folder Tahribat.com Forumları
linefolder Network - İnternet
linefolder Yüksek Hızlı Internet İle Para Kazanmak Mümkün Müdür?



Yüksek Hızlı Internet İle Para Kazanmak Mümkün Müdür?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek

    Slm müritler

    Evde bin mbit net var. tam sayıları yazmak gerekirse 909mbit download 209mbit upload hızım var. Evde kimse birşey yapmıyor öyle yatıyor internet. Bu hızla ilgili herhangi bi yerden bi şekilde para kazanmam mümkün müdür?

    Torrent upload fln etsek ne bilim hiç bilmediğim şeyler olduğu için buraya yazmak istedim. Varsa herhangi bir yolu buraya yazarsanız sevinirim. 


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yolbulucu
    yolbulucu's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Homo

    vps sat


    Erkek olursa Esat Oktay, kız olursa Sabiha Gökçen
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    emnimax
    emnimax's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2009
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    Slm müritler

    Evde bin mbit net var. tam sayıları yazmak gerekirse 909mbit download 209mbit upload hızım var. Evde kimse birşey yapmıyor öyle yatıyor internet. Bu hızla ilgili herhangi bi yerden bi şekilde para kazanmam mümkün müdür?

    Torrent upload fln etsek ne bilim hiç bilmediğim şeyler olduğu için buraya yazmak istedim. Varsa herhangi bir yolu buraya yazarsanız sevinirim. 

    Oranereydi :)? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    emnimax bunu yazdı
    Ekerci bunu yazdı

    Slm müritler

    Evde bin mbit net var. tam sayıları yazmak gerekirse 909mbit download 209mbit upload hızım var. Evde kimse birşey yapmıyor öyle yatıyor internet. Bu hızla ilgili herhangi bi yerden bi şekilde para kazanmam mümkün müdür?

    Torrent upload fln etsek ne bilim hiç bilmediğim şeyler olduğu için buraya yazmak istedim. Varsa herhangi bir yolu buraya yazarsanız sevinirim. 

    Oranereydi :)? 

    macaristan hocam

    bu vps satmak için nası bişiler yapmak lazım? bide millet benim agımdan girip saçma sapan işlere bulaşırsa ne yapacaz? :D


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    en fazla 20 tane sunucu satabilir o hızla , daha sonra problem yaşarsın.

     


    Alldebrid Türkiye / IDM Türkiye yetkili bayi. ulaşmak isteyen mail atsın tyfn.panxer@gmail.com yada telegram https://t.me/PanxeR
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    antivir-US
    antivir-US's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı

    Evde bin mbit net var. tam sayıları yazmak gerekirse 909mbit download 209mbit upload hızım var.

    keşşke benim olsa


    Camınızı kırar, duvarınıza işer, bisikletinize biner, tekerini keser, arabanızı çizer, zilinize basar kaçarım. Kısacası ben annenizin sokağa çıkarken uzak dur dediği çocuklardan biriyim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    skyvalet
    skyvalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    antivir-US bunu yazdı
    Ekerci bunu yazdı

    Evde bin mbit net var. tam sayıları yazmak gerekirse 909mbit download 209mbit upload hızım var.

    keşşke benim olsa

    Şefket abi.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Film/dizi/muzik/egitim videosu/porno dolu harici bellek satilabilir gibime geldi.


    sigara değil, balık olan.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    bilen arkadaşlar daha iyi bilir host işi yapamaz mı? piyasa 10'a çalışıyorsa sen 3'e 5'e çalışırsın gibime geliyor.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ekerci
    Ekerci's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Ocak/2010
    Erkek
    ajan1111 bunu yazdı

    bilen arkadaşlar daha iyi bilir host işi yapamaz mı? piyasa 10'a çalışıyorsa sen 3'e 5'e çalışırsın gibime geliyor.

    bu iş için ekipman almam gerekir mi? cok fazla paraya calısmasamda olur. ek getirisi olsun yeter diyorum


    Konu ID: 112846 Konuyu Acan : Ekerci Konu Başlığı : Tahribatın en sevdiği adam ? Silinme Sebebi : 3 sayfadır takip ediyorum beni seven kimse çıkmadı. alacağınız olsun müridler
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Gecmis Olsun
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek
    Ekerci bunu yazdı
    ajan1111 bunu yazdı

    bilen arkadaşlar daha iyi bilir host işi yapamaz mı? piyasa 10'a çalışıyorsa sen 3'e 5'e çalışırsın gibime geliyor.

    bu iş için ekipman almam gerekir mi? cok fazla paraya calısmasamda olur. ek getirisi olsun yeter diyorum

    işte host işi yapan arkadaşlar bilir, onlara sor. 


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
Toplam Hit: 6344 Toplam Mesaj: 19
internet para hız