folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Yüzbaşı Dediğin Böyle Mi Olur?



Yüzbaşı Dediğin Böyle Mi Olur?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    suç aletini keseceksin ağzına vereceksin orospu evladının

    ... sorcerer & musket ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gulyabani
    gulyabani's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2006
    Erkek
    bence bu tür suç işleyen askerlere fazladan ceza vermek lazım. çünkü normal bi vatandaştan daha fazla sorumlulukları var.
    gerçi askeri hapishanedeyse bişeyler verirler aazına boş bırakmazlar.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    dengeee
    dengeee's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Temmuz/2005
    Erkek
    asker dediğin terbiyesizdir zaten.
    sadece yüksek rütbelilerde biraz terbiye vardır.
    o da utanma belasına.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kalibre
    kalibre's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2006
    Erkek
    millet türk ordusuna ne oluyo ya biri tecavüz ediyor diğeri devleti dolandırıyor nerde bizim kenan evrenlerimiz ne oluyo bize...

    Eğer bi yerde masum insanlar ölüyorsa gidin bakın, orada ya kapitalizm vardır yada ırkçı faşizan düşünce
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    dengeee şu anlam veremediğim sözünü bi açarmısın?
    ne demek yani asker terbiyesizdir???

    ... sorcerer & musket ...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gEL_pC_pC
    gEL_pC_pC's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2005
    Erkek
    harbiden türk askeri nasıl terbiyesiz ?

    BaBaMa değerimi sordum : "dünyalar kadar oğlum" dedi ,dünyanın değerini sordum :" 5 para etmez Dedi" çelişKi !!!!
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gEL_pC_pC
    gEL_pC_pC's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Kasım/2005
    Erkek
    daha geçen gün , senn yatağındea rahat mutlu bir şekilde yatman için 6 tanesi can verdi....bu mu terbiyesizlik...arada çıkar kardeşim adam orospu çocuu işte küççük kıza tecavüz eddi mına kodum evladı...ama bu türk askerini bağlamaz...

    BaBaMa değerimi sordum : "dünyalar kadar oğlum" dedi ,dünyanın değerini sordum :" 5 para etmez Dedi" çelişKi !!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    underzore
    ______________________________________________
    sen yüzbaşşıları nasıl biliyorsun benim bildiklerim iyi vatanını seven ona sahip cıkan milleine sahip cıkan böyle o. cocuklugu yapmayanıdır sen nasıl biliyon ben bilmiyorum

    imkanınız varken sevdiklerinize sarılın , kimseyi kırmayın , kin nefret beslemeyin.. -------
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    manglerman
    manglerman's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2003
    Erkek
    kahraman asker işte..
    kahramanlık gösteriyo ibine

    türk kızlarından sabun yapalım, rus kızları elini yıkasın.:)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CHaRMaNDeR
    CHaRMaNDeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2003
    Erkek
    ya allah aşkına adam gibi konuşalım yaa. T.S.K. sizin, yani bizim ülkemizin. Başkasının değil. Destek olalım. Böyle bir yamuk kişi çıkınca kötüleyerek köstek olmayalım. Burada sığırlığı o yüzbaşı yapmış öküz herif. Ama asla TSK'ya mal edemezsiniz. Buna kimsenin hakkı ve hukuku yoktur.

    Düşünüyorum, o halde varım.
Toplam Hit: 2587 Toplam Mesaj: 26