folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yolbulucu"Ya Kardeş Geldi ( Kutlayın)



Yolbulucu"Ya Kardeş Geldi ( Kutlayın)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek

    dğerli ve çapkın müridmiz yolbulucu nun bir kaddeşi daha oldu.

    saten çekirdek aile idiler birazcık iyi oldu. adece 7 kardeşi vardı. bi tane daha geldi. kendisi okuma yazmayı süker sökmez tbt dedir. şüpheniz olması.

    NOT= allah onu size bağışlasın ve en iyi şekilde büyüsün :) amin :D


    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    capuntra
    capuntra's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Haziran/2007
    Dişi

    hayirli olsun ne diyelim :)

    anam cok severim oyle ufacik bebekleri. biraz buyunce cekilmez oluyorlar:P


    bir yedi iki nin ki...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MUBARIZ
    TorNaVida
    TorNaVida's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Temmuz/2005
    Erkek
    :D ALLAH analı babalı büyütsün :) bende severim öle minik çocukları :P

    47 ermeni köpeğini tek başına geberten KAHRAMAN TÜRK ŞEHİTİ MÜBARİZ İBRAHİMOV.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    capuntra bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayirli olsun ne diyelim :)

    anam cok severim oyle ufacik bebekleri. biraz buyunce cekilmez oluyorlar:P


    -----------------------------
    he haklısın büyünce başa bela oluorlar. nese bi büyüün resimlerini koyarız burya :d

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DestinatioN
    DestinatioN's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Mart/2007
    Erkek
    mürit mi müridemi
    allah analı babalı büyütsün

    destination@tahribat.com
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dğerli ve çapkın müridmiz yolbulucu nun bir kaddeşi daha oldu.

    saten çekirdek aile idiler birazcık iyi oldu. adece 7 kardeşi vardı. bi tane daha geldi. kendisi okuma yazmayı süker sökmez tbt dedir. şüpheniz olması.

    NOT= allah onu size bağışlasın ve en iyi şekilde büyüsün :) amin :D


    -----------------------------

    yok abü 6 kardeştik simdi 7 olduk ama belalı geldi bugün fatih köprüsünün ortasında kaza yaptık bir abiyle 2 saat trafiği kitlitledik gelen gecen uzaylıymışız 

    gibi bize bakıyodu + sadece bizim burda 3 tane orman yangını cıktı + bi kamyon bir minibüs ayrı yerlerde devrildi + hayalarıma sıcak kahve döküldü az önce yanıyom +

    babam bi şirket yazışması için elle 5-6 sayfa bişey yazdı  bende simdi daktilo ediyorum maille bi yere yollıycam ama babamın yazısı civi yazısı gibi okumak icin not defteriyle akraba oldum ...

    hörmetler eder iyi akşamlar dilerim :) 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    nu_metal bunu yazdı:
    -----------------------------
    mürit mi müridemi
    allah analı babalı büyütsün
    -----------------------------

    daha görmedim ama erkek dedi görenler ama kontrol etmeden inanmam ben 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bella_ciaa
    bella_ciaa's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2007
    Erkek
    yolbulucu bunu yazdı:
    -----------------------------
    imran268 bunu yazdı:
    -----------------------------

    dğerli ve çapkın müridmiz yolbulucu nun bir kaddeşi daha oldu.

    saten çekirdek aile idiler birazcık iyi oldu. adece 7 kardeşi vardı. bi tane daha geldi. kendisi okuma yazmayı süker sökmez tbt dedir. şüpheniz olması.

    NOT= allah onu size bağışlasın ve en iyi şekilde büyüsün :) amin :D


    -----------------------------

    yok abü 6 kardeştik simdi 7 olduk ama belalı geldi bugün fatih köprüsünün ortasında kaza yaptık bir abiyle 2 saat trafiği kitlitledik gelen gecen uzaylıymışız 

    gibi bize bakıyodu + sadece bizim burda 3 tane orman yangını cıktı + bi kamyon bir minibüs ayrı yerlerde devrildi + hayalarıma sıcak kahve döküldü az önce yanıyom +

    babam bi şirket yazışması için elle 5-6 sayfa bişey yazdı  bende simdi daktilo ediyorum maille bi yere yollıycam ama babamın yazısı civi yazısı gibi okumak icin not defteriyle akraba oldum ...

    hörmetler eder iyi akşamlar dilerim :) 


    -----------------------------
    vah vah vah evety söylediydin. geçmiş olsn :D her işte bi hayır vardır. gerçi

    Rüyamda Ben Ve hazreti Fethullah hoca abey efendi aynı Keranedeydik. İkimizde Aynı Kaşarı Zükmek İstedik. Ben Qarıyı Ona Vermeyince Fışfışla Fışfışlaya Ağlamaya Ve Vaaz vermeye Başladı. "Evladım Dünya Geçicidir (fışfışpırrt) Paylaşamadığınız bişey Varsa; Önce Arkadaşına İkram Et. Sonra Sen Yap... :D
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo
    capuntra bunu yazdı:
    -----------------------------

    hayirli olsun ne diyelim :)

    anam cok severim oyle ufacik bebekleri. biraz buyunce cekilmez oluyorlar:P


    -----------------------------

    ara sıra gelip sevebilirsin hem bizim ev bebek dolu bi iki tane alırsan kimse farketmez 


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    hayırlı olsun abi :) artık cocuk ingalarıyla uyanır durursun geceleri :D ama olsu n cok tatlı, masum seyler onlar :)))
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    sizinkiler bebekleri çok sevio olmalı başkada açıklaması olamazdı heralde belkide varıdr. hayırlı uğurlu ııı ne denilebilirki vatana millete herkese faydalı bir insan olur inş.

    Living Death
Toplam Hit: 4452 Toplam Mesaj: 41