DEK V1.1 ( Dosya Erişim Kısıtlayıcı )
-
Evet müridler ve mürideler uzun aradan sonra tekrardan angarya yazılım ile karşınızdayım , daha öncede yayınlamış olduğum DEK 'in yeni versiyonunu yayınlıyorum

İlk versiyonunda parola koruması yoktu ister üzerine onuda ekledim, dosya erişim engelleme yanında dizin engellemede ekledim ister dizin engellersiniz ister dosya
kısa kısa :
1. İlk giriş için parola yoktur isteyen olursa ihtiyaca göre değiştir sekmesinden yeni parola yazarak değiştirebilir
2. İlk olarak erişimi kısıtlayacağınız yada erişime izin vereceğiniz dosya/Dizin'i seçiyorsunuz ardından Uygula sekmesine basarak işlemimizi gerçekleştiriyoruz
3. Bütünü ile amatör kaygılar içinde yazıldı hiç bir şekilde profesyonel bir tarafı yoktur,daha çok yeni kullanıcı yada az bilgil kullanıcı kitlesine hitap etmektedir.
4. WinXP, Vista, Win7 ortamlarında denendi ve geçti.
5. İndirmek için buraya tıklamanız yeterli.
Platform : Delphi 7
Kodlama süresi : 30-40 Dk. bilemedim 1 saat
renkli orijinal :P
Uyarı : Bazen duyarsız olup işlemi görmezden geldiği oluyor neden bende bilmiyorum.
-
başarılı bi çalışma olmuş hocam
-
tesekkurler hocam.. :) umarım sifreledigimiz veriler felan uçmaz :D
bazen öyle oluyor bu şifreleme programlarında :D
-
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
tesekkurler hocam.. :) umarım sifreledigimiz veriler felan uçmaz :D
bazen öyle oluyor bu şifreleme programlarında :D
-----------------------------Yok yok uçma derdi yok ama bazen erişimi kaldırmıyor uzman kullanıcıda bunu aşar zaten klasör yetki ayarlarından... Şifre koruması koymamaktadır.
-
karakutu bunu yazdı:
-----------------------------
cuneyd bunu yazdı:
-----------------------------
tesekkurler hocam.. :) umarım sifreledigimiz veriler felan uçmaz :D
bazen öyle oluyor bu şifreleme programlarında :D
-----------------------------Yok yok uçma derdi yok ama bazen erişimi kaldırmıyor uzman kullanıcıda bunu aşar zaten klasör yetki ayarlarından... Şifre koruması koymamaktadır.
-----------------------------anladim hocam. tesekkürler :) ellerine saglik :)
-
hacı eline sağlık..güzel çalışma olmuş..
-
İhtiyaç duyulabilecek bir program, güzel çalışma.
