Yüzünüze Rötuş Yapın :)

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    Arkadaşlar program yüzdeki kırışıklık,sivilce,leke v.s gibi bozuklukları düzeltmek ve yok etmek için kullanılıyor.Bu son versiyonda ise ek olarak göz rengi değiştirme,göz altı boyama vs gibi özelliklerde eklenmiş.
    Nasıl kullanacağınıza yardım için,program ilk açılışta 8 ayrı görsel ders'te sunuyor.Bu dersleri izleyerek programı daha iyi tanıyabilirsiniz.
    Program kırılmış versiyondur,yani Full'dür.Ayrıca serial veya crack'a gerek yok.

    TIKLA İNDİR
    http://rapidshare.de/files/6676064/MakeUp_Pilot.exe.html

    punto cero
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tbbsg.
    agrilion
    agrilion's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    photoshopda bayağı ilerletmiştim bu makyaj işini bi de bunu deneyeyim
    saol paylaştıın için

    Ben Kapitalizmim ve bankacılar benim evlatlarım.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Encoder
    Encoder's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    ne bu ya sende hiç çalıan bi program vermiyon sutup ladım masaüstüne kısayol geldi tıklaıyom eksik kısayol dio
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tuncaxxz
    tuncaxxz's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    koray sende bişiler var
    bizde çalşıyo sende çalışmıyo bi tek a.q

    punto cero
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    tunca lem buda virüs çıkmasın :D

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    ben bu programı görmüştüm :D saollasın virüs çıkmadı :D

    Youtube Kanalıma Abone olan herkese Mesir macunu göndereceğim :) >>> http://bit.ly/2FH1kln . her hakkım saklıdır®™ Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar facebook sayfasında >>> facebook.com/cilginsigortaci █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    gulyabani
    gulyabani's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Ocak/2006
    Erkek
    bende de çalışmadı??
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    bende de açıldı demekki koray arkadaşımızda bi sorun var

    ... sorcerer & musket ...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ArmadA
    ArmadA's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2005
    Erkek
    çalışmadı bendede yafff

    Living Death
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    By_Sweet
    By_Sweet's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2005
    Erkek
    saqoLasın hoJa

    I"amDJ
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nakamura2
    nakamura2's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ağustos/2005
    Erkek
    mis kimi çalışıo...saolsın

    Memento Mori...Blossom Geri Döndün:C Mitozla çoğalan milletleri sevmiyorum:|
Toplam Hit: 1500 Toplam Mesaj: 15