Yüzüklerin Efendisi Extended

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    Beyler online izleyebileceğim bir site sabahtan beri arıyorum bulamadım ne yazıkki. İş yerinde oldugumdan pc ye inidirp izleyemiyorum lütfen online izleyebileceğim extended versyon bulabilirmisiniz.


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    online olarak bende bulamadım hatta normal bi kalitede(hd filan olmayan) torrentini bulamadım hep 80 gb filan gördüm şöyle normal boyutlarda indirilebilir bi torrent linki paylaşabilirmisiniz. hocam bence sende indir yine işyerinde izlersin ertesi gün filan

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Brown
    Brown's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Temmuz/2011
    Erkek

    3 bölümü blu-ray 720p toplam 44gb olarak yüklü bende,

     

    TLOTR1.The.Fellowship.of.the.Ring.2001.EE.BluRay.720p.DTS.2Audio.x264-CHD

    TLOTR2.The.Two.Towers.2002.EE.BluRay.720p.DTS.x264-CHD

    TLOTR3.The.Return.of.the.King.2003.EE.BluRay.720p.DTS.x264-CHD

     

    bu şekilde aratırsanız torrentte bulabilirsiniz

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    Brown iyi diyorsun güzel diyorsunda 44 gb çok be hacı netbookdan izleyeceğim ben konuyu açan arkadaşımda muhtemelen boyutundan dolayı indirmek istemiyordur

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rushOut
    rushOut's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Ekim/2009
    Erkek

    aynen boyut meselesi var arıt şirket bilgisayarı o yüzdende bişi indiremiyorum. Kimsemi bunu upload etmez arkadaş sitesine :D 


    Biz bizimle bizdeydik Biz bizimle bize geldik Biz bizimle bizdeyken Bizi bizden mi sorarlar
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Hayrina convert edecek birini bulman lazim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Unforgiven_
    Unforgiven_'s avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2011
    Erkek

    Üstad şuan iş yerindeyim eve gidince bir bakayım.. Ayar vermeye çalışacağım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    melodeath
    melodeath's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2007
    Erkek

    http://hotfile.com/dl/144395784/21b66aa/TLOTR_-_Trilogy_Special.Extended.EditionDvDripEng-aXXo.torrent.html

     

    4.1 gb torrent dosyası 150 den fazla seeder var işinizi görür umarım


    Sticking feathers up your butt does not make you a chicken.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek

    hocam burda filmin 4 saatlik versiyonu mu var  yoksa part part o sahneler mi?

     

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    UzatmaNaciye
    UzatmaNaciye's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Nisan/2011
    Erkek

    bulman  cok zor gibime geliyor  bu arada yüzüklerin efendisi serisi  1 aralıkta tekrar cıkacak the hobbit diye bi seri buyrun http://www.imdb.com/title/tt0903624/

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Hobbit filmi yuzuklerinin efendisinin öncesini anlatıyor. Umarım peter jackson'a yakışır bir film olur. Set ekibi çekirdke kadro ile devam ediyorlar e'lemenin tadında bir film olacaktır diye düşünüyorum. 

     

    Konuya gelirsek hocam extended rmvb diye arat 3-4 link olan paylaşımlar var wupload filan premium bulmak kolay zaten tbt dede paylaşıyorlar premium indirirsin oralardan.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
Toplam Hit: 1185 Toplam Mesaj: 11