bunu yazdı
Bu tarz ürünler tek kullanımlıktır, tamiri vs mümkün tabi ki ancak risk unsuru.
Şahsen tamir edilmiş bir airbag mınıza koyabilir, adam tamir ederken küçük bir tel parçasıyla tutturmuş gövdeye, adamın boğazına saplanmıştı geçtiğimiz yıllarda.
Sanayideki hakkı ustanın ona co2 tüpü taktığını düşünemiyorum şahsen.
:) Haklısın tabi... Ama hassas elektronik algılayıcılarla bu mekanizmanın tetiklenmesi sağlanabilir pekala.. Ve kaza sonrası mekanizma hareket edebilecek yapısal sağlamlığa sahip ise, geri yerine geçebilir.. Bu çok zor bir olay değil bence.. Cep telefonlarında x y kordinatlarında algılama mükemmel seviyede, düşmelere karşı korunma sistemi var, yeni bir şey, ve telefonun düştüğünü algıladığında açılıyor ve geri yerine geçebiliyor. AIRBAG i farklı kılan tek şey, basınçlı anında şişirme sağlayacak hazır hava..! Bunuda kaza sonrası depolamak zor bir şey değil.
-
ShockMan bunu yazdıKaan bunu yazdı
Bu tarz ürünler tek kullanımlıktır, tamiri vs mümkün tabi ki ancak risk unsuru.
Şahsen tamir edilmiş bir airbag mınıza koyabilir, adam tamir ederken küçük bir tel parçasıyla tutturmuş gövdeye, adamın boğazına saplanmıştı geçtiğimiz yıllarda.
Sanayideki hakkı ustanın ona co2 tüpü taktığını düşünemiyorum şahsen.
:) Haklısın tabi... Ama hassas elektronik algılayıcılarla bu mekanizmanın tetiklenmesi sağlanabilir pekala.. Ve kaza sonrası mekanizma hareket edebilecek yapısal sağlamlığa sahip ise, geri yerine geçebilir.. Bu çok zor bir olay değil bence.. Cep telefonlarında x y kordinatlarında algılama mükemmel seviyede, düşmelere karşı korunma sistemi var, yeni bir şey, ve telefonun düştüğünü algıladığında açılıyor ve geri yerine geçebiliyor. AIRBAG i farklı kılan tek şey, basınçlı anında şişirme sağlayacak hazır hava..! Bunuda kaza sonrası depolamak zor bir şey değil.
Peki ya kendi kendine patlarsa? Hocam güvenlik normları sandığımızdan çok daha fazla.