Yeni Pos Uyumlu Barkod Sistemi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    müridler müşterim var bitane bakkal yeniposlarla uyumlu barkod sistemi istiyo varmı bu işi yapan içimizde fiyat nedir kurulumu v.s ürünleri felan komple kolay tanıyacak bi sistem varsa sıfır 2.el fiyat bekliyorum


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek

    yeni sistemle diyorsun 2. el dıyorsun zebra ıle gorussün ama 2. el bulamaz heralde


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı

    yeni sistemle diyorsun 2. el dıyorsun zebra ıle gorussün ama 2. el bulamaz heralde

    bazıları yazılım ile halledilebiliyor hocam ondan diyorum

    zebra kim

    Mycity tarafından 30/Eki/13 21:55 tarihinde düzenlenmiştir

    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeyQirs
    HeyQirs's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Temmuz/2008
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı

    yeni sistemle diyorsun 2. el dıyorsun zebra ıle gorussün ama 2. el bulamaz heralde

    bazıları yazılım ile halledilebiliyor hocam ondan diyorum

    zebra kim

    barkos sıstemlerı barkod yazıcıları satan bır fırma 


    forumda yazmıyorum artık okuyorum yeter adam olana.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    HeyQirs bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı

    yeni sistemle diyorsun 2. el dıyorsun zebra ıle gorussün ama 2. el bulamaz heralde

    bazıları yazılım ile halledilebiliyor hocam ondan diyorum

    zebra kim

    barkos sıstemlerı barkod yazıcıları satan bır fırma 

    link versene hocam


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SinusX
    SinusX's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Aralık/2010
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı

    yeni sistemle diyorsun 2. el dıyorsun zebra ıle gorussün ama 2. el bulamaz heralde

    bazıları yazılım ile halledilebiliyor hocam ondan diyorum

    zebra kim

    barkos sıstemlerı barkod yazıcıları satan bır fırma 

    link versene hocam

    google'a zebra yazınca birinci sırada çıktı :D


    Damnant quod non intelligunt...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    SinusX bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı
    Mycity bunu yazdı
    HeyQirs bunu yazdı

    yeni sistemle diyorsun 2. el dıyorsun zebra ıle gorussün ama 2. el bulamaz heralde

    bazıları yazılım ile halledilebiliyor hocam ondan diyorum

    zebra kim

    barkos sıstemlerı barkod yazıcıları satan bır fırma 

    link versene hocam

    google'a zebra yazınca birinci sırada çıktı :D

    ainen


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek

    zebra çok pahalı :D


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    Hocam olayı bi açarmısnız


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mycity
    Mycity's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2011
    Erkek
    siyahbereli bunu yazdı

    Hocam olayı bi açarmısnız

    tabi hocam


    şimdi müştermin marketi var burada gross marketlerdeki gibi barkod sistemine geçmek istiyo ürünleri lazer okucudan geçirince kasa fiş yazıcak toplam para üstü filan :)


    Bazıları sadece konuşur bazıları ise hayalleri ile dünya'ya yön verir.. Mycity
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    siyahbereli
    siyahbereli's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    Mycity bunu yazdı
    siyahbereli bunu yazdı

    Hocam olayı bi açarmısnız

    tabi hocam


    şimdi müştermin marketi var burada gross marketlerdeki gibi barkod sistemine geçmek istiyo ürünleri lazer okucudan geçirince kasa fiş yazıcak toplam para üstü filan :)

    kaç m2 mekan, stok tutarı ürün çeşit miktarı bellimi market nekadar yani tek kasa yetrlimi elinizde mevcut donanım varmı.

     


    Yapmadıklarınıza pişman olmaktansa, Yaptıklarınıza pişman olun...Yapın pişman olun, yada yapmayın yine pişman olun.
Toplam Hit: 791 Toplam Mesaj: 12