folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yumurta Şeklindeki Çözemediğim Garip Cisim (?)



Yumurta Şeklindeki Çözemediğim Garip Cisim (?)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noname
    noname's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Fosilleşip kurumuş devekuşu bokuna benziyor ama bilemicem.. Bide devekuşu yumurtaları var öyle ama pürüzsüz değil tavuk yumurtasının büyüğü diye biliyorum


    ...said addicted.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    karahanx bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam timsah falan çıkmasın içinden .


    -----------------------------

    çıksın. tuvalet eğitimi verir bakarız :P


    Tâmaaaam halledicez.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    jasper yumurta-küre-kalp    diye arat bulursun hoca bunlardan.. bizim evde de alttakilerden mevcut :D :D

     

    :D


    KARAKALEM PORTRE SİPARİŞİ ALINIR..
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    jasper yumurta-küre-kalp    diye arat bulursun hoca bunlardan.. bizim evde de alttakilerden mevcut :D :D

     

    :D


    -----------------------------

    ahaha :D bi yerde baktım fiyatı 24 dolar.. hemen bu rsimleri sahibinden.com,'a verip ikinci el temiz yumurta diye satıcam yarı fiyata :P acaba normal yumuırtaları da bu hale çevirmenin bir yolu varmıdır? ticarete atılıyorum beyler :W


    Tâmaaaam halledicez.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    EMRE955
    EMRE955's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2009
    Erkek

    catlax bunu yazdı:
    -----------------------------

    it yumurtası


    -----------------------------

    haha sesli güldüm =)


    xxx
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    vuu :O çok gizemli!!


    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    jasper yumurta-küre-kalp    diye arat bulursun hoca bunlardan.. bizim evde de alttakilerden mevcut :D :D

     

    :D


    -----------------------------

     

    ahaha :D bi yerde baktım fiyatı 24 dolar.. hemen bu rsimleri sahibinden.com,'a verip ikinci el temiz yumurta diye satıcam yarı fiyata :P acaba normal yumuırtaları da bu hale çevirmenin bir yolu varmıdır? ticarete atılıyorum beyler :W


    -----------------------------

    :D :D hacım bunlar zaten normal yumurta :D tanesi 300 yahut 400 kuruş (tabi en son köylü yumurtasını alalı 2 3 ay olmuştur fiyatı yükselmediyse

    sana sır verim hacım bizim peder küçükken ticareti öğrensin diye sattırdıydı bana.. (tabi sonradan öğrendim ticareti öğrensin diye yaptığını abilerime de sattırmış hatta :D çok küfrediyodum o zmnlar pedere )

     

    edüt: ya neyi kastettin yanlış mı anladım ben?? :D


    KARAKALEM PORTRE SİPARİŞİ ALINIR..
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    DrKeworks bunu yazdı:
    -----------------------------

    zone bunu yazdı:
    -----------------------------

    jasper yumurta-küre-kalp    diye arat bulursun hoca bunlardan.. bizim evde de alttakilerden mevcut :D :D

     

    :D


    -----------------------------

     

    ahaha :D bi yerde baktım fiyatı 24 dolar.. hemen bu rsimleri sahibinden.com,'a verip ikinci el temiz yumurta diye satıcam yarı fiyata :P acaba normal yumuırtaları da bu hale çevirmenin bir yolu varmıdır? ticarete atılıyorum beyler :W


    -----------------------------

     

    :D :D hacım bunlar zaten normal yumurta :D tanesi 300 yahut 400 kuruş (tabi en son köylü yumurtasını alalı 2 3 ay olmuştur fiyatı yükselmediyse

    sana sır verim hacım bizim peder küçükken ticareti öğrensin diye sattırdıydı bana.. (tabi sonradan öğrendim ticareti öğrensin diye yaptığını abilerime de sattırmış hatta :D çok küfrediyodum o zmnlar pedere )

     

    edüt: ya neyi kastettin yanlış mı anladım ben?? :D


    -----------------------------

    olim diyomki hani bu yumuırtaların içine de bir çeşit karışım döksek donduktan sonra kabuğunu kırsak içinden resimlerini paylaştığım gibi birşey ortaya çıksa süs eşyası diye versek coşkuyu millete diom :W 


    Tâmaaaam halledicez.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ferit
    ferit's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Eylül/2003
    Erkek

    Cisim dediğin şey değersiz bir taştan ibaret kardeşim. Diğer taşlarda zamanla aşınıp bu şekle benzer şekiller aldıktan sonra iyice yuvarlaklaşmaya başlar. Bu olaya taşın olgunlaşması denir. Taş zamanla köşelerini kaybettiği için ovalleşir.


    Fındık kadar dost > Dünya kadar mal
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DrKeworks
    DrKeworks's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    ferr_t__ bunu yazdı:
    -----------------------------

    Cisim dediğin şey değersiz bir taştan ibaret kardeşim. Diğer taşlarda zamanla aşınıp bu şekle benzer şekiller aldıktan sonra iyice yuvarlaklaşmaya başlar. Bu olaya taşın olgunlaşması denir. Taş zamanla köşelerini kaybettiği için ovalleşir.


    -----------------------------

    evet hocam bu acı qerçekle konuyu açtıktan sonra yüzleştim. halbuki bu taş üzerinde ne teöriler qeliştirmiş kendimce ne beyin fırtınaları estirmiştim.. acılıyım kederliyim <3


    Tâmaaaam halledicez.
Toplam Hit: 6605 Toplam Mesaj: 34