folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yeni ÖSYS Sistemi....



Yeni ÖSYS Sistemi....

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaRaKuLe
    KaRaKuLe's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2003
    Erkek
    Bu sene uygulanacak olan yeni ÖSYS (Öğrenci seçme ve yerleştirme sınavı) sistemini bilmeyeniz yoktur. Bence de güzel bir sistemi oldu çünkü geçen sene (ilk girişim) girdiğimiz sınavda en kolay yerden bile en istisna şeyler bulup sorabiliyorlardı ama bu yeni sınav sisteminde artık istisna denen bişey kalmadı (Nerdeysa) çünkü herşey formül üzerine kaldı ve artık sadece çalışan geçebilecektir. Herşey güzel de benim merak ettim şey şu siz bu sistemi hakkında neler düşünüyorsunuz ayrıca netleriniz nasıl mat2den fulle yakın çıkaran war mı (20 üstü)....

    Not: Kimsenin sistem kötü diye Devlete Hükümete yada ÖSYM'ye küfr içerikli cewap yazmamasını önemle rica ediyorum...

    Aklın nuru fen kalbin nuru dindir. İkisinin izdivacıyla hakikat tecelli eder.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    Gitgide ezberci,embesil,ağzından köpükler damlayan üniversite gençliği hazırlıyorlar.Bnm 20 üzeri çıkaran arkadaşlarım var hepsi embesil 3 cümleyi yanyane getiremez denyolar.Ama naparsın o embiller gidiyor iyi yerlere.

    Bence pek iyi olmadı yani nasıl iyi olmadı adam sosyal seçmiş matematik görmemek için bi bok bilmiyor işi gücü tarih adamda zaten tarih okuyaack e sen adama 1.bölümde matematiki zorunlu kılıyorsun saçma.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    AntiOksidan
    AntiOksidan's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ekim/2005
    Erkek
    antikky doru dior.
    genel kultuırden nasibini almamaış mallar oluyor bu sistem yuzunden...
    dediği gibi doru duzgun konuşamıyorlar bile...
    dersleri halledersin de insanlık zor
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Afyon
    Afyon's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    aynen hojam ben sosyalci tarihci idim gerci ben tembeldim hojam işim güçüm paso kıslar la gesmek ders en bi boq bilmorum sınıf 28 kişi 27 kişi öss kazanamadi gecen sene 1 kısı kazandi a.q bis matematık hiç görmedık nerde ise bi matematıkcı geldi adam daga ilk görewi imiş adam ders anlatıyor ama kımse takmıor yani sos cular işi coq sor :(
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dipLoit
    dipLoit's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    sozelcileri bırak dilcilerinki saçma ötesi oldu. herif dil okicak ama sınavda matematik çözücek.. hangi akılla hazırladılar bu sistemi merak ediorum :\

    bir imzam bile yok
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    a4tech
    a4tech's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    2 seneye kalmaz yine degisecek bosverin yeni sisteme hazirlanmayi... onemli olan insan olmak hoca ac tokun halinden ne anlasin kafasina esen sistem cikariyor. ben lise 1 im yeni sisteme gore hazirlanacaz guya. sozde ezberci olmayacakmis hepsi yalan... antikky ye sonuna kadar katiliyorum. dil okuyacaksin matematik cozmek zorundasin e kardesim benim matemetige yetenegim yok cozemiyorum ne yapacam ? turkiye bu yuzden gelisemiyor elin adami istedigi alandan yetenek sinavina girerken biz burada ezber yapmak zorunda kaliyoruz.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    fenerist07
    fenerist07's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ağustos/2005
    Erkek
    angutca bi sistem...
    şimdi gecen seneki sisteme bakalım bi yaş problemini,faiz problemini sayılar konusunu 4 işlemi yapmak ezberden cok zeka işidir.Formülü yoktur kuralı yoktur.Aynı sekilde türkcedeki paragraf soruları anlamaya yöneliktir ezber yoktur.
    Simdi ise lise 2-3 konuları eklendi.Bu konular yıllardır okullarda anlatılmıyor.Yeni nesil hocalarda bu konuları bilmiyor.bu sınava her kesimden insan girecek.Herkesin durumu dersaneye gitcek düzeyde deil.Gecen senelerde tarladan cıkıodu 1.ler.cünkü zekidiler dersaneye carta curta ihtiyacları yoktu.
    simdi ise bilmemne adlı eseri kimin yazdığını arctanjant fonksiyonunun türevini almayı ezberleyenler girecek üniye.Zekasını kullanandan cok iyi ezberleyen kazanacak.
    Boktan bi sistem YÖKün a.q

    Amphetamine Logic.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NebuLa
    NebuLa's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek
    Bu sistem en cok bize yani meslek lisesine yaradı arkadaşlar.. Haksız mıyım.?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    meslek liselerine yaradı ben gibi anadolu liseleri harbi harbi bişileri yedik yani kazanamazsak niteliksiziz ama meslek liseleri fabrikada filan devam edebilir
    kader işte...

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Antikky
    Antikky's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 01/Mayıs/2003
    Erkek
    amına kodumun rte si imamları kurtaracam die 2milyon adamı sikti.

    Umursamaz Tavrımın Hastası Olunuz.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ertan
    ertan's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Temmuz/2005
    Erkek
    Ben teknik lise mezunuyu elektronik bölümü öğrencisiyim.Meslek liseli sayılıyoruz.Hoca ben 4 yıl elektronik okudum ve gidebilceğim en iyi bölüm elektronik öğrt., ama normal bir düz liseli gidip mühendislik okuyabilir.Bu haksızlık olmuyor mu? Alan dışı oluyormuş bizler için,bunun neresi alan dışı,benim bölümüm o ve benim hakkımda bunu okumak.Tamam ek puan istemiyoruz (zaten iyice kırdılar) eşit şartlarda girelim öss ye.biz 4 yıl boyunca matematik doğru dürüst görmedik ama yök bir açsın bizim önümüzü tüm liselerin a.q. :)) Bize yapılan bir haksızlıktır.Gel 4 yıl oku,adamın temeli yok o gitsin mühendis olsun sen git işçi ol ohh ne alaa.

    Bundan sonra sadece insan olanlarla muhattap olacağım.. Ona göre karşıma gelin...
Toplam Hit: 2018 Toplam Mesaj: 22