folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Youtube Windows 7 Sorunu



Youtube Windows 7 Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    muridler denemedim yol kalmadı hosts dosyasına butun iplerle yazıyorum piyasadaki ama yok yine yok sorun neden kaynaklanıo olabilr bi yardımcı olun


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    dns yi google dns yap,bide navige.com mu ne onu yap tamamdır:)bende win7 kullanıyorum


    _ICEMAN_
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    208.67.222.222

    208.67.220.220 

     

    bunlar değilmi hocam onlar olmuo valla yah :SA


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hallederi_55
    hallederi_55's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Mart/2008
    Erkek

    vandeta bunu yazdı:
    -----------------------------

    208.67.222.222

    208.67.220.220 

     

    bunlar değilmi hocam onlar olmuo valla yah :SA


    -----------------------------

    bunlar open dns hocam goodle dns

    8.8.8.8

    8.8.4.4


    _ICEMAN_
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    vandeta bunu yazdı:
    -----------------------------

    208.67.222.222

    208.67.220.220 

     

    bunlar değilmi hocam onlar olmuo valla yah :SA


    -----------------------------
    daha yeni haberlerde gördüm.youtubeye giriş tamamen engellenecek..baska ülkelerde mi engelleyecekmiş neymiş fln..navige yaptım acılıyor bnde..dns degişikti en son..abim degistirmediyse 208 i kullanıyordum bnde ama acmadı..bnde direk go navige yaptm


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek

    aynı sorunu bende yaşıyorum varmı bilen ?


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    şimdi o go navige olayına baktım yine yok yine olmadı tarayıcım chorome dan kaynaklanıo olabilirmi 


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    ben girdim şimdi :S...yanlız bi kac gundur çok geç açılıyordu..bekleyin biraz:D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben girdim şimdi :S...yanlız bi kac gundur çok geç açılıyordu..bekleyin biraz:D


    -----------------------------

     

    hocam bende firefox yukledim girdi:D çok şükür boşuna kirlettik forumu

    ama tahribata yazmasam girmezdi abi biliyorum :D:D:D


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    vandeta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben girdim şimdi :S...yanlız bi kac gundur çok geç açılıyordu..bekleyin biraz:D


    -----------------------------

     

    hocam bende firefox yukledim girdi:D çok şükür boşuna kirlettik forumu

    ama tahribata yazmasam girmezdi abi biliyorum :D:D:D


    -----------------------------
    ben ie den girdim :D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    vandeta
    vandeta's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Aralık/2009
    Erkek

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    vandeta bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ekerci bunu yazdı:
    -----------------------------

    ben girdim şimdi :S...yanlız bi kac gundur çok geç açılıyordu..bekleyin biraz:D


    -----------------------------

     

    hocam bende firefox yukledim girdi:D çok şükür boşuna kirlettik forumu

    ama tahribata yazmasam girmezdi abi biliyorum :D:D:D


    -----------------------------
    ben ie den girdim :D


    -----------------------------

     

    hayda yine gitti


    www.RebtelTurkiye.com - uluslararasi gorusmeleriniz icin guzel bir yol..
Toplam Hit: 1432 Toplam Mesaj: 16