Ygs
-
Hacılar bu ygs sınavı 3-19 ocak arasındaymış kayıtları okuldan başvuru formunu aldımda hangi hesap numarasına 35tlyi yatırıcam bilen varmı?
-
bankaya git ygs ye kaydolmak istiyorum de onlar kaydeder hocam.
-
daha toplamda 5 soru çözmedim la :|
-
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
bankaya git ygs ye kaydolmak istiyorum de onlar kaydeder hocam.
-----------------------------Hacı her bankada kabul ediyomu yoksa devlete baglı olanlaramı gidicem ?
-
http://www.osym.gov.tr/belge/1-12255/2011-ogrenci-secme-ve-yerlestirme-sistemi-osys.html
-
Arno bunu yazdı:
-----------------------------
XpertVision bunu yazdı:
-----------------------------
bankaya git ygs ye kaydolmak istiyorum de onlar kaydeder hocam.
-----------------------------Hacı her bankada kabul ediyomu yoksa devlete baglı olanlaramı gidicem ?
-----------------------------ziraat bankasından halledebilirsin.
-
Halkbank da oluyo geçen sene öyle yapmıştık :) bu sene bi daha girmeyi düşünüyorum, bakalm deniycem kendimi =)
-
http://www.osym.gov.tr/belge/1-12255/2011-ogrenci-secme-ve-yerlestirme-sistemi-osys.html
baktım burda hesap numarası verilmemiş. Halk bankası oluyosa tamamdır eyw.
-
hocam ziraat'e git.meslek lisesi falan değilsen.ygs-2 den girmek istiyorum diyip 35 lira verip tc kimlik no nu söyliyeceksin.o da sana dekont vericek.okula gidip dekont ve başvuru formuyla gidip kayıt yaptıracaksın.
-
Halk bank ve ziraat bunlara yatırabilirsin hocam
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
hocam ziraat'e git.meslek lisesi falan değilsen.ygs-2 den girmek istiyorum diyip 35 lira verip tc kimlik no nu söyliyeceksin.o da sana dekont vericek.okula gidip dekont ve başvuru formuyla gidip kayıt yaptıracaksın.
-----------------------------Meslek lisesinde okuyorum ne farkı var hacı?
